(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist op de A9, heel tijdje achter MS-76-ST gereden. Jij ging uiteindelijk richting Velsertunnel terwijl ik doorreed naar de Wijkertunnel. Turquoise fiets met rijder in racepak en een rugzak die wat weghad van een schild. :P
Duurde even voordat ik je in kon halen om je te wijzen op de spot; ik geloof dat je me wel begreep, anders bij deze. Ik zat op de zilvergrijze Kawa. ;)

Sandberg meldt zich bij deze. :W

Jij op, en ik moest ff goed kijken hoor ;) , de ZRX1200 sport, da's zeker geen 13 in een dozijn Kawa.

Ging via A22 richting Velsertunnel, omdat ik die beter vind klinken dan de Wijkertunnel, plus je hebt nog wat leuke flauwe bochten richting de A9, en op het einde natuurlijk die prachtige linkerdoordraaier. 8-) :] Helaas weer veel teveel verkeer om er goed van gebruik te kunnen maken.
Waar moest jij heen dan?

Anyway, ik begreep je gebaar idd, al dacht ik in de eerste halve seconde dat er iets mis was met m'n motor. :+

Tot spots! :W :t
 
Oh ja, gistermiddag weer Artemicion gespot. Nu terwijl ik voor het kruispunt tussen Shell en BP in H'kerk aan het wachten was op groen licht.
 
rood wit achtig motortje op ringweg groningen. je deed een dansje toen je mij voorbij reed :W
 
Laatst bewerkt:
eergisteren Breda, gsxR dacht ik te zien welke de Haagse beemden Peerdsbroek inreed.
Rugtasje op en het was na 17uur meen ik.
 
Ja, ik zag het te laat want was afgeleid. ik zocht naar een mogelijkheid en ik overwoog om over het puntstuk te gaan.

:+
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen op de A28 bij het tankstation vlak voor Beilen 2 Kawa's waarvan 1 met sticker... nog even gepraat. Jullie waren onderweg naar de uitvaart van een (veel te jong overleden) motorrijder... triest verhaal...
 
Een uurtje terug in Amsterdam, rond metrostation Gaasperplas. Jij met passagier op een R1, je gaalde me in terwijl ik naast de weg met mijn dashboard zat te klooien en we gingen bij de brandweer een andere kant op. Ik toeterde nog en wees naar m'n kentekenplaat. :W
 
Laatst bewerkt:
Vannochtend (30-05-2018) omstreeks 7:30 afrit 3(bijlmermeer/ikea) A9 richting de A1.

Een blauwe Peugot 206 met een blondine achter het stuur. 67-ZF-Z*

Zelf zat ik in een rode celica zonder sticker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan