ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Is zeker mooi geworden Erik alleen die groene slang vloekt een beetje,Wouter hebt zeker zijn best gedaan. :t
full
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie machine geworden.

Ik vindt nog steeds die witte ZRX met de seatpipes echt gaaf. Wellicht mijn ZRX zo nog eens maken...
 
seatpipes ziet er wel leuk uit..

maar dan geen verchroomd frame, niet bij een witte motor..
 
Laatst bewerkt:
Seatpipes is wel lekker met dit weer,een fijne warme reet :t
voor de rest vindt ik die dingen op een ss horen.
En een R is altijd t mooist :Y
 
zekers :P

IXJoOWa.jpg


vanochtend nog een blauwe S gezien op de A9, hoewel ik op de GS zat:P iemand van hier?
 
niemand die dit weet of nameten kan ?

vraagje , is een achterbrug van een 1200 langer dan van een 1100 , meende ergens gelezen te hebben dat die van een 1200 2 cm langer zou zijn.~[/quote]
 
niemand die dit weet of nameten kan ?

vraagje , is een achterbrug van een 1200 langer dan van een 1100 , meende ergens gelezen te hebben dat die van een 1200 2 cm langer zou zijn.\
[/quote]


Je hebt dan alleen de maat van een 1200 nodig ,denk ik, jij hebt toch een 1100 ?
anders wil ik mijn 1100 wel ff meten en er is vast ook wel iemand met een 1200 die dat wil doen :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
niemand die dit weet of nameten kan ?

vraagje , is een achterbrug van een 1200 langer dan van een 1100 , meende ergens gelezen te hebben dat die van een 1200 2 cm langer zou zijn.\
[/quote]

Hoi Johan
Heb de achter brug van mijn 1200 even gemeten voor jou.
Hart schommelbout tot hart bevestiging exenter achteras = 540 mm
Nu wil ik ook even weten hoe lang de achter brug van een 1100 is :Y

GREETZ
 
1100=530mm, daarom stuurt een 1100 beterrrrr })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb ook een achterwiel van een 1200 en vind persoonlijk de brug van een 1200 iets mooier.
 
ten op mooier weer (en tijd) voordat de shocks erop gaan.

dikke achterband staat mooi maar stuurt wel wat minder licht natuurlijk. vind de 1200 brug zelf ook mooier staan, en een paar extra cc is ook niet vervelend :P
 
Mwoah , ik ben van de 170 naar de 190 gegaan en eigenlijk vindt ik hem veel fijner sturen,
niet zwaarder naar mijn gevoel,voor mijn idee ligt die veel stabieler op de weg,wel heb ik de 55 hoog :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan