Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedeavond,

ik ben André, lees hier sinds kort mee om wat kennis op te doen over Harleys en vraag nu jullie advies omdat jullie meer thuis zijn in dit merk als ik.
Ben er nog niet helemaal uit wat voor model ik wil,hangt vooral van de zithouding af en of hij binnen mijn budget valt.
Kennis van mij weet dat ik aan het rondkijken ben wees mij op een Harley die bij een garagebedrijf staat,gaat om een softtail uit 1984,40000 MLS op de teller met een evo 1340,vraagprijs 7500 euro.
Zijn dit betrouwbare motoren,ik ben namelijk niet zo'n sleutelaar,al zou ik dat wel samen met een vriend kunnen aanpakken,maar rij liever en zorg voor onderhoud,dan dat ik moet sleutelen om te kunnen rijden.Of zou ik beter kunnen doorsparen en gaan kijken naar wat jongers dat is verder doorontwikkeld?
 
Goedeavond,

ik ben André, lees hier sinds kort mee om wat kennis op te doen over Harleys en vraag nu jullie advies omdat jullie meer thuis zijn in dit merk als ik.
Ben er nog niet helemaal uit wat voor model ik wil,hangt vooral van de zithouding af en of hij binnen mijn budget valt.
Kennis van mij weet dat ik aan het rondkijken ben wees mij op een Harley die bij een garagebedrijf staat,gaat om een softtail uit 1984,40000 MLS op de teller met een evo 1340,vraagprijs 7500 euro.
Zijn dit betrouwbare motoren,ik ben namelijk niet zo'n sleutelaar,al zou ik dat wel samen met een vriend kunnen aanpakken,maar rij liever en zorg voor onderhoud,dan dat ik moet sleutelen om te kunnen rijden.Of zou ik beter kunnen doorsparen en gaan kijken naar wat jongers dat is verder doorontwikkeld?


Ik heb er èèn van 1982 ` die veeg ik na elke rit met de bezem het hok in , en ga op de fiets de weg uit
om de resterende onderdelen met een dikke magneet op te halen .. O-)

Nooit kopen zo`n harley , krijg je spijt van ... :+

Een 6000 euro komt meer in de buurt volgens mij.. gezien de leeftijd. Maar` we hebben nog niks gezien .. :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er èèn van 1982 ` die veeg ik na elke rit met de bezem het hok in , en ga op de fiets de weg uit
om de resterende onderdelen met een dikke magneet op te halen .. O-)

Nooit kopen zo`n harley , krijg je spijt van ... :+

Een 6000 euro komt meer in de buurt volgens mij.. gezien de leeftijd. Maar` we hebben nog niks gezien .. :N

Hele gemene machine wil een EVO kopen en geen Shovelhead dus dat vegen zal wel meevallen O-)

Als je je wat verder oriënteert zijn ze zeker goedkoper te vinden, maar ... je kunt ook het advies van mach volgen :Y
 
Neem eens contact op met HST te Tilburg (Harley Service Tilburg) (en nee geen aandelen). Die hebben vaak wat leuks tegen een schappelijke prijs staan.

Of MCR te Roosendaal die hebben ook vaak wat moois in de betaalbare prijsklasse.

Ik weet binnen dat bedrag nog wel een leuke lowtail evo 1340. Pas grote beurt en nieuwe aandrijving (ketting en tandwielen).

Grt Ulleke
 
8e6fe810e581c01bdff7f80858a61ee8.jpg
 
Die softail ziet er wel leuk uit,maar is denk ik niet helemaal wat ik zoek,probeer morgen wel om wat foto's te plaatsen.

Er zal nog wat gespaard moeten worden,maar qua zithouding neig ik toch naar een glide,roadking uit de jaren 90 van een collega heeft ook wel een zithouding die me bevalt,ik houd het niet echt lang meer vol met te gebogen knieën en haast heb ik ook niet meer.
Tijdje geleden met een sportster gereden van een vriend,was verlaagd,had forward controls,ging ook nog wel,best wel een dik ding voor een sportster,vind een sportster alleen wat te klein.
 
Zou dat zadel ook op die van mij passen, of pas te maken zijn , het ziet er wel royaal uit ..

Is net een Henders en Hazel .. :9~~
Ik denk het wel , er zat een steetglide zadel op maar was wat minimalistisch voor de passagier , dit is een Mustang zadel.
Voor deze motor had ik een dyna swtchback , passagier wou niet meer mee , dus verplicht om naar iets anders op zoek te gaan , en deze is het dus geworden :-)
 
Ik denk het wel , er zat een steetglide zadel op maar was wat minimalistisch voor de passagier , dit is een Mustang zadel.
Voor deze motor had ik een dyna swtchback , passagier wou niet meer mee , dus verplicht om naar iets anders op zoek te gaan , en deze is het dus geworden :-)


Zit wel goed zo te zien zo`n zadel .. de mijne is al van 1982, dus dat zit wat gedateerd. O-)

(eerste van de foto`s hierboven )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan