Kawasaki Z1 900 Deel 9

Ik had een reactie geplaatst omdat ik wel een heel erg goedkope Z900 te koop zag staan op Speurders en daar wilde ik jullie op attenderen. Ik bekeek de advertentie nog eens goed en zag dat dezelfde persoon een heleboel motoren had die heel goedkoop waren. Gebruiker was op dat moment 17 uur lid dus het riekte naar oplichting, vandaar dat ik mijn reactie weg heb gehaald. Aangezien het niet mogelijk is om de gehele reactie te verwijderen of een blanco veld te laten staan heb ik maar wat puntjes neergezet.

 
Ik had een reactie geplaatst omdat ik wel een heel erg goedkope Z900 te koop zag staan op Speurders en daar wilde ik jullie op attenderen. Ik bekeek de advertentie nog eens goed en zag dat dezelfde persoon een heleboel motoren had die heel goedkoop waren. Gebruiker was op dat moment 17 uur lid dus het riekte naar oplichting, vandaar dat ik mijn reactie weg heb gehaald. Aangezien het niet mogelijk is om de gehele reactie te verwijderen of een blanco veld te laten staan heb ik maar wat puntjes neergezet.


Klopt, ik had die advertentie ook gezien, evenals zijn andere aanbiedingen (onder andere een RG500 ver onder de marktwaarde, een Benelli Sei en nog meer exoten). Er waren door diverse gebruikers min of meer tegelijkertijd diverse dergelijke motoren aangeboden. Dit is over duidelijk oplichterij. Een tijdje geleden stonden er soortgelijke advertenties op Speurders en ik heb toen, gewoon om te kijken hoe ze zouden brengen, eens interesse gefaked. Ik kreeg toen in gebrekkig Engels een lul verhaal dat de motoren in het buitenland stonden bla,bla,bla. Toen wist ik het zeker en heb hem gerapporteerd bij Speurders en zijn al zijn advertenties ook verwijderd.
 
Helaas vindt je dit soort bullshit steeds vaker bij diverse sites.
In ieder geval direct een melding is geen fout maar neem toch aan dat een ieder met een gezond verstand het meteen door heeft...

Oppassen is het wel. Motorfietsen voor droomprijzen maak je niet meer mee tegenwoordig :N
 
Inmiddels zijn zijn advertenties allemaal verwijderd van Speurders.

Wel had ik voor ze verwijderd waren voor de grap nog gereageerd op een Honda CBX die hij ook had staan.
Dit antwoord kreeg ik :)

Bedankt voor uw aanvraag,

Ja, de motor is te koop en de prijs is: 3.900 EUR.
( 1979 Rot Honda CBX-1000 SUPER SPORT - 3.900 EUR.)

Ik woon in Estland. De motorfiets is in Estland. Ik heb alle papieren-documenten.
Geen probleem te registreren de motorfiets in Nederland. Europees land. Geen andere kosten. Belasting 0.
Ik heb een bedrijf. Ik verkoop in heel Europa. De verzending naar Nederland is 350 EUR.

Heb je het geld ??
Als je het geld hebt, stuur ik je: fotos, info, technische gegevens, alles wat je nodig hebt voor deze motorfiets.

Bedankt voor je inspanningen en ik hoop op een positieve conclusie.
Groeten en goede reis,
 
Stil hier mannen... allemaal op vakantie?

full
 
Ik ben op zoek naar een mooi alternatief, gestroomlijnd achterlicht voor in mijn project. Ooit wel eens iets gehoord over Zephyr en Gixxer 1000 achterlichten maar kan er niets van vinden. Iemand een idee?
 
Ik ben op zoek naar een mooi alternatief, gestroomlijnd achterlicht voor in mijn project. Ooit wel eens iets gehoord over Zephyr en Gixxer 1000 achterlichten maar kan er niets van vinden. Iemand een idee?

er zit een club in duitsland die aftermarket achterlichten verkoopt voor zeds...
ben alleen de naam kwijt dus daar heb je geen ruk aan... :N
 
Dat lijkt mij meer iets voor het kontje van een Z900 of 1000 en daar past een achterlicht van een Honda VT1100 Shadow perfect in.
Voor een Z1 kontje weet ik het zo één twee drie niet.
Misschien van een Suzuki GSX 750 of 1100 Inozuma.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een blok aan het openmaken waar vroeger mee geracet is. Op de kop staan de Initialen van ene JT. Iemand hier die weet wie dat zou kunnen zijn? Zitten mooie spulletjes in ..

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan