Classic sprint Eeklo, België, 3 september

Bullfrog

MF veteraan
16 mrt 2005
2.589
240
Weert
Zondag 3 september is er een sprint/dragrace voor motoren uit de jaren 70 in Eeklo, België. Dit wordt georganiseerd door Seventies Cycle Run. Zie www.70cyclerun.be.
Ik ben ook van plan mee te doen net zoals vorig jaar.
 
Ik hoop kinderoppas te regelen,want dan kom ik ook weer ,denk dat ik met de span eens mee ga doen.
3 jaar terug met de xt500 en cb200 mee gedaan.Toffe ervaring


Overigens is 2e weekend van september ook sprint in Zierikzee (bij mc the lost ones),met aansluitend treffen .
Dus als Eeklo voor jou in de buurt is,dan zou ik ook naar Zierikzee kijken!
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop kinderoppas te regelen,want dan kom ik ook weer ,denk dat ik met de span eens mee ga doen.
3 jaar terug met de xt500 en cb200 mee gedaan.Toffe ervaring

Wat voor een motor heeft het zijspan?
Welke tijden reed jij met de XT500 en CB200?
 
De 3-wieler is een honda shadow,net iets te jong,maar ik ga het gewoon proberen.Omdat hij er nou niet meer origineel uitziet.
360.jpg


Tijden geen idee meer
cb200........ga er maar voor zitten,want dat ging niet hard met ong 12pk op het achterwiel :+
Xt500 geen idee meer eigenlijk,het ging meer om de adrenaline :9
Run what you brung :]

Enige mindere vond ik dat de "locals" erg voordrongen om maar weer te kunnen rijden.Ik heb maar 4 runs gedaan die dag
 
Laatst bewerkt:
De 3-wieler is een honda shadow,net iets te jong,maar ik ga het gewoon proberen.Omdat hij er nou niet meer origineel uitziet.
[afbeelding]

Tijden geen idee meer
cb200........ga er maar voor zitten,want dat ging niet hard met ong 12pk op het achterwiel :+
Xt500 geen idee meer eigenlijk,het ging meer om de adrenaline :9
Run what you brung :]

Enige mindere vond ik dat de "locals" erg voordrongen om maar weer te kunnen rijden.Ik heb maar 4 runs gedaan die dag

met die CB200 kun je er langer van genieten :)
 
Ik denk je gezien te hebben,een zeer nette Kawa met allerlij NOS slangetje?Liep heel mooi!!

Ik heb 3 runs kunnen rijden.
1e run tegen Pussy power :+

Daarna geen bewegende beelden meer omdat mijn vriendinnetje in de bak mee ging.
2 Runs gereden tegen een mooie BMW racer.
Gaaf om te voelen wat het verschil is tussen koppel en vermogen,de 1e 100meter was ik sneller,daarna vloog hij voorbij.
360.jpg

360.jpg


Ik heb weer lol gehad!!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk je gezien te hebben,een zeer nette Kawa met allerlij NOS slangetje?Liep heel mooi!!

Ik heb 3 runs kunnen rijden.
1e run tegen Pussy power :+

Daarna geen bewegende beelden meer omdat mijn vriendinnetje in de bak mee ging.
2 Runs gereden tegen een mooie BMW racer.
Gaaf om te voelen wat het verschil is tussen koppel en vermogen,de 1e 100meter was ik sneller,daarna vloog hij voorbij.
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb weer lol gehad!!

Ik heb je niet gezien. De hele dag was ik de snelste van het hele veld en mijn eigen baanrecord verbroken. De halve finale in de klasse boven 600cc won ik met overmacht. In de finale liet ik bij de start mijn motor afslaan. Snel weer starten en in de achtervolging, in mijn haast vergat ik te schakelen, zodat ik in de toerenbegrenzing kwam en mijn tegenstander niet meer kon achterhalen. Met mijn ervaring had dat niet mogen gebeuren.
 
full


Snelste tijd: 6,921 (zonder reactietijd), snelste tijd met reactietijd: 7,012, snelste reactietijd:0,01 sec. Hoogste eindsnelheid: 177,45 km/u.
 
Terug
Bovenaan Onderaan