(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Gisteren of eergisteren een ZX12R rond half 6 a 6 uur in Nieuw Vennep, op de venneperweg bij de eerste rotonde in Getsenwoud. In reed op de blauwe BMW GS. We knikte naar elkaar maar zag daarna pas de sticker.

:W
 
Tcat bij deze: je bent de eerste die me gespot heeft sinds de maand dat ik het stickertje heb, jammer dat ik jou sticker niet heb gezien.

:W
Kan best kloppen,
heb nog ergens een stickertje liggen in een niet te vinden enveloppe B|

En hoe voelt het nu op gespot te worden :+



#Edit
Zoveel MFérs zie ik niet op dat stuk A15, rij er toch bijna iedere dag.
Heen en terug
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend, even over 08:00 uur, een groene Kawasaki. Het was een sportmodel en het kenteken begon met 42. Meer heb ik niet kunnen zien vanaf de andere kant van de kruising. Jij kwam uit de richting van Doorn en reed op de kruising linksaf de A12 op, richting Utrecht.

Gespot! :W
 
Gisteren rond 14:00 op de Nieuwe Leeuwarderweg in Amsterdam Noord, een blauwe BMW F800ST. Je groette mij door je been uit te steken, ik reed op die blauw V-Strom 650. Midelste combinatie in je kenteken was GJ.
 
Geplaatst op donderdag 09 augustus 2018 10:13



Gisteren rond 14:00 op de Nieuwe Leeuwarderweg in Amsterdam Noord, een blauwe BMW F800ST. Je groette mij door je been uit te steken, ik reed op die blauw V-Strom 650. Midelste combinatie in je kenteken was GJ.

Hey Deputy dat was ik. Net terug van vakantie en meteen gespot! :W
 
:W
Kan best kloppen,
heb nog ergens een stickertje liggen in een niet te vinden enveloppe B|

En hoe voelt het nu op gespot te worden :+



#Edit
Zoveel MFérs zie ik niet op dat stuk A15, rij er toch bijna iedere dag.
Heen en terug

Haha wel grappig ja, maar inderdaad rij er elke dag maar zie bijna geen enkele mf logootje.

- wel erg veel motorrijders de laatste 2 maanden.
 
Laatst bewerkt:
9-08 Cochem zagen we onder het genot van een schnitzel een jonge dame met staart voorbij komen op een naked bike.

je reed rustig maar zag het net te laat.
Was rond 5 uur.
 
marktplaas

N1ywCCn.png
 
Vanochtend 9.15 bij de splitsing A12 en de A50 , 2 heren in het geel met bepakte motoren, eentje had een sticker *O* :W
 
Ik was vandaag met een maat rijden en die spotte een motor met een MF-sticker op een kentekenplaat van een motor... mijn motor die ik sinds donderdag heb om precies te zijn! Was me zelf dus nog helemaal niet opgevallen. |( Iemand hier bekend met een candy red Aprilia Falco met kenteken MD-**-20?!

4aemZOE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen woensdag 8 augustus in Houten rond een uurtje of 16:45 ~ 17:00 . Een chopper achtig model. (Ben opgeschreven kenteken kwijt). Stukje achter je gereden op de Rondweg en daarna een paar keer een aantal rotondes over de Koppeling. Bij deze gespot.
 
Volgens mij Artemicion weer gespot, maar op een heel andere plek dan normaal, nl. A5 Ri Amsterdam vlak voor Raasdorp. Ter hoogte van die auto met pech.
:W
 
Vandaag op IBM HDK stond ik op de motorparkeerplaats naast een donkerblauwe V-Strom met een KFFR (?) sticker op z'n achterspatbord.
 
Da's de mijne! *O*
Was die Diversion van jou? Ik heb geen sticker gezien vanmorgen maar ook niet bijzonder goed op gelet om eerlijk te zijn. :)
Gezien je avatar even in je profiel gekeken. Een GS heb ik vanmorgen niet zien staan. Dan stond de mijne er zeker al toen je aan kwam?
 
Laatst bewerkt:
Jup, je stond er al toen ik aankwam en we hadden geen stroom/licht op de 3de dus toen mijn laptop leeg was, ben ik maar thuis gaan werken (had toch vanmiddag niks te zoeken op kantoor). Dus je stond er idd nog toen ik wegging.
 
Ah, niks van gemerkt op de 4e. :P
Normaal staat er een zilvergrijze ZRX, deze week op de Strom maar ik sta er iedere dag. :t
 
Ik zal kijken of ik die ook kan spotten.

I.v.m. leaseauto en klantenbezoeken kom ik niet al teveel met de motor naar kantoor, maar als ik met de motor ben dan valt er of een matgroene 1200 GS (met sticker) of een Dakar R80G/S (zonder sticker) te spotten. Tot spots :)
 
Half uurtje geleden ongeveer in Assendelft een blauwe (ik denk een) Suzuki SV1000 ? Ik was m’n auto aan het stofzuigen (zwarte Grande Punto). Je stopte nog achter me vanwege tegemoetkomend verkeer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan