ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Ik ben gisteren (eindelijk) weer eens aan het prutsen geweest aan mijn Kawasaki *O*

Active snelgas zit erop yay! *D
(@Rene: kleine gaatjes in het frame kun je bij het gaskleppen huis, losdraaien en je kan het gaskleppenhuis eraf tillen. Dan is het goed te doen :Y )

full

full

full


Ook bezig geweest de kabelboom een beetje weg te werken met het circuitkuipwerk. Kuipwerk nog wel een keer groen spuiten en isoleren.
Accu bleek ook plat... Als ik de Kwaak weer thuis heb maar aan de ladert hangen.

Ook een setje regenbanden besteld - ben erg benieuwd hoe dat rijdt :]
 
Laatst bewerkt:
Dat linker duo stepje maakt het helemaal af :P
_O- _O-
Ik zat al op een opmerking van iemand te wachten :+

Moet trouwens ook de hugger nog verhogen.. De 200/60 pirelli is beduidend hoger dan een bridgestone van dezelfde maat.. Waar de bridgestone nog een warmer eronder paste, loopt de pirelli nu al aan :/
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse in gen1 gouden remklauwen, net gereviseerd met nieuwe seals en remzuigers gekuist en gloednieuwe TRW sinterblokken inclusief banjo’s en remleidingen voor €100,-?
 
[afbeelding]

Ook weer lekker aan het sleutelen. Nog wel even een voorwieltje zien te vinden :]
Ben benieuwd of die GPS Laptimer een beetje werkt. Tot nu toe werkte mijn telefoon ook altijd goed maar zat ook al naar die PZ laptimer te kijken. Moet alleen (nog steeds) mijn voorvork een keer laten servicen, dat is prio 1.

Ik ben gisteren (eindelijk) weer eens aan het prutsen geweest aan mijn Kawasaki *O*

Active snelgas zit erop yay! *D
(@Rene: kleine gaatjes in het frame kun je bij het gaskleppen huis, losdraaien en je kan het gaskleppenhuis eraf tillen. Dan is het goed te doen :Y )

knip
Check. Zodra de temperatuur in de schuur weer wat hoger is EN ik er nog zin in heb, ga ik ook een keer aan de knutsel. Bedankt voor de info :t
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of die GPS Laptimer een beetje werkt. Tot nu toe werkte mijn telefoon ook altijd goed maar zat ook al naar die PZ laptimer te kijken. Moet alleen (nog steeds) mijn voorvork een keer laten servicen, dat is prio 1.


Een maatje van me heeft er ook een op zijn BMW zitten. Die werkte eigenlijk erg goed. Zat er nagenoeg niet naast met de rondentijden van de organisatie.

Helaas is het echter niet echt plug en play, moet wel in je bedrading rotzooien. Maar heb al gevonden hoe ik de hoofd kabelboom kan vermijden gelukkig. Zal het wel plaatsen als alles zit en werkt. :Y
 
Een maatje van me heeft er ook een op zijn BMW zitten. Die werkte eigenlijk erg goed. Zat er nagenoeg niet naast met de rondentijden van de organisatie.

Helaas is het echter niet echt plug en play, moet wel in je bedrading rotzooien. Maar heb al gevonden hoe ik de hoofd kabelboom kan vermijden gelukkig. Zal het wel plaatsen als alles zit en werkt. :Y

Je kunt ook gewoon racechrono gebruiken op je mobiel en een bt gps receiver in je pak duwen. Bij mij past die gps receiver in de bult op mijn rug in mijn pak en daardoor is de ontvangst veel beter dan bij een gps rondeteller op je dashboard. Daarmee heb je ook meteen een visuele tool om je lijnen/snelheden te vergelijken na elke sessie.
Mijn broertje heeft zo'n gps laptimer en die wil er wel eens naast zitten als zijn hoofd in de weg hangt voor goede gps ontvangst.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook gewoon racechrono gebruiken op je mobiel en een bt gps receiver in je pak duwen. Bij mij past die gps receiver in de bult op mijn rug in mijn pak en daardoor is de ontvangst veel beter dan bij een gps rondeteller op je dashboard. Daarmee heb je ook meteen een visuele tool om je lijnen/snelheden te vergelijken na elke sessie.
Mijn broertje heeft zo'n gps laptimer en die wil er wel eens naast zitten als zijn hoofd in de weg hangt voor goede gps ontvangst.

Die gebruik ik naast deze gps. wel fijn om iedere ronden te kunnen zien wat ik ongever rijd. En de gps resever moet inderdaad op een goede plek zitten. ga hem dan ook niet op de kroonplaat monteren, zet hem mooi achterop de punt van het kontje ;)
 
Iemand interesse in gen1 gouden remklauwen, net gereviseerd met nieuwe seals en remzuigers gekuist en gloednieuwe TRW sinterblokken inclusief banjo’s en remleidingen voor €100,-?

Heb toevallig verleden week een set voorremklauwen van gen1 in de vuilnisbak gegooid,de enige juiste plek.
 
Haha, had daar ervaring mee. Zou niet weten wat ik anders moest halen |(. Toch een paar kg lichter

Heb in de mijne een lithium accu gezet, scheelt ook wel wat gewicht. En de oude accu starte heel slecht en gaf error codes en als die wat langer stond startte die helemaal niet meer, die was niet goed meer.

Is deze geworden
lfp14-12-volt-480-wh-lithium-lifepo4-accu.jpg


Ook een nieuw setje banden erop gezet, Diablo Rosso III :]

Rimstriping is besteld en de rizoma sport grips zijn ook onderweg.
 
Heb in de mijne een lithium accu gezet, scheelt ook wel wat gewicht. En de oude accu starte heel slecht en gaf error codes en als die wat langer stond startte die helemaal niet meer, die was niet goed meer.

Is deze geworden
[afbeelding]

Ook een nieuw setje banden erop gezet, Diablo Rosso III :]

Rimstriping is besteld en de rizoma sport grips zijn ook onderweg.

Die heb ik dus ook :+
 
Een maatje van me heeft er ook een op zijn BMW zitten. Die werkte eigenlijk erg goed. Zat er nagenoeg niet naast met de rondentijden van de organisatie.

Helaas is het echter niet echt plug en play, moet wel in je bedrading rotzooien. Maar heb al gevonden hoe ik de hoofd kabelboom kan vermijden gelukkig. Zal het wel plaatsen als alles zit en werkt. :Y
Ik gebruik nu ook racechrono en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Heb nu een andere telefoon, over een paar maanden ga ik testen of deze ook goed werkt :). Mijn telefoon neem ik altijd mee onder mijn duo zitje, daar zit die vast en is de ontvangst ook nog goed.

Klooien in de bedrading vind ik niet zo fijn :N . Ben wel benieuwd hoe jij hem straks gemonteerd hebt, maar of ik je voorbeeld dan ga volgen, ik weet het nog niet.
 
Ik gebruik nu ook racechrono en dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Heb nu een andere telefoon, over een paar maanden ga ik testen of deze ook goed werkt :). Mijn telefoon neem ik altijd mee onder mijn duo zitje, daar zit die vast en is de ontvangst ook nog goed.

Klooien in de bedrading vind ik niet zo fijn :N . Ben wel benieuwd hoe jij hem straks gemonteerd hebt, maar of ik je voorbeeld dan ga volgen, ik weet het nog niet.

De gratis versie of de pro?
 
Ondanks dat ik niet meer race wil ik toch nog wat gaan verbouwen aan de 10... Staat altijd mooi in de werkplaats :+

Wat nog op mn lijstje
- remklauwhouder/remklauw aan de onderkant (heb ik al liggen alleen de tijd....)
- samco radiator slangen
- snelkoppelingen voor en achter remklauwen

En als ik er tegen aan loop een carbonnen kuipset :p
 
Ondanks dat ik niet meer race wil ik toch nog wat gaan verbouwen aan de 10... Staat altijd mooi in de werkplaats :+

Wat nog op mn lijstje
- remklauwhouder/remklauw aan de onderkant (heb ik al liggen alleen de tijd....)
- samco radiator slangen
- snelkoppelingen voor en achter remklauwen

En als ik er tegen aan loop een carbonnen kuipset :p

Verbouwen blijft toch leuk hè. :t
 
Ondanks dat ik niet meer race wil ik toch nog wat gaan verbouwen aan de 10... Staat altijd mooi in de werkplaats :+

Wat nog op mn lijstje
- remklauwhouder/remklauw aan de onderkant (heb ik al liggen alleen de tijd....)
- samco radiator slangen
- snelkoppelingen voor en achter remklauwen

En als ik er tegen aan loop een carbonnen kuipset :p

De baan op met dat ding Arnold!!!!!
 
Heeft iemand toevallig nog een goed gebruikte 190/55 of 200/60 SC2 of SC3 band ter overname?
 
Gister nog even kunnen genieten van het winterzonnetje. Vandaag als t goed is de nieuwe grips binnen, dan kunnen deze eraf.

62e6880cdb5f9be4b01ceaac4c1e5924.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan