(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanochtend op de A12 Utrecht -> Gouda, je voegde in bij Bodegraven. Je kenteken was (meen ik me te herinneren) MF-87-LY, een rode Reverse (?). Hoi!

Ik zat in het zwarte autootje met tekst op de achterruit die je extra invoegruimte gaf en voor jou weer naar rechts ging zodat je de slome duikelaar op de rechterstrook nog ff kon passeren. Waarna je mij inhaalde en vlot naar links trok richting Den Haag.

Deksels, dacht ik dat de soepelheid van die manoeuvre helemaal aan mijn rijvaardigheid en verkeersinzicht te de danken was, blijk ik stiekem hulp te hebben gekregen ;) :W
 
Deksels, dacht ik dat de soepelheid van die manoeuvre helemaal aan mijn rijvaardigheid en verkeersinzicht te de danken was, blijk ik stiekem hulp te hebben gekregen ;) :W
Hoi! Je deed het ook heel netjes en soepel hoor! Veel beter dan ik :t

Ook goed mogelijk dat ik je alleen dwars heb gezeten, maar ik vertaalde het even in mijn voordeel. :+
 
Gister rond een uurtje of 17:30 in Schiedam thv de Euroscoop bioscoop.
MY-68-** Als ik het goed onthouden heb.

Ik stond bij de stoplichten om de A20 richting Gouda op te gaan.
Jij ging rechtdoor, volgens mij om de A20 richting HvH op te gaan.
Sinds een paar maanden rijd ik zonder sticker rond. (Blauwe SV)
Je stak je hand uit toen je voorbij kwam.

Hey, Dat ben ik geweest!
Kan me inderdaad op die plek een blauwe SV herinneren :-) ik zag idd geen sticker maar leuk dat je toch hier post.

Was voor mij een eerste rit sinds een paar weken. Eind januari in het zkh gelegen (acute galwegverstopping, alvleesklier ontsteking, kan het allemaal niet aanbevelen!!) en sindsdien rustig aan moeten doen. Ondanks het kakweer was het dus best een lekker ritje. Ik ging idd de A20 ri HvH op.
 
De eerste letter wist je niet meer? :')

Ik zal het nog een keer uitleggen:

Door alleen die eerste letter weg te halen weet iedere MF'er welk kenteken bedoeld wordt. Maar zoekmachines zullen het bericht niet hoog in de resultaten weergeven als iemand (bijvoorbeeld een opsporingsambtenaar..ik noem maar wat geks) gericht gaat zoeken op een specifiek kenteken.

Het heeft dus een reden ;-)
 
Gistermiddag (29-03-2018) rond half 6 ongeveer op S116 Amsterdam vanuit de IJtunnel richting de A10. Was een BMW GS met iemand met lange haren en een witte jas aan? Je liet me voorbij in de file op de A10 en toen later nog een keertje in de file op de afrit A10/A8.
Ik was wat eerder tussen de file gedoken zo doende dat ik je weer tegenkwam in een andere file.
 
Ik zal het nog een keer uitleggen:

Door alleen die eerste letter weg te halen weet iedere MF'er welk kenteken bedoeld wordt. Maar zoekmachines zullen het bericht niet hoog in de resultaten weergeven als iemand (bijvoorbeeld een opsporingsambtenaar..ik noem maar wat geks) gericht gaat zoeken op een specifiek kenteken.

Het heeft dus een reden ;-)

Thanks voor de uitleg, hier had ik niet aangedacht.
 
Vandaag tussen 13:00 en 14:00 op de Hogeweg (amersfoort) bij spoorweg overgang.
**-DT-03 met MF sticker, je reed met nog twee anderen (dames?) waarvan de derde op een blauwe (suzuki?) achter jullie stond.
ik stopte naast 'r waarna we toen de spoorbomen weer omhoog waren als een groep de overgang
over reden.
je zat vanaf dat moment regelmatig in je spiegel mijn richting op te kijken.

ik reed een eindje mee, waarna ik afsloeg. (Rode Yamaha)

tot spots! :W

Lonewulf
 
Wie oh wie spotte mij aan het einde van de N345, op de rotonde bij Brummen richting de N348 en sprak mij daar aan? Je reed op een blauw-witte Suzuki gsx650f zonder sticker. Leuk je even gesproken te hebben!
 
Vanmorgen rond 10.30 op de A12 ri Utrecht, ter hoogte van De Meern zag ik een witte S1000r of S1000XR met sticker. Jij reed op de meest linker baan, ik helemaal rechts met lege motortrailer achter de auto.

:W
 
Hey, Dat ben ik geweest!
Kan me inderdaad op die plek een blauwe SV herinneren :-) ik zag idd geen sticker maar leuk dat je toch hier post.

Was voor mij een eerste rit sinds een paar weken. Eind januari in het zkh gelegen (acute galwegverstopping, alvleesklier ontsteking, kan het allemaal niet aanbevelen!!) en sindsdien rustig aan moeten doen. Ondanks het kakweer was het dus best een lekker ritje. Ik ging idd de A20 ri HvH op.

Ik heb m'n sticker eraf gehaald, maar blijf nog wel spotten. :]
 
Vandaag afrit Rotterdam Prins Alexander.
Linksaf naar Ommoord/Zevenkamp.
De *4-MF-N*. Je stond al bij de stoplichten en ik kwam van achter aan gereden. Ik sprak je nog even snel aan.
Ik zag je al rijden op de A20 thv Spaanse Polder, maar er zat toen nog een flink gat en een andere motorrijder tussen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag afrit Rotterdam Prins Alexander.
Linksaf naar Ommoord/Zevenkamp.
De *4-MF-N*. Je stond al bij de stoplichten en ik kwam van achter aan gereden. Ik sprak je nog even snel aan.
Ik zag je al rijden op de A20 thv Spaanse Polder, maar er zat toen nog een flink gat en een andere motorrijder tussen.

Dat ben ik !! :W

Het duurde een paar seconden voordat het daadwerkelijk binnendrong wat je zei, maar het is wel overgekomen :P
 
Wie oh wie spotte mij aan het einde van de N345, op de rotonde bij Brummen richting de N348 en sprak mij daar aan? Je reed op een blauw-witte Suzuki gsx650f zonder sticker. Leuk je even gesproken te hebben!


Hey dat was ik!
Ik zag je rijden net voor de oude ijsselbrug en dacht een MF sticker te zien.
Dus maar even de achtervolging ingezet om je motor te bewonderen.
Echt mijn favoriete kleurencombinatie!
 
Vanmorgen rond 10.30 op de A12 ri Utrecht, ter hoogte van De Meern zag ik een witte S1000r of S1000XR met sticker. Jij reed op de meest linker baan, ik helemaal rechts met lege motortrailer achter de auto.

:W

Als er nog een Tracer in de buurt reed dan was ik dan met mijn echtgenoot :W
 
Hey dat was ik!
Ik zag je rijden net voor de oude ijsselbrug en dacht een MF sticker te zien.
Dus maar even de achtervolging ingezet om je motor te bewonderen.
Echt mijn favoriete kleurencombinatie!

Leuk! Misschien komen we elkaar vaker tegen. Ik ben drie tot vier dagen per week in Zutphen. Het is ook nog steeds mijn favoriete kleur!
 
Hier ook nog maar even posten, voor het geval je niet in het Ede topic kijkt. Rond half zes of kwart voor zes reed je op een zwarte supermoto achtige eencilinder (sorry, daar ben ik niet zo in thuis) door de ML Kingstate in Ede. Ik stond in mijn motorpak langs de weg.
 
Gespot rond 13.45 uur in Lauwersoog (Groningen)

full
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 14.15h.in Lambertschaag/Abbekerk op het Noordeinde/Kerkstraat een grijze BMW GS met rode buddy, je stond eerst achteruit langs een huis geparkeerd en niet lang daarna haalde je mij in. Ik fietste daar.

Wie O Wie :W
 
Vanmiddag om 14.15h.in Lambertschaag/Abbekerk op het Noordeinde/Kerkstraat een grijze BMW GS met rode buddy, je stond eerst achteruit langs een huis geparkeerd en niet lang daarna haalde je mij in. Ik fietste daar.

Wie O Wie :W


Dat was ik. :W woon daar :)
 
Vanochtend 09:00 op de Hoevelakenseweg een witte BMW adventure. Ik zag je sticker in de binnenspiegel want je reed me tegemoet.
 
Gister bij het centraal station van Leiden. 3 mf-ers die per ongeluk verkeerd waren gereden en tussen de bussen op de standplaats terecht kwamen.
 
Vanaf de stoplichten bij de Bilt, helemaal naar ring den Bosch.
Jij ging er bij Rosmalen af, bij de bruistensingel. Ik reed door om er uiteindelijk bij afslag Veghel af te gaan, maar dat heb jij niet meer gezien ;-p
Mooie dikke BMW reed je, ik Mn diversion.

De volgende keer mag jij voorop tijden hoor :’)
 
Terug
Bovenaan Onderaan