(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanmorgen ingehaald door iemand een blauw/zwarte fiets op de A9 richting Amsterdam. Kenteken heel goed onthouden totdat ik op kantoor naar binnen wandelde... :$

Ik meen dat het eindigde op 97. We groette elkaar toen je mij inhaalde. Ik zat op de zilvergrijze ZRX.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist toen ik Amsterdam uit reed, een Aprilia met kenteken 25-MH-HV. Toen ik naar links bewoon de A9 richting Alkmaar op, bleef jij rechts en stak je je hand op. :W
 
Net gespot op de A20 richting Rotterdam :W zat in koekblik :+

full
 
Kom ik vanmiddag bij mijn auto, zit er een sportlifekartonnetje onder mijn ruitenwisser met “gespot”
Amstelveen, parkeerterrein bij Zonnehuis
😀
 
Zojuist bij de stoplichten bij Diergaarde Bijdorp kwam een blauwe Suzuki SV voorbij gereden.

Ik stond op het gemakkie in het koekblik van mijn werk te wachten voor rood. Bij deze gespot :W
 
3 spots vandaag :o

1e was op de ring Alkmaar rond half 2. Donkerrode naked tourbike. Dempers en achterkant deden me denken aan een Blackbird 1100 maar zat geen volle kuip op.

2e was Sandbergie in de stad bij schelphoek. Zat in een bootje :W

3e een Tuono die vanuit Centrum Alkmaar richting Heerhugowaard ging. Passeerde je rechts en hield m’n Rossi pet nog uit het raam :W
 
Mijn eerste spot in zeer lange tijd. Een MF'er die op weg naar Den Haag op de A4 in het drukke verkeer zich op de middenstrook keurig aan de snelheid hield :-)
Ik kwam op de linkerbaan voorbij, ook op de motor.
 
Laatst bewerkt:
3 spots vandaag :o

:]
3e een Tuono die vanuit Centrum Alkmaar richting Heerhugowaard ging. Passeerde je rechts en hield m’n Rossi pet nog uit het raam :W

Het was Alkmaar Noord en richting N242 Afas/Uitgeest. Maar de motor (Tuono) klopt en het Rossi petje was duidelijk. Dacht 2 dingen; 1, MF 2.degene had liever een Yamaha zien rijden. :W
 
Gespot! *O*

Goed verbouwde XJR1200 :Y
Stond te schitteren op de parkeerplaats van restaurant het zalmhuis in Rotterdam.

Foto:
full
 
Mijn eerste spot in zeer lange tijd. Een MF'er die op weg naar Den Haag op de A4 in het drukke verkeer zich op de middenstrook keurig aan de snelheid hield :-)
Ik kwam op de linkerbaan voorbij, ook op de motor.

Vanaf Rdam of vanaf Adam, de A4 eindigd niet in Den Haag. Als hij zich netjes aan de snelheid hield zal t wel vanuit Adam zijn, met die al die goed verdienende trajectcontroles daar :+
 
Mijn eerste spot in zeer lange tijd. Een MF'er die op weg naar Den Haag op de A4 in het drukke verkeer zich op de middenstrook keurig aan de snelheid hield :-)
Ik kwam op de linkerbaan voorbij, ook op de motor.

Tijd? En soort motor? Oja en de A4 ri Den Haag is best lang :+
Ik zou het zomaar wel/niet geweest kunnen zijn.
 
Tijd? En soort motor? Oja en de A4 ri Den Haag is best lang :+
Ik zou het zomaar wel/niet geweest kunnen zijn.

Ehm, ik denk dat je mij gezien zou hebben. Het was rond half tien denk ik. Ergens tussen Leiden en Den Haag, waar de A4 drie stroken heeft. De berijder zwaaide terug toen we naast elkaar reden. En ik heb een MF sticker op mijn motor.

edit:
Zwarte motor, met rood "CBR", grijze rugzak, schoenen met witte randen, kenteken MD nogwat 39. Het was na de afrit Zoeterwoude Dorp/Leiden/Voorschoten, zie ik op de video.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan