ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ja dat scheelt een stukje. :+
Zou je zo'n benzinekraantje af kunnen stellen? Want ik baal er soms wel van dat ik zo snel naar reserve moet (maar vind 't wel een veilig idee om een waarschuwing te krijgen, na 2x met de V-Strom zonder benzine te hebben gestaan :X)


je kunt een stukje van t buisje afhalen ,kraan eraf dan zie je t wel :t


ik zet er binnenkort een nieuwe kraan op ,plaats ik wel ff een feutow hier
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht dat er een 3 liter deukje in je tank zit :+

Bij mij moet ie tussen de 200 en de 250 op reserve, dan gaat er zo’n 14 liter in.

Werdt er dit weekend nog gereden?
 
Misschien ligt er wel een baksteen in de tank. Was vroeger ook zo'n tip om 't waterverbruik van een toilet te beperken. :+

Ik denk dat ik gewoon eens met een litertje benzine achterop een rondje ga rijden. Dan kan ik 'm ook op reserve leegrijden, litertje erbij kieperen en naar het dichtstbijzijnde tankstation rijden om eens te kijken hoeveel er dan in gaat. Ik ben nu toch wel erg benieuwd. :)
 
Laatst bewerkt:
Is wel grappig kijk net op mijn overschrijving bewijs de dag dat hij van mij werd 26-5-2012.
En morgen wordt die weer over geschreven 26-5-2018. *D
Precies zes jaar gehad dus.
Mooiste motor die ik ooit gehad heb, goede tijden mee gehad. :]
 
Heb iets aan mijn schouder weet je nog B|
Erg veel kracht zetten lukt niet meer :N :N

Heb vandaag de ketting geklonken met eigen gemaakt ketting klinkgereedschap.
Kosten 0 Euro , is een aangepaste spantklem maar werkt perfect
full
 
Aan 1 kant in bout putje geboord voor de achterkant van de ketting dat de pinnen niet verschuiven tov achterste schalm als je de voorste schalm op zijn plaats draait dit met andere bout waar gat inzit die dus de schalm op zijn plaats duwt en vervolgens een afgeslepen bitje in kan geplaatst worden wat nodig is om de schakel te klinken ( sta ervan te kijken hoe enorm hard die pennen zijn ).
Dit tooltje heeft ook niet het risico dat je de klinkpen naar de kloten draait als je het niet goed uitgelijnd hebt .
 
Dat zou dan pure winst worden
( zou ik er rijk van worden ) *D *D

GREETZ


Nou eeh ja, wat kost een c-klem inkoop ? 28cnt......en dan ben je er ff een 1/2 uurtje mee bezig ...........
dat komt dan op € 79,95,alle kosten gerekend plus een winstje :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hehehe, goed verdienmodel :P Maarr.rrrrrr..... gebruiksinstrucgtie, aftersales, bijsluiter waarin je verteld dat je niet verantwordelijk bent etc etc etc :P


zal je uit de OP halen kwajongen, bedankt voor de bijdragen hier en blijf vooral langskomen :t
 
hehehe, goed verdienmodel :P Maarr.rrrrrr..... gebruiksinstrucgtie, aftersales, bijsluiter waarin je verteld dat je niet verantwordelijk bent etc etc etc :P


zal je uit de OP halen kwajongen, bedankt voor de bijdragen hier en blijf vooral langskomen :t


Ik had alle kosten erbij in zitten he´,geen droog brood in te verdienen dus -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan