Silly Season 2019

Lol ten kate zou willen dat dp26 met hun in zee gaat.
Waarom? ik vindt dat helemaal geen rare gedachte.

Melandri en Biaggi zijn in hun najaren toch ook in WSBk gaan rijden en niet onverdienstelijk.
Ik schaar Dani in de categorie Melandri/Biaggi (no offence), wereldkampioen geweest in het verleden in een lichtere klasse, maar nooit wereldkampioen geworden in de de hoofdklasse (MotoGP).
Dani heeft kansen genoeg gehad (13 jaar!) op één van de beste motoren (zo niet de beste) in het veld.

Ik noem twee dingen: Honda en Red Bull.

Wat zou Pedrosa zelf kiezen?
  • Rijden bij een B-team in de MotoGP rond de top 10, met hooguit een top 6 op zijn best.
  • Rijden bij een topteam in de WSBK met serieuze kampioenschapkansen voor de centjes van Dieter...
    Ik denk dat Dorna daar ook wel gebaat is,willen ze weer wat maken van het ingedutte WSBK...
 
Het Petronas Yamaha team lijkt vorm te krijgen, ze mogen drie jaar gebruik maken van Aspar team slots.
En het lijkt het er op dat MarcVDS het veld moet ruimen in de MotoGP.
Google Translate
 
Waarom? ik vindt dat helemaal geen rare gedachte.

Melandri en Biaggi zijn in hun najaren toch ook in WSBk gaan rijden en niet onverdienstelijk.
Ik schaar Dani in de categorie Melandri/Biaggi (no offence), wereldkampioen geweest in het verleden in een lichtere klasse, maar nooit wereldkampioen geworden in de de hoofdklasse (MotoGP).
Dani heeft kansen genoeg gehad (13 jaar!) op één van de beste motoren (zo niet de beste) in het veld.

Ik noem twee dingen: Honda en Red Bull.

Wat zou Pedrosa zelf kiezen?
  • Rijden bij een B-team in de MotoGP rond de top 10, met hooguit een top 6 op zijn best.
  • Rijden bij een topteam in de WSBK met serieuze kampioenschapkansen voor de centjes van Dieter...
    Ik denk dat Dorna daar ook wel gebaat is,willen ze weer wat maken van het ingedutte WSBK...

Ten Kate doet al een paar jsar niet echt meer mee voor de titel.....
 
Ja maar Rins vind je ook niks dus je zou een beroerde teammanager zijn ;)

Pedrosa is idd de man van glas maar razendsnel.
Hij heeft gewoon de pech dat Marquez zijn teamgenoot is en daar de hele motor naar gebouwd is.
Op een vloeiende Yamaha ben ik heel benieuwd wat hij kan :]


Dat mag jij vinden maar als ze mij de keuze gaven tussen Ianonne en Rins kies ik altijd voor Ianonne ! Waar zat Rins dit weekend weer ? P20 ofzo ? allemaal leuk en aardig dat hij een paar keer voorin mee deed maar blijf er het zelfde over denken ;)
 
Waarom niet?

Een zeer ervaren en professionele racer die nog steeds snel is.
Mogelijk dat Honda er dan iets meer geld/kennis in pompt.
Meer zekerheid dat Red Bull sponsor blijft (mss Repsol erbij komt)
Meer exposure.
Ervaring in een motor ontwikkelen.
Ervaring bij een topteam in de MotoGP, waar Ten Kate altijd iets van kan gebruiken/leren.

Ik zie eigenlijk geen reden om het niet te doen (als Pedrosa uiteraard zou willen)
 
Wordt een beste verandering qua beleving!
Uiteraard lichtjes bevooroordeeld kan ik zeggen dat ik niet kan wachten :9~ :} :9~

ynlzm.jpg


Iemand tijden gezien van de test toevallig?
 
Deels off-topic, maar vanwege het 765 blok zou ik best een Street triple RS overwegen.
 
Wordt een beste verandering qua beleving!
Uiteraard lichtjes bevooroordeeld kan ik zeggen dat ik niet kan wachten :9~ :} :9~

[afbeelding]

Iemand tijden gezien van de test toevallig?
Weet iemand hier waarom er in de moto2 sinds enige tijd gebruik wordt gemaakt van die gigantisch voorspatborden die helemaal on de remklauwen heengaan?
 
Jonas Folger heeft op verzoek van Kalex ook gereden bij de test. De ene dag met Honda blok en de 2de met Triumph. Benieuwd of hij weer fit genoeg wordt om een heel seizoen te rijden, desnoods weer in moto2.
 
Deels off-topic, maar vanwege het 765 blok zou ik best een Street triple RS overwegen.

Ik heb zelf een 675 StripleR . Ook proefgereden op de 765 al is die buiten budget.
Eigenlijk identiek, alleen over de hele linie een extra stalletje paarden :)

Overigens is op straat volgens tests tot 9000rpm de R de betere over de RS qua blok.
Maar eerlijk is eerlijk, de RS is dé kwijlfiets :Y

/Ontopic:
Misschien dat de dichte voorspatborden niet kunnen in combi met de temperaturen van de carbon schijven in de MotoGP?
 
Carbon schijven moeten juist warm blijven anders remt het nauwelijks.
Niet gloeiend heet
 
Dat is dan alvast 1 optie minder waar Michael van der Mark zal rijden volgend jaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan