(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Gisteren Ninja 250 gespot tussen Boskoop en Waddinxveen rond kwart over 5. Ik zat in koekblik met motor op een aanhanger.
 
Half uurtje geleden in Beverwijk een blauwe ER-6F gespot bij de kruising Wijkermeerweg/parallelweg. Ik zat in de zwarte Grande Punto, riep nog “gespot”. Je had m wel door 8-) :W
 
Om iets van 7:10 op de A2 van Utrecht naar Eindhoven net iets voor de afrit Everdingen zag ik een Honda met koffer langsrijden. Kenteken MX-50-?? Ik reed meer naar rechts in een A3.
 
Vandaag om 18:00 op de A50 bij KNP Ewijk richting Eindhoven, een rode BMW GS waarvan het kenteken volgens mij begon met 67-MP. Jij reed lekker vlot linkerbaan, ik reed langzamer voorgesorteerd voor Druten in de auto. Het snelheidsverschil was dus aanzienlijk :)
 
Vanmiddag/Vanavond de bekende oranje Harley met knuffel en sticker op de rookoffer gespot. Ik stond in de file voor de Wijkertunnel (A9 richting Alkmaar).
:W
 
vanochtend bij tankstation langs de A12 (harmelen)

full
 
Ik draaide net de A28 op bij Leusden Zuid achter een zwarte Ducati Hypermotard. Op de A1 richting Hilversum haalde je me in toen ik de A1 afging.
 
Volgens mij heb ik BigBen gespot rond 17.00 uur op de Molenstraat in Ede. Of iemand anders op een fjr met een motorpak met veel gele accenten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan