Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oliewissel heeft niet geholpen :/

Zie eerst GOED uit te vinden waar dat geklop vandaan komt.
Als je bevinding , dat het uit een kop komt waar is , dan verdenk ik als eerste een "tappet" ( hydr klepstoter ) die moeilijk op druk komt.

Ga dus eerst 'ns met een stethoscoop te werk .
( zo'n ding kun je zelfs eenvoudig nog zelf maken met een drieweg-verloopje en anderhalve meter aquarium luchtslang ( of transparante benzine-slang van de bromfietswinkel oid )
 
Warm is hij stil en loopt hij goed ja.
Vrijdagochtend breng ik hem naar de dealer.
Volgende week wil ik ermee naar Praag dus ik heb geen tijd meer om rustig op onderzoek te gaan...


Ook de kortste klap als je het zelf niet kunt doen , dan kun je er nog wel als een indiaan omheen dansen maar dat heeft compleet geen zin.

We horen het wel of er een klopgeest in zat of niet . :+
 
Warm is hij stil en loopt hij goed ja.
Vrijdagochtend breng ik hem naar de dealer.
Volgende week wil ik ermee naar Praag dus ik heb geen tijd meer om rustig op onderzoek te gaan...

Dat zal vast een komplete revisie worden als het een echte harley dealer is , tenminste als het een twincam is , als het een evo is doen ze er niks meer aan heb ik gehoort
Pas kwam er bij Mike iemand met een lekkende v rod , was bij zo'n ballentent in Veghel geweest
Ging daar 1500€ kosten want radiateur was lek , Mike schroeft het kapje er af draait de slangenklem vast , probleem opgelost
 
Bij het bekijken van het journaal , werd ik weer schijt-misselijk bij het zien van die vervelende harses van die Jesse Klaver.
Geen beste berichten :
Kamer neemt een wet aan , die een verplichting op gaat leggen om de Co2 uitstoot in 2030 gehalveerd te krijgen.
Dit houdt in dat iedereen dan inmiddels elektrisch MOET rijden. B|
Dit houdt dus voor mij in , dat de HD die ik nu heb ( of meer waarschijnlijk de eerst-volgende ) , dan m'n laatste HD zal wezen .

Inruilen of verkopen zal dan een giller worden ,......want de waarde is dan ongeveer gelijk aan een pond peren . '(

Nou, zaterdag in een klap 25% meer waard! :+

w10fJ9t.png
 
Ik ben op zoek naar een uitlaat .
Da origineel ding vind ik, maar niks .
Nu zijn er van vance en hines uitlaten met ce keur.

Zijn er meer merken die ce hebben
 
Thx, heb nog een afdekplaatje gemaakt waar normaal die remschijf zit, maar dat zal voor deze winter zijn eer er dat op zit. Heb geen zin meer om hem nu terug op de krik te martelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan