ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Motorpak is gevonden *O*, byebye vakantiegeld :W -O-. Na wat passen en daarna nog meer passen zat deze Held het beste :Y. Plus de kleurstelling matcht met de straatfiets :Y

Nu nog even wennen, met het oude pak 2.5 jaar rondgetuft en die was lekker stroef op het zadel geworden, deze glijd vlotjes van links naar rechts. Moet ik me nog even op aanpassen.
full


overigens nog meer mensen van hier maandag en dinsdag op Assen?
 
Laatst bewerkt:
Motorpak is gevonden *O*, byebye vakantiegeld :W -O-. Na wat passen en daarna nog meer passen zat deze Held het beste :Y. Plus de kleurstelling matcht met de straatfiets :Y

Nu nog even wennen, met het oude pak 2.5 jaar rondgetuft en die was lekker stroef op het zadel geworden, deze glijd vlotjes van links naar rechts. Moet ik me nog even op aanpassen.[afbeelding]

overigens nog meer mensen van hier maandag en dinsdag op Assen?

Jep ik als ex zx10r rijden ben maandag en dinsdag op Assen, rij nu op een sv650 die van me meisje dan.

Wellicht kom ik je nog tegen, welke groep rij je.
 
Ik zit waarschijnlijk in de traagste groep van groep snel :P. Neem aan jij ook gezien je met een sv waarschijnlijk geen 1:50 gaat doen ;).:Y

ZAl voor mij idd ook traagste groep snel zijn, nu zag ik dat er 4 groepen zijn dus het is maar net welk nummer je krijgt.

1:50 haal ik niet kom ik net wat top snelheid te kort. 1.55 moet toch mogenlijk zijn :+

afgelopen don 2.11 op zandvoort.
 
Hebben jullie enig idee of je met een open GP uitlaat met DB killer en ZONDER catalysator terechtkan op Zandvoort?

Wil graag in de zomer het circuit op met racecracks :]
 
Motorpak is gevonden *O*, byebye vakantiegeld :W -O-. Na wat passen en daarna nog meer passen zat deze Held het beste :Y. Plus de kleurstelling matcht met de straatfiets :Y

Nu nog even wennen, met het oude pak 2.5 jaar rondgetuft en die was lekker stroef op het zadel geworden, deze glijd vlotjes van links naar rechts. Moet ik me nog even op aanpassen.[afbeelding]

overigens nog meer mensen van hier maandag en dinsdag op Assen?
Gefeliciteerd. Mooi pak man
 
Motorpak is gevonden *O*, byebye vakantiegeld :W -O-. Na wat passen en daarna nog meer passen zat deze Held het beste :Y. Plus de kleurstelling matcht met de straatfiets :Y

Nu nog even wennen, met het oude pak 2.5 jaar rondgetuft en die was lekker stroef op het zadel geworden, deze glijd vlotjes van links naar rechts. Moet ik me nog even op aanpassen.[afbeelding]

overigens nog meer mensen van hier maandag en dinsdag op Assen?
Mooi pakkie :) :Y
Held is ook een fijn merk! Ik rij nu al een paar jaar met een Held combipak op straat :)
Voor circuitwerk heb ik een Dainese overal gescoord vorig jaar.
 
Motorpak is gevonden *O*, byebye vakantiegeld :W -O-. Na wat passen en daarna nog meer passen zat deze Held het beste :Y. Plus de kleurstelling matcht met de straatfiets :Y

Nu nog even wennen, met het oude pak 2.5 jaar rondgetuft en die was lekker stroef op het zadel geworden, deze glijd vlotjes van links naar rechts. Moet ik me nog even op aanpassen.[afbeelding]

overigens nog meer mensen van hier maandag en dinsdag op Assen?

Mooi pakje :+. Ik ben er aanstaande ma en dinsdag ook bij op assen :Y
 
Luxe probleempje; er blijft nogal wat regenwater staan aan de binnenkant van mijn benziendop.
Afgelopen dinsdag weer toen ik in een zware onweerbui terecht kwam. Dan ga ik tanken en blijkt lang niet al het water via dat afvoer pijpje te zijn weggelopen.

full


Bestaat er misschien rubber ring die aan de bovenste deksel kan bevestigen?
 
Luxe probleempje; er blijft nogal wat regenwater staan aan de binnenkant van mijn benziendop.
Afgelopen dinsdag weer toen ik in een zware onweerbui terecht kwam. Dan ga ik tanken en blijkt lang niet al het water via dat afvoer pijpje te zijn weggelopen.

[afbeelding]

Bestaat er misschien rubber ring die aan de bovenste deksel kan bevestigen?
Dat gaat allemaal niet helpen, het is 'lek' rondom de buitenring van de gehele tankdop.
En dit hoort ook zo. ;)
 
Luxe probleempje; er blijft nogal wat regenwater staan aan de binnenkant van mijn benziendop.
Afgelopen dinsdag weer toen ik in een zware onweerbui terecht kwam. Dan ga ik tanken en blijkt lang niet al het water via dat afvoer pijpje te zijn weggelopen.

[afbeelding]

Bestaat er misschien rubber ring die aan de bovenste deksel kan bevestigen?

gaatje doorspuiten met compressor
 
Hebben jullie enig idee of je met een open GP uitlaat met DB killer en ZONDER catalysator terechtkan op Zandvoort?

Wil graag in de zomer het circuit op met racecracks :]

Ik had met m'n Mivv GP met db-killer(best stil dan) alsnog geluidsproblemen. Kwam er net boven uit.

Laatste keer met origineel geen enkel probleem. Heb ook nog een cat.
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie enig idee of je met een open GP uitlaat met DB killer en ZONDER catalysator terechtkan op Zandvoort?

Wil graag in de zomer het circuit op met racecracks :]
Ik zou het ook niet proberen zonder cat :N

Van de week het geld weer eens laten rollen, nieuw helmpje gescoord *D. Keuze was tussen een AGV Pista of een Shark Race Pro. AGV was wel een kwijl ding :9~ , maar uit praktisch oogpunt heb ik toch voor de Shark gekozen. Bij de AGV moest ik bijvoorbeeld nog een donker vizier bijkopen (had ik voor de Shark al liggen) en de tochtgaten in de helm kunnen bij de AGV niet dicht worden gezet tijdens het rijden. En in de AGV is geen ruimte voor boxjes voor de navigatie.

Piccies *O* :
full

full
 
Kewl, ik zag eerst alleen de bovenkant op mijn scherm en dat het een Zarco replica is. :} :t

Ik had vorige maand deze genomen: ( Geen idee waar dat een replica van is.. De Wallen? :+ )

full

full


Maar teveel druk op het voorhoofdje. :')
De dag voor CPZ retour en FC-Moto heeft het netjes @Paypal gestort. :t
( Alleen verzendkosten moet je zelf betalen )

Ik ga waarschijnlijk voor een saaie witte.. valt lekker op en past bij het witte pakkie.
Vandaar de Airoh ST-501, maar die moet nog uitkomen:

full


Maar die Shark is wel retegaaf. *O*
 
Laatst bewerkt:
En een paar Arlen Ness Yakun handschoenen zijn ook retour.
Ik vond ze matig afgewerkt.

De laatste keer met een goedkoop paar uit China gereden ( Superbike via Alie express) die vond ik nog beter. :P

Wil voor de beste veiligheid al maanden een paar Knox Handroid handschoenen aanschaffen.
Maar net de maat L en wit is niet te krijgen. :')

full


Anders maar via Ebay. O-)
 
Laatst bewerkt:
Kewl, ik zag eerst alleen de bovenkant op mijn scherm en dat het een Zarco replica is. :} :t

Ik had vorige maand deze genomen: ( Geen idee waar dat een replica van is.. De Wallen? :+ )

[afbeelding]
[afbeelding]

Maar teveel druk op het voorhoofdje. :')
De dag voor CPZ retour en FC-Moto heeft het netjes @Paypal gestort. :t
( Alleen verzendkosten moet je zelf betalen )

Ik ga waarschijnlijk voor een saaie witte.. valt lekker op en past bij het witte pakkie.
Vandaar de Airoh ST-501, maar die moet nog uitkomen:

[afbeelding]

Maar die Shark is wel retegaaf. *O*
Thanks! Ik hou wel van een opvallende helm :Y. Op de één of andere manier denk ik dat je dan ook meer zichtbaar bent in het verkeer en niet over het "hoofd" wordt gezien ;).
Die zwarte van jou vind ik ook gaaf, die witte is vooral wit :+ . Over een kleine twee weken mogen we weer met de MACZ, ben benieuwd welke helm je dan op hebt.
 
Thanks! Ik hou wel van een opvallende helm :Y. Op de één of andere manier denk ik dat je dan ook meer zichtbaar bent in het verkeer en niet over het "hoofd" wordt gezien ;).
Die zwarte van jou vind ik ook gaaf, die witte is vooral wit :+ . Over een kleine twee weken mogen we weer met de MACZ, ben benieuwd welke helm je dan op hebt.
Over twee weken heb ik deze op! *D

full


Dan zit ik op een tropisch eiland. O-) ( Maar mis het rijden nu al _O- )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan