ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Iemand ervaring met een Rapid Bike 3 op een ZX10R 2008-2010? kan deze zo gemonteerd worden zonder aanpassingen of geldt hetzelfde als bij de PC3 en PC5 dat er een O2 module of iets dergelijks bij gemonteerd moet worden om hem goed aan het lopen te krijgen.
 
Erg gaaf *D :}
Toevallig ik heb eergisteren samco Koelslangen binnengekregen , maar dan de rode .
Wil er wat rode accenten in gaan brengen 8-)
Slangen worden gemonteerd tijdens de versnellingsbak recal ( nog steeds wachtende daarop ) .
Prachtig model :t

zit ook op de recall te wachten. Schijnt wereldwijd in backorder te staan. Intussen gewoon lekker doorrijden :P

:W
 
Wat ik begrepen heb is dat die slangen ook betere koeling bieden, is dat ook echt zo? Dan zou het naast de looks ook nog functioneel zijn

Ze zeggen van wel, maar ik heb ze ook op mijn GSXR gehad, en er nooit wat van gemerkt (kan dus een goed teken zijn *D )

:W
 
Eindelijk de verloopstukken lekvrij van je remleidingen?De eerste die John had waren niet dicht te krijgen,pasvlakken zagen er ook niet uit.

Klopt, 2e serie ook niet. Toen maar remleidingen laten maken met de juiste koppelingen. Wel raar dat ze 't niet dicht kregen.

:W
 
iemand interesse in een setje originele remklauwen van een 2005-6 zx6r + 2004-2007 zx10r inclusief remblokken en remleidingen?

gaat eraf wegens overstap naar monoblocks

tevens ook ongebruikte ABM superbike kroonplaat liggen met stuurhouders. passend op de zx6r en zx10r !!
 
Eindelijk weer eens leuke circuitfoto's :) Dus gelijk een paar gekocht

32267061_10156309850008972_8412759984084877312_n.jpg


32414320_10156309850168972_5964332865326940160_n.jpg
 
Is er iemand die een db-killer heeft voor een akrapovic uitlaat van een Zx10r 2008?
Ga volgende week naar Duitsland en twijfel of hij net te veel herrie maakt.
 
Superpole maakt ze op maar boor je. Pajic ook
:^
En anders Bolski van dit mooie forum even vragen of hij er eentje kan leveren.

Ik heb de kans gehad om WB van de baan te drukken, had alleen niet door dat ik hem inhaalde _O- _O- . Bij deze wat bewegende beelden van de eerste sessie, fiets rijdt met de Hyperpro vering erin super goed :}

Hier het bewijs dat ik WB echt ben tegen gekomen in zijn enge witte (nieuwe) pakkie 8-) . Die BMW loopt helemaal niet zo hard :P, die 10 voor hem ook nog niet :X . Maar die zag er wel mooi uit :9~ .
 
Laatst bewerkt:
10 is op de testbank geweest weet je nog dat ik hier postte dat de 10 in men herinnering stuk sneller was vroeger.
Wel er was dus iets mis mee de eerste runs maar rond de 120 pk daarna servo losgekoppeld en 160 pk :')

Na de laatste run maakte de nokkenas ketting wel wat kabaal (niet tijdens.)
Ondertussen is het weer weg.

Een dikke 1000 km geleden zijn de kleppen nog maar gecontroleerd en die zei dat er nog niets van rek op de ketting zat zou er iets mis kunnen zijn met de spanner?
Nu 27500 km... Liever spanner preventief vervangen dan motorblok.
Er komt volledig systeem op nu en dan gaat hij terug bank op.
 
Laatst bewerkt:
10 is op de testbank geweest weet je nog dat ik hier postte dat de 10 in men herinnering stuk sneller was vroeger.
Wel er was dus iets mis mee de eerste runs maar rond de 120 pk daarna servo losgekoppeld en 160 pk :')

Na de laatste run maakte de nokkenas ketting wel wat kabaal (niet tijdens.)
Ondertussen is het weer weg.

Een dikke 1000 km geleden zijn de kleppen nog maar gecontroleerd en die zei dat er nog niets van rek op de ketting zat zou er iets mis kunnen zijn met de spanner?
Nu 27500 km... Liever spanner preventief vervangen dan motorblok.
Er komt volledig systeem op nu en dan gaat hij terug bank op.
120 vs 160, ja, dat merk je wel -O- . Die servo die is losgekoppeld, die bediend toch de klep in je uitlaat?? Kan dat echt zoveel uitmaken?
 
Laatst bewerkt:
Heren,

ik heb een paar jaar geleden een Rev'it pak gekocht (stellar 2-delig), maar ik krijg in dit pak mijn houding niet goed, zit niet genoeg rek in voor wat ik er mee wil doen. Verder zit ie prima qua postuur en is het een mooi pak, maar teveel op straat gericht en te weinig op circuit, dus krijg je dit soort foto's (mettet, 1:15):
cq4ClJM.jpg


Zou toch denken dat de hellingshoek afdoende is voor een kneedown;) Verder van het weekend voor het eerst op ecuyers gereden (wat echt een leuk baantje is) en ik ben zeker niet de snelste, maar met 2:02 is het ook niet alsof ik van traagheid omval, maar wederom krijg ik mijn houding niet goed en loop ik vooral kracht te zetten tegen mijn pak om mijn knieën ver genoeg uit elkaar te krijgen om ver genoeg van mijn zadel af te komen. Conclusie is dus dat er een nieuw pak moet komen, maar ik weet niet zo goed wat de betere opties zijn voor een circuitunit.

De passing van de rev'it is goed, maar hij moet dus wat meer flex hebben. Iemand tips?
 
Heren,

ik heb een paar jaar geleden een Rev'it pak gekocht (stellar 2-delig), maar ik krijg in dit pak mijn houding niet goed, zit niet genoeg rek in voor wat ik er mee wil doen. Verder zit ie prima qua postuur en is het een mooi pak, maar teveel op straat gericht en te weinig op circuit, dus krijg je dit soort foto's (mettet, 1:15):
[afbeelding]

Zou toch denken dat de hellingshoek afdoende is voor een kneedown;) Verder van het weekend voor het eerst op ecuyers gereden (wat echt een leuk baantje is) en ik ben zeker niet de snelste, maar met 2:02 is het ook niet alsof ik van traagheid omval, maar wederom krijg ik mijn houding niet goed en loop ik vooral kracht te zetten tegen mijn pak om mijn knieën ver genoeg uit elkaar te krijgen om ver genoeg van mijn zadel af te komen. Conclusie is dus dat er een nieuw pak moet komen, maar ik weet niet zo goed wat de betere opties zijn voor een circuitunit.

De passing van de rev'it is goed, maar hij moet dus wat meer flex hebben. Iemand tips?
daar heb ik een antwoord op DAMEN
 
Heren,

ik heb een paar jaar geleden een Rev'it pak gekocht (stellar 2-delig), maar ik krijg in dit pak mijn houding niet goed, zit niet genoeg rek in voor wat ik er mee wil doen. Verder zit ie prima qua postuur en is het een mooi pak, maar teveel op straat gericht en te weinig op circuit, dus krijg je dit soort foto's (mettet, 1:15):
[afbeelding]

Zou toch denken dat de hellingshoek afdoende is voor een kneedown;) Verder van het weekend voor het eerst op ecuyers gereden (wat echt een leuk baantje is) en ik ben zeker niet de snelste, maar met 2:02 is het ook niet alsof ik van traagheid omval, maar wederom krijg ik mijn houding niet goed en loop ik vooral kracht te zetten tegen mijn pak om mijn knieën ver genoeg uit elkaar te krijgen om ver genoeg van mijn zadel af te komen. Conclusie is dus dat er een nieuw pak moet komen, maar ik weet niet zo goed wat de betere opties zijn voor een circuitunit.

De passing van de rev'it is goed, maar hij moet dus wat meer flex hebben. Iemand tips?

Dat je moet gaan passen... ik heb met Alpinestars te weinig ruimte en juist met Rev'it meer ruimte. Mijn eerste pak bleek hetzelfde probleem te hebben, te weinig bewegingsruimte. Wat is het heerlijk als je daarna een pak hebt met voldoende flex!
 
daar heb ik een antwoord op DAMEN

Bedankt, maar een maatpak is gezien mijn best wel standaard postuur niet direct nodig, plus wat ik van de ervaren vallers heb vernomen niet de beste qua bescherming.

Dat je moet gaan passen... ik heb met Alpinestars te weinig ruimte en juist met Rev'it meer ruimte. Mijn eerste pak bleek hetzelfde probleem te hebben, te weinig bewegingsruimte. Wat is het heerlijk als je daarna een pak hebt met voldoende flex!

Heb ik voor dit pak ook braaf gedaan, maar in een winkel waar geen motor stond dus op gevoel bepaald of dit pak voldoende rek had. Leek toen voldoende te zijn. Later dat jaar een circuitfiets gekocht en toen werd het qua rek al wat krapper. Sindsdien wat vaker gaan rijden want het is toch altijd wel gezellig en gaandeweg wordt je beetje bij beetje minder traag waardoor het pak steeds meer in de weg zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan