ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

:Y
full
 
'n 10-tal dagen geleden, 'n ritje gemaakt met de ZRX1100 met duo. Daarvoor had ik de ingaande en uitgaande demping zwaarder gezet.
Deze morgen gezien dat er links 'n plas olie lag, en jawel, schokdemper lek!
Mijn vraag is nu, zijn deze te reviseren? Want nieuw zijn die veel te duur, denk ik.Of wordt het tijd om iets anders te zoeken? Of heft er hier iemand geode schokbrekers in de aanbieding? De motorfiets is van 1999 maar heeft maar 19000km.
Of heeft er iemand ervaring met andere veren alleen? ( mits de schokdempers nog te reviseren zijn)
 
Laatst bewerkt:
zijn te reviseren, hoewel een tweedehands set wellicht een goedkopere optie is. Vaak is het niet alleen een seal vervangen namelijk.

er zijn meerdere aftermarket opties, ligt aan je budget vrees ik, want het kost wel wat.
 
Je zou eens kontakt kunnen opnemen met Hyperpro. Is een super goed Nederlands schokbreker bedrijf.
'n 10-tal dagen geleden, 'n ritje gemaakt met de ZRX1100 met duo. Daarvoor had ik de ingaande en uitgaande demping zwaarder gezet.
Deze morgen gezien dat er links 'n plas olie lag, en jawel, schokdemper lek!
Mijn vraag is nu, zijn deze te reviseren? Want nieuw zijn die veel te duur, denk ik.Of wordt het tijd om iets anders te zoeken? Of heft er hier iemand geode schokbrekers in de aanbieding? De motorfiets is van 1999 maar heeft maar 19000km.
Of heeft er iemand ervaring met andere veren alleen? ( mits de schokdempers nog te reviseren zijn)
 
'n 10-tal dagen geleden, 'n ritje gemaakt met de ZRX1100 met duo. Daarvoor had ik de ingaande en uitgaande demping zwaarder gezet.
Deze morgen gezien dat er links 'n plas olie lag, en jawel, schokdemper lek!
Mijn vraag is nu, zijn deze te reviseren? Want nieuw zijn die veel te duur, denk ik.Of wordt het tijd om iets anders te zoeken? Of heft er hier iemand geode schokbrekers in de aanbieding? De motorfiets is van 1999 maar heeft maar 19000km.
Of heeft er iemand ervaring met andere veren alleen? ( mits de schokdempers nog te reviseren zijn)

Revisie is volgens mij goedkoper dan nieuw. Tweedehands setje weet je ook niet wat je koopt. Ik zou voor revisie gaan!
 
full



Handgemaakt op originele stuurdempers. Niet door mijzelf trouwens. Ik kan er alleen maar in kijken.
 
[afbeelding]


Handgemaakt op originele stuurdempers. Niet door mijzelf trouwens. Ik kan er alleen maar in kijken.

Mooi hoor maar met zwaaien naar andere ZRX houders is wat moeilijk , zal je achter komen.
Als je je hand van het stuur haalt kom je altijd gauw tegen dit spiegeltje aan.
Daarom heb ik er toen voor gekozen om ze wat naar voren te brengen..
Moet je ff kijken op het streetfighter motorforum bij de SV 1000 fighter van Piet.
Dit is mijn vorige motor geweest. :W
 
Ik ga wat ZRX spulletjes verkopen.
Het volgende ligt nog op de zolder.
kettingscherm
achterlicht
spiegels
stuur
knipperlichten
achtergrepen, handels
demper
achter kuipwerk, beschadigd in delen.
R kuipje, kuipframe, koplamp plus zelfgemaakt koplamp raster.
tellerbehuizing
Zelfgemaakte nippels ter vervanging van de handels achter.
Hoor het wel alles is nog zo goed als nieuw heeft ongeveer 10000 km op de motor gezeten.
Ook nog een zelfgemaakte aluminium achter zit plus het gene wat ik het afgelopen jaar nieuw gemaakt had voor op de motor.
Dit is een ander kuipje plus zitje van polyester. jullie weten wel. ;) :W

Hallo kwajongen,

Heb je dat R-kuipje nog?
Zo ja kan je mij dan een foto sturen?

greetZ, Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan