Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiedag,

Ik ben sinds kort in het bezit van een HD sportster 1200 forty eight uit 2014. Er zitten vance & hines short shots op. Ding rijd als een zonnetje.
Nu heb ik de beide db killers verwijderd en sindsdien roffelt en klapt die uitlaat nogal. Hoe kan dit opeens zo verschillen vergeleken MET db killer? En is het schadelijk?

Ook zit er bij ons een dyno bedrijf in de buurt, die zeggen dat ze mijn HD zo kunnen afstellen op de bank, zonder tussenkomst van een kastje oid. Ik dacht dat je dat juist moest hebben?
 
Goeiedag,

Ik ben sinds kort in het bezit van een HD sportster 1200 forty eight uit 2014. Er zitten vance & hines short shots op. Ding rijd als een zonnetje.
Nu heb ik de beide db killers verwijderd en sindsdien roffelt en klapt die uitlaat nogal. Hoe kan dit opeens zo verschillen vergeleken MET db killer? En is het schadelijk?

Ook zit er bij ons een dyno bedrijf in de buurt, die zeggen dat ze mijn HD zo kunnen afstellen op de bank, zonder tussenkomst van een kastje oid. Ik dacht dat je dat juist moest hebben?

Bedoel je misschien de Quit Baffels,

234256d1330028046-vance-and-hines-baffles-baffles.jpg


de onderste, de bovenste zit er standaard in, een van de twee horen er dacht ik wel in.

Bij custom pipes met er iets aan de E[C/M]U gedaan worden, Thundermax, Screaming Eagle, zomaar alleen de EMU flashen met een nieuwe mapping gaat niet.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je misschien de Quit Baffels,

[afbeelding]

de onderste, de bovenste zit er standaard in, een van de twee horen er dacht ik wel in.

Bij custom pipes met er iets aan de E[C/M]U gedaan worden, Thundermax, Screaming Eagle, zomaar alleen de EMU flashen met een nieuwe mapping gaat niet.

Ja die dingen bedoel ik. Die heb ik eruit gehaald en sindsdien maakt hij meer geluid, maar klapt ook vele malen meer en roffelt.

Dus als ik een open luchtfilter erop zet, hoe pas ik dan het mengsel het makkelijkst en best aan?. Lees zoveel verschillende verhalen.
 
Toch ook wel een beetje serieus. In het algemene topic kun je zien dat zelfs rijstbranders zich nu zorgen maken. Dus dan denk ik, wij met onze luchtgekoelde en qua koeling dus niet bepaalde state of the art machines bij dadelijk 35° of hoger? Ik was van plan om vanaf do door D, B en Lux te gaan touren maar vraag me nu af of dat wel een goed idee is....


Niet zo vreemd .
Ben er vanmiddag ook nog mee weggeweest .
Wordt best wel warm tussen de benen.
 
Ja die dingen bedoel ik. Die heb ik eruit gehaald en sindsdien maakt hij meer geluid, maar klapt ook vele malen meer en roffelt.

Dus als ik een open luchtfilter erop zet, hoe pas ik dan het mengsel het makkelijkst en best aan?. Lees zoveel verschillende verhalen.

Als het een 'betrouwbaar/gerenomeerd'' Dynojet tuner is, kun je het overwegen. Zeker moet de mapping aangepast worden.

Hier staat wat over met of zonder baffles.

Youtube al gekeken, geluisterd, of je het geluid herkend!?
 
Goeiedag,

Ik ben sinds kort in het bezit van een HD sportster 1200 forty eight uit 2014. Er zitten vance & hines short shots op. Ding rijd als een zonnetje.
Nu heb ik de beide db killers verwijderd en sindsdien roffelt en klapt die uitlaat nogal. Hoe kan dit opeens zo verschillen vergeleken MET db killer? En is het schadelijk?

Ook zit er bij ons een dyno bedrijf in de buurt, die zeggen dat ze mijn HD zo kunnen afstellen op de bank, zonder tussenkomst van een kastje oid. Ik dacht dat je dat juist moest hebben?

https://fuelpak.vanceandhines.com
 
Goeiedag,

Ik ben sinds kort in het bezit van een HD sportster 1200 forty eight uit 2014. Er zitten vance & hines short shots op. Ding rijd als een zonnetje.
Nu heb ik de beide db killers verwijderd en sindsdien roffelt en klapt die uitlaat nogal. Hoe kan dit opeens zo verschillen vergeleken MET db killer? En is het schadelijk?

Ook zit er bij ons een dyno bedrijf in de buurt, die zeggen dat ze mijn HD zo kunnen afstellen op de bank, zonder tussenkomst van een kastje oid. Ik dacht dat je dat juist moest hebben?
Zo afstellen zal niet lukken.

Herprogrammeren van de centrale unit, of een kastje er bij. Tweede heeft de voorkeur. Koop je een goed kastje, dan is het nut van daarna op een bank marginaal.
 
Toch ook wel een beetje serieus. In het algemene topic kun je zien dat zelfs rijstbranders zich nu zorgen maken. Dus dan denk ik, wij met onze luchtgekoelde en qua koeling dus niet bepaalde state of the art machines bij dadelijk 35° of hoger? Ik was van plan om vanaf do door D, B en Lux te gaan touren maar vraag me nu af of dat wel een goed idee is....
35 graden....

Daar gaat n blok niet stuk van hoor.
 
Zo ` aardig betere temperaturen zo , heeft een mens weer zin om iets te doen..
Hitte van afgelopen dagen kan mij gestolen worden , en zo te zien heeft niemand die hier op dit draadje zat ook maar overleeft . B|

Heb er weer wat ouwe meuk bij gekocht .. B| dus kan wel wat koel weer gebruiken, anders wordt het zweten.

Wat voor meuk, foto?
 
Ik kom je ook voorbij vliegen op slippers en tietshirt hoor .. O-)


Yep lekker hoor .
Knie broek t-shirt en gympen .
Beetje in de buurgg binnendoor .

Wel gruwelijk warm aan je zak voor het stoplicht.

Afgelopen zondag lange rit naar hoek van Holland gewoon spijkerbroek met bescherming erin.
En hoody met bescherming erin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan