ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

2e poging
full
 
op assen nu, t goede nieuws: ik heb zojuist een kneedown gemaakt. slechte nieuws mijn achterschokbreker is overleden dus de motor rijd voor geen meter. heeft iemand hier toevallig een (stock) schokbreker te leen/koop voor een '08 zx10r regio Assen of is er toevallig iemand die van regio ehv naar Assen rijd vandaag? (ik heb er 2 reserve in de schuur liggen)
 
Laatst bewerkt:
op assen nu, t goede nieuws: ik heb zojuist een kneedown gemaakt. slechte nieuws mijn achterschokbreker is overleden dus de motor rijd voor geen meter. heeft iemand hier toevallig een (stock) schokbreker te leen/koop voor een '08 zx10r regio Assen of is er toevallig iemand die van regio ehv naar Assen rijd vandaag? (ik heb er 2 reserve in de schuur liggen)

Aay dat is zuur. Ik kan je helaas niet aan de shok helpen. Hooguit met er onder plaatsen, ben zelf ook op assen.
 

1.52,403 PR (pr was 1.52,5-1.53) vandaag op Zolder. Helaas in totaal misschien maar 15 minuten rijtijd gehad deze dag. Na sessie 2 zat het er al op en elke sessie rode vlag. Maar de 3e sessie van minder snel was een maat van ons naar het ziekenhuis afgevoerd.

Misschien nog in Augustus een dagje boeken, zat zeker een 1.50 in.
 
Laatst bewerkt:

1.52,403 PR (pr was 1.52,5-1.53) vandaag op Zolder. Helaas in totaal misschien maar 15 minuten rijtijd gehad deze dag. Na sessie 2 zat het er al op en elke sessie rode vlag. Maar de 3e sessie van minder snel was een maat van ons naar het ziekenhuis afgevoerd.

Misschien nog in Augustus een dagje boeken, zat zeker een 1.50 in.
Welke q-shifter gebruik je, en nooit geen problemen mee gehad?
 

1.52,403 PR (pr was 1.52,5-1.53) vandaag op Zolder. Helaas in totaal misschien maar 15 minuten rijtijd gehad deze dag. Na sessie 2 zat het er al op en elke sessie rode vlag. Maar de 3e sessie van minder snel was een maat van ons naar het ziekenhuis afgevoerd.

Misschien nog in Augustus een dagje boeken, zat zeker een 1.50 in.

mssz is ook een bende van ellende. Gisteren op assen gereden, 0 rode vlaggen, minimaal aantal schuivers. Alle rijtijd kunnen rijden. Gewoon door een goede organisatie die na sessie 1 al rijders van groepen wisselt zodat de snelheidsverschillen niet te groot zijn. Hopelijk komt je maat er snel bovenop, beterschap!

overigens heb ik weer een schokbreker onder mijn motor nu:) voelt toch wat beter zo met demping. Gisteren gelukkig mijn broertjes motor nog kunnen lenen de rest van de dag zodat ik toch nog veilig kon rijden.
 
mijn 'half gas met mijn broertjes s1000rr pr' is verbroken :+. maar dat stelde niet zoveel voor met een 2.03. Loopt, stuurt, remt en zit een stuk beter dan mijn zx10r, bizar hoeveel marge dat ding heeft om harder te gaan en hoe duidelijk hij dat je laat weten.
 
Dan rijden julllie sneller dan Alex vandaag op vijf juni. :+

Ik ben er niet bij, maar kijk eens wie er op één staat? :t
 
Laatst bewerkt:
ja mijn broertje zat bij m in de groep. zei al iets over een moeilijk snelle gast op een straat r1. overigens ondanks mijn problemen met de motor wel mijn pr aangescherpt, laatste ronde laatste sessie nog een 59.4 gereden. geen idee hoe :+.
 
ja mijn broertje zat bij m in de groep. zei al iets over een moeilijk snelle gast op een straat r1. overigens ondanks mijn problemen met de motor wel mijn pr aangescherpt, laatste ronde laatste sessie nog een 59.4 gereden. geen idee hoe :+.
Mooi pr, gelijk een fabriekscontract. :9~ ;) :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan