ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

gisteren een voorkantje eraf omdat er een keerring was gesneuveld

[afbeelding]

uitbouwen was een eitje, omdat de olie nog vers was gelukkig ook geen putlucht dit keer.

[afbeelding]

Helaas was het inbouwen van de keerringen geen success. Ik heb dit al een paar keer gedaan maar nu was zelfs met (te) grof geweld nog steeds geen ruimte voor de veerringen... moet de boel nog even nameten maar het lijkt erop dat de keerring net een tikkie hoger is dan origineel. gelukkig passen de glijbussen wel goed!

straks maar even een vers setje keerringen en een geode drijver scoren, ding moet natuurlijk wel klaar zijn voor de meet :]

Jij moet de 43x55x9.5/10.5 voor de 1200 hebben, welke heb jij er dan ingemopt :?

GREETZ
 
Dat moet ik zijn :) Ik heb een ZRX Lawson met topkoffer en ik woon in de Kersenboogerd vlakbij HN80.
Ps. de koffer heb ik er niet vaak op hoor ;)
Groeten,

Gerard

Rijdt er hier een ZRX Lawson wel eens uit KB richting HN80.
Met topkoffertje :?

:)
 
Laatst bewerkt:
nou, verse keerringen en een goede drift en het zat er in no time in. Er kan weer :] worden

beter dan voor de buis hangen, zal morgen wel stijf als een plank zijn :P
 
Mr.4-speed uit Asten heeft zijn 1100 op speurders staan met ZZR nokkenassen +6-bak erin
met nog wat snuisterijen voor € 4100 niks voor iemand van hier?

GREETZ
 
Dat moet ik zijn :) Ik heb een ZRX Lawson met topkoffer en ik woon in de Kersenboogerd vlakbij HN80.
Ps. de koffer heb ik er niet vaak op hoor ;)
Groeten,

Gerard
Wonen we vlakbij elkaar :+
Ik kijk op de molen van Schellinkhout uit vanuit mijn tuin :)
 
Laatst bewerkt:
mooie zrx inderdaad, alleen ik denk dat veel mensen wat afgeschrikt worden door de modificaties. Mocht ik op zoek zijn naar een vervanger dan zou hij zeker interessant zijn, maar ik ben wel tevreden met de huidige fiets :] Nu alleen nog wat mooie lichtgewicht wielen :9
 
mooie zrx inderdaad, alleen ik denk dat veel mensen wat afgeschrikt worden door de modificaties. Mocht ik op zoek zijn naar een vervanger dan zou hij zeker interessant zijn, maar ik ben wel tevreden met de huidige fiets :] Nu alleen nog wat mooie lichtgewicht wielen :9

Ik heb er ook over getwijfeld maar uiteindelijk toch maar besloten om voor een origineel exemplaar te gaan. Hij ziet er wel knap uit en er zal ongetwijfeld een boel geld inzitten.
 
Dat is toevallig, als je uitkijkt op de molen zal je denk ik niet in de Kersenboogerd wonen, ik woon in de Robert Stolzhof in ieder geval.
Mwoah. De Lageweg grenst aan Stolzhof.
En via dat veldje kijk ik vanuit mijn tuin zo op de Molen.
Zijn nu bezig met beschoeingen.
Wonen echt letterlijk naast elkaar _O-
 
je zou toch verwachten dat je een ZRX wel herkent :+

afgelopen tijd regelmatig wat ZRX'en gezien, van het weekend nog een mooie zwarte.

Kijk al uit naar de meet de 8e, vanavond even proefrijden denk ik :P
 
je zou toch verwachten dat je een ZRX wel herkent :+

afgelopen tijd regelmatig wat ZRX'en gezien, van het weekend nog een mooie zwarte.

Kijk al uit naar de meet de 8e, vanavond even proefrijden denk ik :P


Mooi dat t vorkje weer goed is :t heb jij de org veren er nog in ??? of zie ik dat verkeerd
 
Ik laat mijn ZRX nog even staan tot ik de onderdelen binnen heb.
Ik vind het een beetje link om te rijden als ik geen snelheid meer kan aflezen.
Van de week wel nog ff een rondje om met de CB400.
 
Ik laat mijn ZRX nog even staan tot ik de onderdelen binnen heb.
Ik vind het een beetje link om te rijden als ik geen snelheid meer kan aflezen.
Van de week wel nog ff een rondje om met de CB400.


Kabeltje heb je toch met een dag in huis Gerard ?? of is ter meer kapot?
 
met de CB400 zal je daar minder problemen mee hebben ja :P

zitten wat zwaardere veren in dan standard. Ik ga ervan uit dat de vork nu goed is maar dat ga ik nog even testen :]
 
testrit succesvol! ook het nieuwe doppie bevalt goed :P

CZh10iK.jpg
 
Kabeltje heb je toch met een dag in huis Gerard ?? of is ter meer kapot?

Ik had tevens remblokken besteld maar dat bleken de verkeerde te zijn, zodoende dat het e.e.a. wat vertraagd is.
Ik hoop in ieder geval dat ik donderdag de spullen binnen heb, ik heb een snipperdag genomen dus ik wil wel wat te doen hebben natuurlijk ;)
 
Nou , als alles goed komt,word vanavond t rekje opgehaald,monteren t ding gelijk ff en :] :t



verder brainstormen over de woonplaats :t
Of bedoelde jij dat niet :? :?

GREETZ


Ik heb geen idee wat je bedoeld :N
ik bedoelde dat ik Erik z n testritje met de meet zou doen iig ,
maar hij is er al klaar voor :t



Ik had tevens remblokken besteld maar dat bleken de verkeerde te zijn, zodoende dat het e.e.a. wat vertraagd is.
Ik hoop in ieder geval dat ik donderdag de spullen binnen heb, ik heb een snipperdag genomen dus ik wil wel wat te doen hebben natuurlijk ;)


:t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan