ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ik heb gewoon beide, dus de Z1000Sx en de ZRX1200R.

Tja.....als ik de pegels er voor had en een grotere garage, dan kwam er nog een blauwe 750-H2 mach IV, een rooie GPz1100B2 en een rooie z650 erbij.
 
Als ik de pegels had kocht ik er een ZRX bij,iets leuker is er voor mij niet,t ding helemaal verbouwen en tunen,dat andere met zo n oud ding(jeugd herrinnering) heb ik geprobeerd is niets meer voor mij,dat gewiebel en die remmen :X dat was leuk ! nu is t ZRX wat de klok slaat :t

@Erik, mooi gedaan met die seat :}
 
Hé Gerralt
Dat zal wel wel zeer scherp sturen , en gaan als de brandweer, is wel een heeeeele mooie brommert daar hoef je je niet voor te schamen :N
Met de uitlaten deed ik wel wat . :Y

GREETZ
klopt direct gedaan
full
 


Nou tis opgelost. Ik had de 2e claxon verwijderd ,ooit. Die draad opgevouwen en weggewerkt. Blijkt verplaatst te zijn in de tijd door de kuip. Lag tussen onderste kroonplaat en de nieuwe locatie. Was door het sturen kaalgewreven en maakte ketakkk. Pfff. Maar dank allen voor het meedenken.
Joost
 
leuk hoor die ouwe dingen, maar ik denk dat mensen de spaghetti frames en houten remmen een beetje vergeten na al die jaren :)

gisteravond oude zadel gesloopt en het schuim en hoes vervangen voor een nieuwe set van Daytona. uiteindelijk uurtje of 2 werk, zadel ziet er weer nieuw uit en het schuim is een heel stuk steviger, komend weekend testen :]

[afbeelding]
[afbeelding]


Dat heb je keurig gedaan Eric.
 
Als ik de pegels had kocht ik er een ZRX bij,iets leuker is er voor mij niet,t ding helemaal verbouwen en tunen,dat andere met zo n oud ding(jeugd herrinnering) heb ik geprobeerd is niets meer voor mij,dat gewiebel en die remmen :X dat was leuk ! nu is t ZRX wat de klok slaat :t

@Erik, mooi gedaan met die seat :}

Mooi frame...
full
 
mooi stukje huisvlijt :)

dikke appies ook wel, zit eraan te denken een circuitfiets naast de zrx te zetten, een mille is dan wel een optie gezien die tenminste nog een beetje formaat hebben. Of ik blijf de zrx gewoon als circuitfiets gebruiken natuurlijk :P
Z1000SX is helaas te klein, wel een mooi concept.
 
is ook niet echt een motorblok wat ontwikkeld is voor zo'n frame natuurlijk, de zzr is ook al zo lomp breed. bij deze moet de motor eruit om de kleppen te stellen :P
 
De Zomer is bijna over nog ff en het is weer herfst/winter dus word er nog wat georganiseerd
ergens midden in het land ofzo, want het is dit jaar wel K.. met peren wat meetings betreft :N ;(
full
 
Amerongen leek mij wel een mooi plekkie om te meeten,doen we een kut met peren meet *O*
enneeeeh die zomer moet volgens mij nog beginnen :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan