ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

full
 
Wel handig en mooi, alles makkelijk van boven afstellen.

Yep.Verstellers onder vervallen.In de asopnames uit Italie waar die verstellers in moeten zat geen schroefdraad.Moest M12fijn in getapt worden maar gat is te ondiep voor een blinde tap dus op freesmachine gebeurt.Dus ook bouten laten draaien gelijk aan de ori demperverstellers dus met o ring aan de binnenzijde waar die al dicht in de asopname.
Was best nog wel wat werk voor de frezer,die wilt het altijd perfect terwijl voor mij een gewone bout voldoende was,zit toch een multiseal ring achter.En natuurlijk de bouten zwart laten anodiseren.
 
En dan ook eens een keer rijden met dat hok zien al jaaaaren lang mooie spullen langskomen van jou en daar blijft het ook bij
 
En dan ook eens een keer rijden met dat hok zien al jaaaaren lang mooie spullen langskomen van jou en daar blijft het ook bij

Yep,sleutelen en kopen is nou eenmaal leuker dan rijden.En deze red ik toch dit jaar niet meer,staat nog steeds alleen een frame met blok erin.Komen ook nog gefreesde triple clamps uit Italie deze kant op.En uitlaatsysteem laten bouwen,niet veel meer te krijgen voor dit ding.
En alle bouten en moeren worden zwart titanium,heb al aardig wat liggen.
Dus ik zou zeggen meld je volgend jaar maar weer.
 
Yep,sleutelen en kopen is nou eenmaal leuker dan rijden.En deze red ik toch dit jaar niet meer,staat nog steeds alleen een frame met blok erin.Komen ook nog gefreesde triple clamps uit Italie deze kant op.En uitlaatsysteem laten bouwen,niet veel meer te krijgen voor dit ding.
En alle bouten en moeren worden zwart titanium,heb al aardig wat liggen.
Dus ik zou zeggen meld je volgend jaar maar weer.
Zeker het uniek maken van je fiets is gaaf *D. Was daar met mijn oude 7 ook aardig mee bezig tot ik hem plat legde -O-. Daarna zijn er kinderen gekomen en zijn de prioriteiten verschoven ;).
Ben wel heel benieuwd naar de rij eigenschappen na alle aanpassingen. :)
 
Zeker het uniek maken van je fiets is gaaf *D. Was daar met mijn oude 7 ook aardig mee bezig tot ik hem plat legde -O-. Daarna zijn er kinderen gekomen en zijn de prioriteiten verschoven ;).
Ben wel heel benieuwd naar de rij eigenschappen na alle aanpassingen. :)

Heb er geen haast mee,doe het in het geheel,wat rustiger aan.Ben alweer 52 en hele dagen klimmen op steigers hakt er tegenwoordig wat meer in dan vroeger.Zit ook met een tegenspartelende rug,lichte hernia dus ben versleten als ik rhuis kom.
Dit is een project waar ik jaarlijks wel een paar maanden aan werk,is ook mijn beste en grootste klant die nu ook een hotel in Italie hebt gekocht en waar ik dit jaar alweer 2x naartoe ben geweest voor schilderwerk.
 
Laatst bewerkt:
Yep.Verstellers onder vervallen.In de asopnames uit Italie waar die verstellers in moeten zat geen schroefdraad.Moest M12fijn in getapt worden maar gat is te ondiep voor een blinde tap dus op freesmachine gebeurt.Dus ook bouten laten draaien gelijk aan de ori demperverstellers dus met o ring aan de binnenzijde waar die al dicht in de asopname.
Was best nog wel wat werk voor de frezer,die wilt het altijd perfect terwijl voor mij een gewone bout voldoende was,zit toch een multiseal ring achter.En natuurlijk de bouten zwart laten anodiseren.

wel knap in zo krappe ruimte een fijn schroefdraad frezen :} je kunt het beter maar in een keer goed doen en een juiste afdichting hebben dan dat er straks lekkage optreed.
Wordt wel een mooie fiets denk ik zo *D
 
Hee Hans .
Je hebt niks gelogen Bruno is super , ik krijg het geld niet opgemaakt , één echte aanrader .
Circuit is echt bokgeil kwa ligging en opbouw .
En ik heb hier al meer vrouwen gezien als de laatste 10 jaar bij TT .
Tja ben 20 jaar getrouwd :X
Trip heen was zeker de laatste 200km hobbel de bobbel .
Kortom :t :t
 
Hee Hans .
Je hebt niks gelogen Bruno is super , ik krijg het geld niet opgemaakt , één echte aanrader .
Circuit is echt bokgeil kwa ligging en opbouw .
En ik heb hier al meer vrouwen gezien als de laatste 10 jaar bij TT .
Tja ben 20 jaar getrouwd :X
Trip heen was zeker de laatste 200km hobbel de bobbel .
Kortom :t :t

Wij zijn toen op de motor naar Praag gereden en daar 5 dagen overnacht en vanuit hotel werd auto met chauffeur geregeld,konden zo ook een biertje daar drinken.
En als je vrouwen wilt zien moet je vooral met 5 man naar Praag gaan,jehebt daar op straat geen leven meer.Wij hadden een zeer luxe hotel en zelfs die werken er aan mee,de hoeren hebben daar gewoon een kamertje.
Ook een keer met mijn vriendin naar Praag geweest en werd toen op straat niet lastig gevallen door die wijven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan