Silly Season 2019

Had het totaal niet verwacht, ben erg benieuwd of hij de Honda naar z'n hand kan zetten.
Lijkt een moeilijke klus aangezien het toch ook haaks op de Yamaha staat qua karakter.

Over de andere kant, Crutchlow doet het niet extreem slecht (als hij blijft zitten) en ik heb Lorenzo toch hoger zitten dan Cal met alle respect.

Nog 1x spammen dan hou ik op *D

6td8ah.jpg
 
Is dit dan de tussenstand? Of mis ik nog iets :)

Repsol Honda:
- Marc Marquez
- Jorge Lorenzo
Movistar Yamaha MotoGP Team:
- Maverick Viñales
- Valentino Rossi
Team Suzuki Ecstar:
- Alex Rins
- nnb
Ducati Team:
- Andrea Dovizioso
- Danilo Petrucci
Red Bull KTM Factory Racing:
- Johann Zarco
- Pol Espargaró
Tech3 KTM:
- Miguel Oliveira
- Hafizh Syahrin
Aprilia Racing Team Gresini:
- Aleix Espargaró
- nnb
LCR Honda Team:
- Cal Crutchlow
- nnb
Estrella Galicia 0,0 Marc VDS
- Franco Morbidelli
- nnb
Alma Pramac Racing:
- Francesco Bagnaia
- nnb
Reale Avintia Racing:
- Xavier Simeon
- nnb
Angel Nieto MotoGP Team (petronas?):
- nnb
- nnb


Nog op zoek naar een zitje:
Andrea Iannone, (Aprilia?)
Dani Pedrosa,
Bradley Smith,
Scott Redding,
Jack Miller,
Takaaki Nakagami,
Tito Rabat,
Alvaro Bautista,
Karel Abraham,
Joan Mir

Edit 6-6-2018, petrux -> ducati
 
Laatst bewerkt:
Miller bij Pramac op de gp19
Nakagami op blijft bij LCR
Petrux naar ducati

zijn alle 3 bevestigd of hebben een contract volgens mij

Mir naar suzuki, Rabat nog een jaar bij Reale, iannone naar aprilia.. lijkt mij
 
Geniale move van Honda om JLo in te lijven.
Doet JLo het goed dan winnen ze nog meer GP's en de team- en merkentitel. Doet hij het slecht dan heeft MM een concurrent minder.

Crutchlow zal wel beetje zuur kijken nu ;)
 
Als Mir bij Suzuki tekent, dan ga ik er even vanuit dat Iannone bij Aprilia tekent en Miller bij Pramac blijft. En ik denk dat Nakagami ook wel bij LCR blijft.

Dan vallen de puzzelstukjes aardig op z'n plek. Even spannend is dan nog wat er met MarcVDS en bijv. Avintia en Angel Nieto gaat gebeuren.
 
Ik zou het raar vinden als Iannone plaats moet maken. Hij doet het toch echt beter dan Rins.

Het kan aan mij liggen, maar Rins maakt totaal geen goede indruk op mij in de MotoGP.

Niets van de Rins te zien zoals hij in de Moto2 rijdt. Zarco kan dat wel.
 
Ik zou het raar vinden als Iannone plaats moet maken. Hij doet het toch echt beter dan Rins.

Het kan aan mij liggen, maar Rins maakt totaal geen goede indruk op mij in de MotoGP.

Niets van de Rins te zien zoals hij in de Moto2 rijdt. Zarco kan dat wel.

Jij hebt het huidige seizoen tot dusver even gemist en haakt nu voor de grap even in?

Rins heeft voor 2 jaar bijgetekend, Iannone en Suzuki hebben reeds bekend gemaakt dat er een einde komt aan de samenwerking.

En Rins doet het slecht? Nah daar ben ik het ook niet mee eens. Hij heeft 3 crashes meegemaakt en dat kan je niet goed praten. Maar tijdens die crashes lag hij telkens in de top 7, en dat is helemaal niet slecht.
 
Slechtste lineup van Ducati in jaren en dat op het moment dat ze gewoon een winnende motor hebben.
 
Laatst bewerkt:
Slechtste lineup van Ducati in jaren en dat op het moment dat ze gewoon een winnende motor hebben.

Ik vraag me vooral af wat Simeon in de GP doet.. maarja :z

We hebben ondertussen wel kunnen concluderen dat de Ducati niet voor iedereen geschikt is. Ik denk dat ze er juist goed aan doen om vast te houden aan coureurs die bewezen hebben dat ze resultaten kunnen neerzetten met de Duc.
 
Slechtste lineup van Ducati in jaren en dat op het moment dat ze gewoon een winnende motor hebben.

Prima zo'n op het oog slechte line-up. Ik schat in dat menigeen volgend jaar nog wel eens positief verrast kan zijn.
 
MV Agusta komt terug naar de GP. De Moto2 om precies te zijn las ik vandaag.

Dat vind ik wel gaaf! Zal ongetwijfeld te maken hebben met de 675 blokken vanaf volgend jaar waar zij inmiddels de nodige ervaring mee hebben met de F3.

Goed nieuws!

Nu Kawa nog!
 
Terug
Bovenaan Onderaan