(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist mijn eerste MF-sticker gespot *O*

Om 20:00 Paterswoldemeer t.h.v. de Rietschans.

Zwarte motor MF -- -- of MP -- -- , zwart pak. Jullie waren met zn tweeen. Tweede motor zonder sticker was groen en de persoon erop had een wit pak aan. :W :W
 
Gistermiddag in de parkeerkelder van de Millenniumtoren, een zwarte-honda-ik-heb-werkelijk-geen-idee-welke uitvoering-motor Honda CBR 600 dus :P

IMG_20180508_154643010.png


Mijn fotoskills zijn niet zo best :')
 
Laatst bewerkt:
ac79k0.jpg

Om 14:05 op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht ter hoogte van Brocacef zag ik bovenstaande motor met passagier. Ik reed in de donkere Audi achter je en toeterde één keer. :W
 
Gisteren in de avondspits ingehaald door een rode motor (BMW?, niet goed gezien, sorry) met MF sticker op de Ijsselallee in Zwolle. Jij reed rechtdoor richting snelweg/knooppunt, ik ging linksaf richting Hattem/Wapenveld/Wezep.

Ik reed op mijn groene Diversion 900 met topkoffer en MF sticker.
 
el pollo diablo in belgie ergens, ik sprak je aan toen je stond te bellen :+
 
Ah, was dat Daun?

Dikke kans. Hoop dat jullie ook genoten hebben. Was een tikje vochtig, maar heb me toch prima vermaakt.

:W

Zaten daar in een hotel, vrijdag en zaterdag schitterend weer gehad.
Gingen even aftanken voor wij huiswaards gingen ;)
 
Gistermiddag rond 17.45 uur thv Marum ArjenJ weer op de grijze Fazer? Ik reed aan de overkant richting Groningen, dus heb geen sticker gezien maar meende je te herkennen.
 
Gistermiddag rond 17.45 uur thv Marum ArjenJ weer op de grijze Fazer? Ik reed aan de overkant richting Groningen, dus heb geen sticker gezien maar meende je te herkennen.

Zou goed kunnen dat ik dat ben geweest. Fazer klopt, maar wel een andere en nog zonder sticker.

Zo weer die kant op :W
 
dd9c82k.jpg

Bij Attero Wijster (VAM), Suzuki V-Strom

Mijn stickerloze Hawk GT heb je waarschijnlijk ook wel zien staan. :9
 
Hi Cindy, nope, het was geen GS, het was meer iets van een VFR oid., ik ben ook (redelijk) zeker van het kenteken.
Wie weet zien we elkaar eens, wij wonen tegenwoordig iets noordelijker en moeten dagelijks over de A7 naar ons werk :W

Ik ook bijna dagelijks, tot spots :W

Vanmorgen wel een dame op een GS met stickert gezien... ;) :W
MV-VP-65, Cin, ik heb je zojuist (vanmorgen rond 7:40h) weer gespot, ik in de auto.

ps.Je rechter ver-/breedstraler (irritatielampje B| ) doet je niet!
 
Vanmorgen rond een uurtje of 8 net voorbij de Wijkertunnel, ik meen een V-Strom met meerdere stickers, kenteken 92-MD-TZ. Ik was de zilvergrijze Kawa die, euh... misschien wel een tikke gehaast reed. O-)

Het geluid vond ik trouwens erg netjes, zeker voor iemand met een "IF IT'S TOO LOUD THEN YOU ARE TOO OLD" sticker. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan