ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Jullie weten dat mijn rechterschouder aan gort is en het word niet beter maar eerder slechter |( . En toen kwam deze in beeld !
Nu zullen sommige zeggen TJA hmmmm maar ik heb interesse in een 96er zephyr 750 met de 72er kleurstelling en spaakwielen, de retro die vind ik het kortste in de buurt komt van de Z1 :Y , deze motoren blijven mij aantrekken maar dan met iets modernere techniek.
Vandaar mijn keus . :W :W

Laat hier maar eens horen wat jullie van deze keuze vinden.

GREETZ


Alleen de remmen en de wielmaten en t frame misschien zijn iets moderner qua techniek,
voor de rest vindt ik de zeepier net als de 900rs een misser van Kawa :Y .
Koop dan een 1100tje zo n jongens motor weet je wel ,veel lichter en makkelijker dan zo n zware 1200,ik denk dat het een openbaring voor je is :t .

Btw wel kut van je schouder -O-
 
Jullie weten dat mijn rechterschouder aan gort is en het word niet beter maar eerder slechter |( . En toen kwam deze in beeld !
Nu zullen sommige zeggen TJA hmmmm maar ik heb interesse in een 96er zephyr 750 met de 72er kleurstelling en spaakwielen, de retro die vind ik het kortste in de buurt komt van de Z1 :Y , deze motoren blijven mij aantrekken maar dan met iets modernere techniek.
Vandaar mijn keus . :W :W

Laat hier maar eens horen wat jullie van deze keuze vinden.

GREETZ

Goede keuze. Lekkere motor.
Heb ook de Zephyr 750 gehad.
Stuurt wel als een dweilboot vergeleken met de ZRX maar die voelt dan weer als een olietanker vergeleken met mijn oude MTS :+
Die versie met spaakwielen en retro kleuren is wel een hele mooie.
:] veel plezier man.
 
Jullie weten dat mijn rechterschouder aan gort is en het word niet beter maar eerder slechter |( . En toen kwam deze in beeld !
Nu zullen sommige zeggen TJA hmmmm maar ik heb interesse in een 96er zephyr 750 met de 72er kleurstelling en spaakwielen, de retro die vind ik het kortste in de buurt komt van de Z1 :Y , deze motoren blijven mij aantrekken maar dan met iets modernere techniek.
Vandaar mijn keus . :W :W

Laat hier maar eens horen wat jullie van deze keuze vinden.

GREETZ

Ik kan me dat goed voorstellen Huib. De keuzes worden daardoor minder en plezier misschien ook. Als je dan toch iets vindt wat daarbij past is het misschien toch nog ff te doen.
Ik ben benieuwd,.... ik zie graag een fotootje.
Veel sterkte in ieder geval.
 
Balen van de schouder, beter om daar inderdaad rekening mee te houden en iets te rijden waar je dan meer plezier aan hebt.

Ik heb nog nooit op een zephyr gereden, maar uiteindelijk gaat het erom wat jij leuk vind toch? zijn vast ook hele mooie aanpassingen aan te maken net als de ZRX :]
 
1:16 moet zeker haalbaar zijn, zelf rij ik gemiddels 1:17 denk ik, vorige zelfs uitschieters tot 1:22
 
Goede keuze. Lekkere motor.
Heb ook de Zephyr 750 gehad.
Stuurt wel als een dweilboot vergeleken met de ZRX maar die voelt dan weer als een olietanker vergeleken met mijn oude MTS :+
Die versie met spaakwielen en retro kleuren is wel een hele mooie.
:] veel plezier man.


Maarrrrr, wat wordt er dan beter voor Huip?,niets,alleen t uiterlijk,
tja ,als ik er dan voor mocht kiezen met m n rotte schouder ,
dan koos ik voor iets wat makkelijker stuurt en dat is geen zeepier :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maarrrrr, wat wordt er dan beter voor Huip?,niets,alleen t uiterlijk,
tja ,als ik er dan voor mocht kiezen met m n rotte schouder ,
dan koos ik voor iets wat makkelijker stuurt en dat is geen zeepier :N

Doe eens een voorstel wat dan wel :? :?

GREETZ
 
Doe eens een voorstel wat dan wel :? :?

GREETZ


Geen idee :N ,
kawa verkoopt geen moois op t moment '(
Maar om dan iets te kopen wat nog beroerder voor je schouder is als een ZRX :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees wel Jan, maar als een mens open staat voor andere zaken dan hij gewend is...heeft ie meer keus,.. snappie? :? :Y
Ik ben voor mijn versleten heup ooit ook over gegaan op wat anders, tis wat er op dat moment beschikbaar is. Maar in 2018 is de keuze voor nieuwe creaties echt fantastisch, vind ik. En je zegt het zelf,.. Kawa heeft volgens jou niks te bieden buiten een ZRX.
Ik vind persoonlijk de nieuwe retro's ook fraai.


jij leest ook niet :N :+ net als ik,hij wil een kwaak
 
Vandaag ben ik bij een ZRX gaan kijken die in de buurt te koop staat, gewoon om even te kijken hoe het model er in het echt uitziet.
Wat een mooi model vind ik dit! Vorige week had ik gekeken naar een Honda Big one maar die vond ik toch wel erg big. De ZRX vind ik toch wel een heel stuk stoerder.
Huibert, kom maar op met je foto's :-) ik ben wel benieuwd hoe die ZRX er van jou uitziet.
De andere die mij hier werd aangeboden (Mr4speed) zag ik helaas al op gereserveerd staan.

Groeten,

Gerard
 
Vandaag ben ik bij een ZRX gaan kijken die in de buurt te koop staat, gewoon om even te kijken hoe het model er in het echt uitziet.
Wat een mooi model vind ik dit! Vorige week had ik gekeken naar een Honda Big one maar die vond ik toch wel erg big. De ZRX vind ik toch wel een heel stuk stoerder.
Huibert, kom maar op met je foto's :-) ik ben wel benieuwd hoe die ZRX er van jou uitziet.
De andere die mij hier werd aangeboden (Mr4speed) zag ik helaas al op gereserveerd staan.

Groeten,

Gerard

mijne staat ook te koop, kijk maar op marktplaats
Dirk Bruce is de naam
 
Ik lees wel Jan, maar als een mens open staat voor andere zaken dan hij gewend is...heeft ie meer keus,.. snappie? :? :Y
Ik ben voor mijn versleten heup ooit ook over gegaan op wat anders, tis wat er op dat moment beschikbaar is. Maar in 2018 is de keuze voor nieuwe creaties echt fantastisch, vind ik. En je zegt het zelf,.. Kawa heeft volgens jou niks te bieden buiten een ZRX.
Ik vind persoonlijk de nieuwe retro's ook fraai.

Ik sta nergens voor open Joost,dat weet je _O- :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan