HD Fatboy 1997

Pat64

Rookie
23 aug 2017
3
0
Putte
Hallo ik ben een beginnend motorrijder en in het bezit van een mooie fatboy uit 1997.
En heb tevens ook een probleempje ermee hoort erbij denk ik met het rijden van een Harley.
mvg Pat
 
Welkom!

Fatboy, de meest rustgevende motor die ik ken. Heerlijk om op gemak rond te tuffen. Goede keuze! Geen gebruikelijke beginnersfiets, echter.

Enige echte probleem wat ik ermee heb is dat de motor je met schrapend vonkentrekkende treeplanken verteld dat het echt niet de bedoeling is om haast te willen maken. Toch is dat ook weer de charme. Om met Finkers te spreken: Kalmaan, en rap een beetje!

Veel plezier
 
Laatst bewerkt:
:W Pat
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Thx mannen
Is zeker een relaxte motor om te rijden heerlijk om te cruisen.
Het enige probleem dat ie heeft is als ie koud is en met choke open rijdt en vervolgens de choke dicht zet, hij wil gaan inhouden je hoort dan een hard zuigend geluid en houdt direct in.Zelfs wanneer ik een kilometertje of 8 gereden heb wanneer ie echter warm is loopt ie als een treintje.En kanchoke dicht.Heeft ook op de bank gestaan om het mengsel af te stellen ook is het
inlaatpakking spruitstuk vervangen, chokekabel is vervangen, bougies vervangen, carburateur gereinigd,nu zit er een goedje in mijn tank en moet de tank nu leeg rijden dus hopelijk komt het nu goed.
 
:( Bah weer terug naar shop tank is inmiddels leeg maar rijd koud nog steeds van geen kanten :N :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan