ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

is dat zo'n lamp met een dikke heatsink achterop en een ventilatortje? heb nu een HID lamp maar vooral het patron is niet echt super, dus van de winter eens ombouwen naar wat anders denk ik. (ik rij wel in het donker :P)

Nee kort model. Geen ventilator. Kijk maar op de site van horeon onder acties. Hier staat een foto.
 
heb deze zed 1300 gehad bj 1979
full
 
We moeten wel zuinig zijn op ons wereld erfgoed, is uitstervend :Y

GREETZ


De bestuurders ervan ook! allemaal 'oud en kaal' :+
nog ff en t kan in t oldtimer topic
 
Laatst bewerkt door een moderator:


waw deze z900 is geld waard , zal voor het weekend zijn om wat fotos te maken , hij rijd al nu nog de finisch afwerking. z'on z1300 geeft niet direct z'n geheimen prijs , alzeker als je de historiek niet kent , een zadel die totaal verroest is aan de onderkant zegt meer dan genoeg.
En aan de onderkant op de hoeken van de deksels hebben ze waarschijnlijk aan een steen of borduur gehangen , heb het dicht gekregen met vloeibare pakking . Ik kon wel een revisie onderkant krijgen , maar heel het gedoe uit elkaar halen doe,ik niet nog een keer. gr
 
waw deze z900 is geld waard , zal voor het weekend zijn om wat fotos te maken , hij rijd al nu nog de finisch afwerking. z'on z1300 geeft niet direct z'n geheimen prijs , alzeker als je de historiek niet kent , een zadel die totaal verroest is aan de onderkant zegt meer dan genoeg.
En aan de onderkant op de hoeken van de deksels hebben ze waarschijnlijk aan een steen of borduur gehangen , heb het dicht gekregen met vloeibare pakking . Ik kon wel een revisie onderkant krijgen , maar heel het gedoe uit elkaar halen doe,ik niet nog een keer. gr

Deze heb ik vorig jaar rond deze tijd aan een schot verkocht, staat nu in Edinburgh .
Heeft hier bij de verkoop 30sec gelopen koper was gelijk verkocht :Y :Y

GREETZ
full
 
Laatst bewerkt:
Ja Jan , waren wel fijne fietsen , cbx , z1300 , z1 , heimwee naar duie tijd ;(

alleen al hun sound .....
waren niet ZIJN fijne fietsen
Ben nog in de weer geweest met een KZ 900 LTD maar is het niet geworden jammer genoeg heb er nu nog spijt van ;( ;( :Y

GREETZ
 
Jongens, ik heb een mij onbekend probleem. Als ik naar links stuur met contact aan, dan gaat de claxon af. Links zit ook de claxon knop maar die raakt helemaal niks, genoeg speling in de kabel en ruimte op de tank. Het zal wel toeval zijn dat deze 1100 onlangs een tuning heeft gehad met pods en een jetkit.
Het lijkt me een elektrisch euvel alleen kan zo niet bedenken wat dit veroorzaakt. grt Joost

Moet er nog bij zeggen dat ik er een tijd geleden 1 vd 2 heb verwijderd en de overgebleven claxon via een beugeltje onder het kuipje heb geplaatst. Maar heb dit probleem dus nog niet eerder gehoord.
 
Laatst bewerkt:
waren niet ZIJN fijne fietsen
Ben nog in de weer geweest met een KZ 900 LTD maar is het niet geworden jammer genoeg heb er nu nog spijt van ;( ;( :Y

GREETZ


Als t fijne fietsen zijn had ik m niet verkocht, t waren fijne fietsen.
Nu zijn ze alleen nog maar mooi om te zien :t . rijden ermee vindt ik nu een drama ;(,
vroeger niet!
 
Als t fijne fietsen zijn had ik m niet verkocht, t waren fijne fietsen.
Nu zijn ze alleen nog maar mooi om te zien :t . rijden ermee vindt ik nu een drama ;(,
vroeger niet!

als je al wat ouder wordt kan je niet ontkennen dat een z1300 komfortabel rijd , scheuren in 3sec naar 100 hoeft niet meer , heb dit vroeger gedaan , en tenslotte iedereen kan zeggen had ik hem maar gehouden hetzelfde met de volkwagen busjes , 60 - 70000 euro voor kastje op wielen . En Jan wat positiever in Uw reakties :9 , ik wilde gewoon een z1300 nog es hebben , omdat ik er 30 jaar terug één in nieuwstaat had .
 
Zeg dit is een zrx 1100 of 1200 topic...

Geen z 900 of 1300 of weet ik veel wat voor meuk...al.helemaal geen vw topic.

Whoehahahaha
 
Jongens, ik heb een mij onbekend probleem. Als ik naar links stuur met contact aan, dan gaat de claxon af. Links zit ook de claxon knop maar die raakt helemaal niks, genoeg speling in de kabel en ruimte op de tank. Het zal wel toeval zijn dat deze 1100 onlangs een tuning heeft gehad met pods en een jetkit.
Het lijkt me een elektrisch euvel alleen kan zo niet bedenken wat dit veroorzaakt. grt Joost

Moet er nog bij zeggen dat ik er een tijd geleden 1 vd 2 heb verwijderd en de overgebleven claxon via een beugeltje onder het kuipje heb geplaatst. Maar heb dit probleem dus nog niet eerder gehoord.


De schakelaar is schoonmaken missch.?

Zeg dit is een zrx 1100 of 1200 topic...

Geen z 900 of 1300 of weet ik veel wat voor meuk...al.helemaal geen vw topic.

Whoehahahaha


+1 _O-



als je al wat ouder wordt kan je niet ontkennen dat een z1300 komfortabel rijd , scheuren in 3sec naar 100 hoeft niet meer , heb dit vroeger gedaan , en tenslotte iedereen kan zeggen had ik hem maar gehouden hetzelfde met de volkwagen busjes , 60 - 70000 euro voor kastje op wielen . En Jan wat positiever in Uw reakties :9 , ik wilde gewoon een z1300 nog es hebben , omdat ik er 30 jaar terug één in nieuwstaat had .



Ik ben gewoon zo n sjacherein :Y :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
haal je schakelaar eens van het stuur en probeer dan nog eens.
Zal toch aan bedrading of schakelaar liggen. goerion schreef op 16 augustus 2017 @ 21:33:

Jongens, ik heb een mij onbekend probleem. Als ik naar links stuur met contact aan, dan gaat de claxon af. Links zit ook de claxon knop maar die raakt helemaal niks, genoeg speling in de kabel en ruimte op de tank. Het zal wel toeval zijn dat deze 1100 onlangs een tuning heeft gehad met pods en een jetkit.
Het lijkt me een elektrisch euvel alleen kan zo niet bedenken wat dit veroorzaakt. grt Joost

Moet er nog bij zeggen dat ik er een tijd geleden 1 vd 2 heb verwijderd en de overgebleven claxon via een beugeltje onder het kuipje heb geplaatst. Maar heb dit probleem dus nog niet eerder gehoord.
 
leuk hoor die ouwe dingen, maar ik denk dat mensen de spaghetti frames en houten remmen een beetje vergeten na al die jaren :)

gisteravond oude zadel gesloopt en het schuim en hoes vervangen voor een nieuwe set van Daytona. uiteindelijk uurtje of 2 werk, zadel ziet er weer nieuw uit en het schuim is een heel stuk steviger, komend weekend testen :]

ht8rtV2.jpg

cn6KGEI.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan