Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel laat maken.Daar heb ik nog niks van aangeschaft. Maar het lijkt me wel hun verantwoordelijkheid wat ze verkopen.

Zo veel mcs meuk heb ik ook niet gekocht maar met alles was wel wat.
Spiegels draaien boven de 90 op het stuur hebben een te ruime passing, boven de 110 begint de spiegel zelf te draaien dus dan zie je niets meer in die dingen.
Gashandle ook te ruim mag je met tape de speling opvullen...
Oliedrukmeter 1ste scheurde het glas van zodat de glycerine er uit liep, nr 2 geeft nu bij niet lopend blok 10 psi aan. O ja van de gebruikte boutjes en moertjes is na 1 keer aandraaien het chroom af.
Idiote prijzen voor losse bouten en moeren waar idd na 1 keer aandraaien de roest opstaat. :')
Gelukkig heb ik nu mijn eigen inch bouten en moerenleverancier.
http://www.meijerijzerwaren.nl/

Dan heb je gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten , als je wat meer uit geeft voor een oliedruk meter en gashandel past het wel en lekt het niet
En voor boutjes en moertjes duik ik gewoon het onderdelen magazijn in op mijn werk daar ligt nog een hoop dat ze niet meer gebruiken , gewoon rvs natuurlijk
 
BTW Hildo hep een nieuw vervoersmiddel.Keigaaf.

Hildo's Westfield page 1!
Zijn garage ziet er netter uit dan zijn woning. Deze man heeft de juiste prioriteiten gesteld. Inderdaad een super karretje.

Zijn website heb ik wel vaker bekeken. Gezien zijn gezondheid lijkt de super seven mij een mooi alternatief voor de Harley. Bepaalde punten uit zijn verhaal zijn ook herkenbaar, alleen is het bij hem onomkeerbaar zoals ik het begrijp.
 
Dan heb je gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten , als je wat meer uit geeft voor een oliedruk meter en gashandel past het wel en lekt het niet
Gewoon MS spul mag er toch vanuit gaat dat het past en doet waar het voor bedoeld is.
En voor boutjes en moertjes duik ik gewoon het onderdelen magazijn in op mijn werk daar ligt nog een hoop dat ze niet meer gebruiken , gewoon rvs natuurlijk
 
Zijn garage ziet er netter uit dan zijn woning.
Nu wel waar de HD stond was het ook een zooitje.
Deze man heeft de juiste prioriteiten gesteld. Inderdaad een super karretje.

Zijn website heb ik wel vaker bekeken. Gezien zijn gezondheid lijkt de super seven mij een mooi alternatief voor de Harley. Bepaalde punten uit zijn verhaal zijn ook herkenbaar, alleen is het bij hem onomkeerbaar zoals ik het begrijp.
Hij schrijft leuk wat wel jammer is wat mij betreft dat ie bijna alleen nog maar over schietsport schrijft
 
992c1d72de1dfcc82b85b228218bb162--band-of-brothers-good-things.jpg
 
Krijg je dan geen schade aan lagers?
Strak op juiste spanning.

Je verminderd daarmee de harde klap van het in de één trappen. En de moeilijk vindbare neutraal wordt iets minder moeilijk.

En juiste spanning is beter voor lagers, omdat t harde klappen op de juiste manier opvangt.
 
Zooi in hun verpakking LATEN e ergens maken dat zullen meer merken doen wel is het meuk dat wat ze laten produceren
Als er al eigen fabricage is, dan ist weinig.

Ik heb ooit hd spiegels gekocht bij oit voor 105 guldens. Zelfde setjes was bij mcs 30 piek, maar dan in blister ipv doosje...

Wel mcs blister.

Highway hawk ook zoiets, maakt niet veel zelf.
 
Heb ook wel eens een paar goedkope kranen versleten
Toen een pingel gekocht omdat ik toen twee carbs had en een dubbele benzine kraan wilde
Die doet het al jaren zonder lekken
 
Twee keer geen idee , nokkenas zit het type in dat in het 93" HC blok zit
Maar ik heb een zes bak dus vertanding zal ook anders zijn als bij een 4 of 5 bak
 
_O- _O- Boeit hem totaal niet ..

Lijkt mij verder een heel goeie peer , hij moet vele verhalen hebben ...
Daar kun je volgens mij wel een leuke avond bij hebben, en een paar kisten bier mee doppen ..
Zijn reisverhaal met zijn Harley door Amerika is ook zeker de moeite om eens een avond voor te gaan zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan