ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Oh wow, dat ziet er goed uit Jan! Heel verschil. :)
Heb je de groene delen overgezet van een andere of zelf gespoten / laten spuiten?
 
Ik zal proberen van m n geloof te stappen,
Zet mij maar op een ovb ,als je wil.
Ik moet nog ff met Huip in gesprek 8-)
Of m op z n schouder slaan :+

OOH fuck Jan ik kan denk ik 8 Juli niet , moet ergens naar toe zie ik net maar weet nog niet waar naar toe. :? :N
Doet er ook niet toe , kan echt niet , ut word een heeeel belangrijke afspraak :Y
Was iets met mijn schouder :? denk ik

Geloof ik ;) ;)

greetz

PS ; of wil je in de winst delen als we de kettingpons groot gaan aanpakken" wereldwijd."
 
helemaal af Jan? Moet je nog eens een radiale rempomp proberen? Kan de mijne wel testen bij de meet :]
 
helemaal af Jan? Moet je nog eens een radiale rempomp proberen? Kan de mijne wel testen bij de meet :]


Kan ik wel ff proberen :t we zijn er dan toch,
maar dat t nog beter kan ,pfffft ik weet t niet hoor :N
t remt nu errug lekker ,hele kleine slag ,fijn hoor :9


OOH fuck Jan ik kan denk ik 8 Juli niet , moet ergens naar toe zie ik net maar weet nog niet waar naar toe. :? :N
Doet er ook niet toe , kan echt niet , ut word een heeeel belangrijke afspraak :Y
Was iets met mijn schouder :? denk ik

Geloof ik ;) ;)

greetz

PS ; of wil je in de winst delen als we de kettingpons groot gaan aanpakken" wereldwijd."


Je komt gewoon! voor geld ben ik altijd vriendelijk natuurlijk :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ZRX meetink, zondag 8 juli 2018
alternatief bij slecht weer: zondag 15 juli 2018

Aanwezigen:
átopos
GenesiZ
Guntherrex
HighKing
hoovie
kawa 75

Misschien aanwezig:
-Bart-
Gerard2969
*Jan*
ZRXje


Locatie:
't Berghuis
Veenseweg 28
3958 ET
Amerongen

Wat?
Dat moeten we dus nog even bedenken. Willen we enkel een meetup? Misschien ook gezamenlijk een rondje rijden? Is er iemand die de omgeving daar een beetje kent en een leuke route kan uitstippelen?

Ik mag er ook vanaf gehaald worden helaas, mijn zoontje mag de 8e in de ochtend op voor zijn karate examen (hoe noem je zoiets?) Het is zijn eerste examen, dus ik moet daar wel bij zijn :Y
 
hehe

iemand hier nog interesse in onderdelen?

setje remklauwen, goede staat, vuil moet er nog wel af :P
Ik0eXrV.jpg

9RZgfu4.jpg


radiale rempomp zonder hendel, kleine beschadiging onderop. (van 2007gsrx600)
bRmtDfV.jpg

AhRxDn5.jpg

2W6j00Y.jpg


setje bobines in goede staat
EI9kQor.jpg


schokbrekers in goede staat, wel wat roestpikkels in de huls. (model 2006 blijkbaar)
QUXhpIz.jpg

A1pyniS.jpg


heb ook nog een setje zwarte HEL remleidingen voor de voorkant, voor gebruik met het t-stukje (dus 3 leidingen), hoewel ik nog even leiding nr3 moet zoeken :+
 
Ja, het was verdikkeme zo lekker rustig.


Ik dacht dat iedereen met stomheid was ,omdat ik een ovb tje voor de meet had gedaan _O-


hehe

iemand hier nog interesse in onderdelen?

setje remklauwen, goede staat, vuil moet er nog wel af :P
[afbeelding]
[afbeelding]

radiale rempomp zonder hendel, kleine beschadiging onderop. (van 2007gsrx600)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

setje bobines in goede staat
[afbeelding]

schokbrekers in goede staat, wel wat roestpikkels in de huls. (model 2006 blijkbaar)
[afbeelding]
[afbeelding]

heb ook nog een setje zwarte HEL remleidingen voor de voorkant, voor gebruik met het t-stukje (dus 3 leidingen), hoewel ik nog even leiding nr3 moet zoeken :+


Mooie uitverkoop :t

Ik heb vanmorgen m n rempompje nog is ff uitgebreid getest en ik ga er geen radiale opzetten :N vindt t niet mooi die losse borrelglaasjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hehe

iemand hier nog interesse in onderdelen?

setje remklauwen, goede staat, vuil moet er nog wel af :P
[afbeelding]
[afbeelding]

radiale rempomp zonder hendel, kleine beschadiging onderop. (van 2007gsrx600)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

setje bobines in goede staat
[afbeelding]

schokbrekers in goede staat, wel wat roestpikkels in de huls. (model 2006 blijkbaar)
[afbeelding]
[afbeelding]

heb ook nog een setje zwarte HEL remleidingen voor de voorkant, voor gebruik met het t-stukje (dus 3 leidingen), hoewel ik nog even leiding nr3 moet zoeken :+


Hoeveel vraag je voor de schokbrekers?
 
Beste zrx ers bij deze is mijn zrx naar een andere kawa liefhebber gegaan na ruim 21 jaar in bezit moet ik helaas een andere weg gaan bewandelen ,maar ik zal nog wel blijven mee lezen ,veel plezier allemaal met jullie hobby gr Mies (ZRXGUM )
 
Ik mag er ook vanaf gehaald worden helaas, mijn zoontje mag de 8e in de ochtend op voor zijn karate examen (hoe noem je zoiets?) Het is zijn eerste examen, dus ik moet daar wel bij zijn :Y
Balé! Dan moeten we zelf maar wat foto's proberen te schieten. ;)
 
Beste zrx ers bij deze is mijn zrx naar een andere kawa liefhebber gegaan na ruim 21 jaar in bezit moet ik helaas een andere weg gaan bewandelen ,maar ik zal nog wel blijven mee lezen ,veel plezier allemaal met jullie hobby gr Mies (ZRXGUM )
Hey Mies gefeliciteerd met de verkoop.
Leuk je te hebben leren kennen.
Ik kom vast nog wel eens met vragen bij je.
Het gaat je goed. Grt leo
 
hehe

iemand hier nog interesse in onderdelen?

setje remklauwen, goede staat, vuil moet er nog wel af :P
[afbeelding]
[afbeelding]

radiale rempomp zonder hendel, kleine beschadiging onderop. (van 2007gsrx600)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

setje bobines in goede staat
[afbeelding]

schokbrekers in goede staat, wel wat roestpikkels in de huls. (model 2006 blijkbaar)
[afbeelding]
[afbeelding]

heb ook nog een setje zwarte HEL remleidingen voor de voorkant, voor gebruik met het t-stukje (dus 3 leidingen), hoewel ik nog even leiding nr3 moet zoeken :+


Is dat een groot verschil die rempomp?? Vind dat de mijne wel beter kan remmen
 
Beste zrx ers bij deze is mijn zrx naar een andere kawa liefhebber gegaan na ruim 21 jaar in bezit moet ik helaas een andere weg gaan bewandelen ,maar ik zal nog wel blijven mee lezen ,veel plezier allemaal met jullie hobby gr Mies (ZRXGUM )



Mooi dat tie verkocht is ,Mies :W
 
Hey Mies,

Gefeliciteerd (?) met de verkoop, hopelijk meld de nieuwe eigenaar zich hier ook :)

@jopie: ik dacht aan 175,- als forumprijs
@leon: ik vind het verschil maken, maar een goede staat van klauwen/blokken/schijven is eerste prioriteit
 
Terug
Bovenaan Onderaan