(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Haha, hoezo had je dat verwacht dan? Was idd ff aan het sleutelen, stadslicht was kaduuk van de bmw. Dus daar ff gefixt.

Was jij ook met de motor dan? Heb geen mf stickers gezien daar.

Volgende keer mag je me gerust aanspreken hoor :)

Je zou het niet verwachten maar ik ben irl best verlegen :$ Was helaas met de auto, mijn motor is niet heel relaxt om iemand mee achterop te nemen (wordt gezegd :P )

Maar geen idee.. krijg heel snel een bepaald beeld bij een nickname, die tot nu toe bijna nooit juist was, maar toch.. haha


@ArjenJ; rode toren? Ik ken alleen die van de vier torens die al enige tijd gesloopt zijn.
 
Je zou het niet verwachten maar ik ben irl best verlegen :$ Was helaas met de auto, mijn motor is niet heel relaxt om iemand mee achterop te nemen (wordt gezegd :P )

Maar geen idee.. krijg heel snel een bepaald beeld bij een nickname, die tot nu toe bijna nooit juist was, maar toch.. haha


@ArjenJ; rode toren? Ik ken alleen die van de vier torens die al enige tijd gesloopt zijn.

Ben niet zo bekend in Groningen, dus heb geen idee welke vier rode torens je bedoeld.
De rode toren die ik bedoel staat aan de Europaweg tegenover Ziggo/Vodafone.
 
Ben niet zo bekend in Groningen, dus heb geen idee welke vier rode torens je bedoeld.
De rode toren die ik bedoel staat aan de Europaweg tegenover Ziggo/Vodafone.

Ohja, daar kijk ik de hele dag op :P Wist niet dat ze die nu zo noemden. Zo leer je weer wat *D

Een van deze torens bedoelde ik. Je had de groene, gele, blauwe en rode toren. Ze zijn rond 2010 gesloopt en daarvoor is het 'cruiseship' gekomen.
1200px-20090321_Kantoorflats_Kempkensberg-Engelse_Kamp_Groningen_NL.jpg
 
Ohja, daar kijk ik de hele dag op :P Wist niet dat ze die nu zo noemden. Zo leer je weer wat *D

Een van deze torens bedoelde ik. Je had de groene, gele, blauwe en rode toren. Ze zijn rond 2010 gesloopt en daarvoor is het 'cruiseship' gekomen.
[afbeelding]

Kunnen bijna naar elkaar zwaaien allemaal :W Ik zit in dat cruiseship. :W Rare is dat hij wel constant op dezelfde plek blijft liggen...
 
Woensdag 2 mei op de A4. Je nam de afslag A5 richting Haarlem/Alkmaar.
Wit met groene sportieve motor, ik vermoed een Suzuki jaren 90 model.
Ik denk dat het tussen 13:00uur en 13:30uur is geweest.
 
Kunnen bijna naar elkaar zwaaien allemaal :W Ik zit in dat cruiseship. :W Rare is dat hij wel constant op dezelfde plek blijft liggen...

Haha.. zolang hij maar op koers blijft :P Maar dan ga je nooit op de motor naar kantoor? Ik heb nog geen sticker gezien in de garage. Ik zit daar ook, op de 19e.
 
Ey-dzeej Gisteren gespot.
Ik had je een maand eerder ook gespot.
Wederom op de A20.
Ter hoogte van Verstegen en de oude Mercedes dealer.
Ik reed in een donkerblauwe Vito en ging van de rechterbaan naar de middelste baan.
Jij kwam toen voorbij.
Zal een uurtje of 17:45 geweest zijn.
 
Zaterdag 5 mei even voor 1 uur in Oostvoorne de 45-MF-HK gespot.

Je reed voor me het dorp in en ging na de nieuwbouw linksaf, ik rechtsaf.
 
Ey-dzeej Gisteren gespot.
Ik had je een maand eerder ook gespot.
Wederom op de A20.
Ter hoogte van Verstegen en de oude Mercedes dealer.
Ik reed in een donkerblauwe Vito en ging van de rechterbaan naar de middelste baan.
Jij kwam toen voorbij.
Zal een uurtje of 17:45 geweest zijn.

:W
 
Net (zeg een half uur geleden) op de N2 bij de High Tech campus in Eindhoven een repsol Fireblade met een bestuurder in bijpassende outfit. Ik was die met de Gixxer op de A2 die zwaaide (met de tas achterop). :W
 
Vanmiddag gespot en vanaf Den Bosch tot Oisterwijk een beetje samen opgereden.
weet niet op wat voor snelle motor je onderweg was. Ik zat al die tijd achter je op mijn Royal Enfield.
Hoop dat het filmpje te zien is. ca. 15.30 Den Bosch-Oisterwijk :]

full


Jammer, krijg het filmpje er niet op........
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op Zandvoort nog iemand met een gele motor op zijn stickertje gewezen toen hij klaar stond om de baan op te gaan.

:W
 
Gespot:


Grijze toer(sport) motor !
Met zwarte koffers

Groningen geparkeerd damsterdiep

Stond geparkeerd naast die parkeergarage ;)
 
Zojuist op de afrit A10 -> S116 te Amsterdam. We stonden met 3 motoren vooraan het stoplicht. Jij op je BMW F 650 GS met kenteken MV-VP-65. Ik op één van die andere twee, die ene motor zonder koffer. Reden in treintje de IJ-tunnel door. Nog iemand voorop, ik in het midden en jij achteraan. :]
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag op de prins claus laan in Den Haag (voor de kenners, de parallelweg van de utrechtsebaan naar het centrum) om een uur of 5 (denk ik) een spot gedaan - ik schoof ff snel voor je langs met die dikke bmw-badkuip omdat ik richting het Malieveld moest.
Bij het stoplicht nog ff pootje geschud :D
 
Vanmiddag op de A5 en A9 MP-LX-71 (geloof ik) gespot. Je reed in een groepje van 3, bijna naast elkaar... :?
:W
Heb jullie uiteindelijk op de A9 ff voorbij Rottepolderplein ingehaald om ca. 16:00.
Ik was in 't koekblik.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist op de afrit A10 -> S116 te Amsterdam. We stonden met 3 motoren vooraan het stoplicht. Jij op je BMW F 650 GS met kenteken MV-VP-65. Ik op één van die andere twee, die ene motor zonder koffer. Reden in treintje de IJ-tunnel door. Nog iemand voorop, ik in het midden en jij achteraan. :]

:W
Was door die andere ook al gespot maar dan op het BMW GS forum.

ff4lkk.png
 
Gisteravond rond 22:30 uur op de Oosterdokskade in Amsterdam stond een een Groene sportfiets voorzien van het kenteken MY-01-**

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan