(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

MG LF 24 zojuist gespot tussen de file door op de a4 richting Rotjeknor.

:W
 
Laatst bewerkt:
Een Yamaha FJR onder het gebouw waar ik werk in Apeldoorn, 98-**-PF.
Zie hem wel vaker staan, maar het nog niet gezien dat er een stickertje op zat.
:W
Bedankt voor de spot. Ik ben daar in principe op dinsdag en vrijdag. Ik zit dan op D2 in dat gebouw.
 
Net even na half 7 op de A27 richting Breda thv de afslag Utrecht Veemarkt kwam me een donkerrode tourbuffel voorbij gestoven. Kon zo snel geen merk of kenteken zien. Je had in elk geval meer haast dan ik op dat stuk. Zou ik nou ook eindelijk (2,5 jaar een sticker) een keer gespot zijn??

Hoe dan ook, ik zag je....
 
In Leeuwarden vanochtend.
full
 
Hi Cindy, nope, het was geen GS, het was meer iets van een VFR oid., ik ben ook (redelijk) zeker van het kenteken.
Wie weet zien we elkaar eens, wij wonen tegenwoordig iets noordelijker en moeten dagelijks over de A7 naar ons werk :W

Ik ook bijna dagelijks, tot spots :W
Vanmorgen wel een dame op een GS met stickert gezien... ;) :W
 
Laatst bewerkt:
Blauwe/paarsige Yamaha ML-JN-22 (kan het fout hebben) op de v Heemstraweg in beneden-leeuwen. Ik kwam van de brug en reed achter je. Je sloeg rechtsaf het Leeuwse veld op.
 
Vandaag zowaar 2 spots.

Om ca 11.45 op de Coen Moulijnweg, precies ja bij de kuip, een witte sportmotor, dacht een R1.
Zelf zat ik in een zwarte C3, met MF sticker, dat dan weer wel.

Om ca 14.30 op de parkeerplaats bij de Rhoonse Grienden, bij de Jachthaven, een zwarte Honda CB600F

Het was natuurlijk prima weer voor een rit :]
 
Vanmorgen, een paar minuten na 7:30h, op de A7 tussen Wognum en Hoorn Noord (of was het na Hoorn Noord :? ) kwam MR-FV-** mij voorbij, je gaf mij een duimpje omdat ik je ruimte gaf met m'n blik.
Zojuist weer gespot, MR-FV-97, ik heb nog even achter je gereden tussen de file door op de A7, jij richting Purmerend, ik eraf bij Avenhorn.
 
Ben vanmiddag gespot bij N471/ GK van Hogendorpweg bij st.Franciscus:
Stond er opeens een naast me en riep "gespot, motor-forum"

Hij had zelf geen sticker en heb ook kenteken en motortype niet onthouden..
 
Vanochtend op de A12 Utrecht -> Gouda, je voegde in bij Bodegraven. Je kenteken was (meen ik me te herinneren) MF-**-**, een rode Reverse (?). Hoi!

Ik zat in het zwarte autootje met tekst op de achterruit die je extra invoegruimte gaf en voor jou weer naar rechts ging zodat je de slome duikelaar op de rechterstrook nog ff kon passeren. Waarna je mij inhaalde en vlot naar links trok richting Den Haag.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond PaulC (of was het PaulV?) gespot in Amstelveen en even gesproken. Had een fototje gemaakt maar uploaden via m’n telefoon gaat niet haha.

Btw mooie fiets man! :t
 
Gister rond een uurtje of 17:30 in Schiedam thv de Euroscoop bioscoop.
MY-68-** Als ik het goed onthouden heb.

Ik stond bij de stoplichten om de A20 richting Gouda op te gaan.
Jij ging rechtdoor, volgens mij om de A20 richting HvH op te gaan.
Sinds een paar maanden rijd ik zonder sticker rond. (Blauwe SV)
Je stak je hand uit toen je voorbij kwam.
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond PaulC (of was het PaulV?) gespot in Amstelveen en even gesproken. Had een fototje gemaakt maar uploaden via m’n telefoon gaat niet haha.

Btw mooie fiets man! :t

Leuk man! Een echte live spot :D

Bij deze ben jij ook gespot (ook al telt dat misschien niet :))
 
Terug
Bovenaan Onderaan