ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Allen,

De zx10r is de deur uit. Dus ik zal nog wel blijven meelezen, maar hoef niet meer in de OP.

Ik reed er te weinig mee om zo’n “dure” motor stil te laten staan. afgelopen 5 jaar 6000 km mee gereden. Om te janken dus.

Ik heb een Aprilia RSV Mille R van 2003 weergekocht en een Ducati Monster 696 voor de vrouw.

Succes allemaal en misschien tot ooit
 
Welke q-shifter gebruik je, en nooit geen problemen mee gehad?

Geen quickshifter :P Gas dicht, druk op pookje ervoor en dan omhoog tikken, en weer gas erop.

Wel paar x tussen 3 en 4 ertussenin gezeten, gister 1x gehad. 1,5 jaar terug had ik het wat vaker een periode, toen heb ik m'n pookje lager gezet, nu komt het nauwelijks meer voor.
 
mssz is ook een bende van ellende. Gisteren op assen gereden, 0 rode vlaggen, minimaal aantal schuivers. Alle rijtijd kunnen rijden. Gewoon door een goede organisatie die na sessie 1 al rijders van groepen wisselt zodat de snelheidsverschillen niet te groot zijn. Hopelijk komt je maat er snel bovenop, beterschap!

overigens heb ik weer een schokbreker onder mijn motor nu:) voelt toch wat beter zo met demping. Gisteren gelukkig mijn broertjes motor nog kunnen lenen de rest van de dag zodat ik toch nog veilig kon rijden.

Thanks dat komt weer goed, die is 6 weken zoet met een nekbrace.
Snap eigenlijk niet waarom er zoveel crashes waren. Opzich geen stuntpiloten ertussen zover ik had gezien. Had in minder snel ingeschreven maar vooraf naar snel toch gezet.
 
Hee luitjes!
Ik ben nieuw hier. Ben sinds 2 weken de trotste eigenaar van een zx10r uit '04 . Heb binnen een week de stuurdemper lek gekregen maar de nieuwe is al besteld _O- . Heb em gekocht van de 2e eigenaar met 40k op de teller dus we kunnen nog een stukkie! *O*
full
 
Vind ik ook wel en dit is gwn met automatische setting. Recorder onder seatcover geplaatst.
In een rugzak of tanktas ofzo moet het zeker nog beter kunnen en eventueel zelf input level instellen.
Denk dat ik eens ga shoppen voor zo een tanktas die op je tankdop klikt zo klein mogelijk enkel voor gsm papieren en ander klein spul (zoals die recorder) :P
Heb wel een goede rugzak maar rijd toch veel liever zonder. :)
 
Was nog maar een eerste test ik had hem ook helemaal in foam bedekt zodat hij wat vast bleef zitten onder de seatcover. mss was dat ook niet ideaal voor geluid maar vind het een hele verbetering toch tegenover de audio van gopro zelf!
Externe mic is wel handiger omdat je achteraf niet moet zoeken om te synchroniseren met de beelden.
Ohja voor de duidelijkheid de eerste helft van filmpje is gopro audio 2e zoom h1 ;)
 
Niet slecht ik had al zo een externe mic getest tijd geleden maar vond het toch wat onhandig om altijd een kabel op de gopro zelf te moeten hebben.
Was wel een goedkoop ding...
Staan ook genoeg filmpjes op YouTube met zoom h1 en heeft echt wel mooi geluid veel motovloggers enz gebruiken die zoals schaaf royaldinges daar hoe noemt die weer van Londen :+
 
zo gisteren met de 10 op assen gereden.
1e keer assen in 3 jaar, 2e keer ooit met deze bike

reed superlekker, voor mijn doen best lekker gereden en een 1.57 gereden
zwaar tevreden
 
3+silver edition dus al wat ouder :)
Zou wel kunnen dat op de 4 of 5 het geluid al een heel stuk beter is.

Had voorheen de 3+Black en geluid was inderdaad wat matig, voornamelijk door het gebruik van de Case. En hij gaat zeer slecht om met windruis.

Recentelijk overgestapt op de Hero 6 Black en die gaat weer wat beter om met zijn windruis. Maar moet je net zin hebben in een overstap. Zelf is vond ik de overstap van 3+ naar 6 meer dan waard.

Hier een video met wat de 6 Black voor geluid heeft op de motor. Tevens had ik de Hero 6 hier slechts 5 dagen dus vind eigelijk alles nog tegenvallen qua kleuren, kwaliteit en geluid. Dit omdat ik de gopro op standaard settings had staan.

https://youtu.be/GU0KndoABxg?t=40s

Gopro zat hier voor op de spiegel gemonteerd op een Honda cbr100rr 2009.
 
Terug
Bovenaan Onderaan