Silly Season 2019

Vr46 rijder he, zijn tijd komt nog wel ;) Volgend jaar kampioen ind e Moto 2

Die alex Marquez waarvan iedereen had verwacht dat hij zo even zn broer na zou doen , blijkt toch echt wel de mindere van de 2

Heb helemaal niet zo'n hoge pet op van Alex Marquez. Altijd het beste materiaal, maar in de races zijn er 9/10 keer toch altijd betere rijders. Zo gaat dat al heel zijn carriere. Hij zit nu al een tijdje in het topteam van de Moto2, maar echt indruk maakt hij niet op mij.
In de Moto3 is hij ook kampioen geworden met een beetje geluk.
 
Heb helemaal niet zo'n hoge pet op van Alex Marquez. Altijd het beste materiaal, maar in de races zijn er 9/10 keer toch altijd betere rijders. Zo gaat dat al heel zijn carriere. Hij zit nu al een tijdje in het topteam van de Moto2, maar echt indruk maakt hij niet op mij.
In de Moto3 is hij ook kampioen geworden met een beetje geluk.

Ik snap wat je bedoeld. Maar met geluk kom je er niet. Miller had eerder pech :+
 
Wanneer MarcVDS uit de MotoGP vertrekt, welk team komt er dan voor in de plaats?

Petronas Yamaha gaat rijden op de licentie van Angel Nieto.
En Abraham en Bautista?

Abraham heeft een zak geld, dus die zie ik daardoor nog wel een plekje vinden.
Maar waar?
 
Voor MarcVDS lijkt op moment niemand in de plaats te komen. Volgend jaar 22 motoren op de grid in plaats van 24, tenzij er nog iets heel spannends ergens uit een hoge hoed getoverd wordt.
 
Ik meen te herinneren dat dorna verplicht is om 24 deelnemers op de startlijst te hebben staan
 
Tijdens de sbk race hadden ze het erover dat Melandri volgend jaar niet meer op de fabrieks-Ducati zit.
Verder zeiden ze er niets over.
 
Oké, dus Haslam wordt de nieuwe teammaat van Rea volgend jaar.
DhwhMR0UwAAj59l
 
Voor MarcVDS lijkt op moment niemand in de plaats te komen. Volgend jaar 22 motoren op de grid in plaats van 24, tenzij er nog iets heel spannends ergens uit een hoge hoed getoverd wordt.

Het wordt ook wel tijd dat het startveld een keer inkrimpt zeg. Kon het allemaal niet meer volgen met al die motoren.
 
Heb helemaal niet zo'n hoge pet op van Alex Marquez. Altijd het beste materiaal, maar in de races zijn er 9/10 keer toch altijd betere rijders. Zo gaat dat al heel zijn carriere. Hij zit nu al een tijdje in het topteam van de Moto2, maar echt indruk maakt hij niet op mij.
In de Moto3 is hij ook kampioen geworden met een beetje geluk.


Ben ik het helemaal mee eens, is nog geen schim van zn broer !
Denk ook dat voor hem moto2 mooi genoeg is, zie liever een baldasari naar de Gp komen bijvoorbeeld.
 
Ben ik het helemaal mee eens, is nog geen schim van zn broer !
Denk ook dat voor hem moto2 mooi genoeg is, zie liever een baldasari naar de Gp komen bijvoorbeeld.

En toch was (een paar jaar geleden) z'n broer bang als tie naar MotoGP zou komen...
Maar om eerlijk te wezen heb ik er ook geen hoge pet van op.
 
En toch was (een paar jaar geleden) z'n broer bang als tie naar MotoGP zou komen...
Maar om eerlijk te wezen heb ik er ook geen hoge pet van op.


Dat lijkt me toch echt een beetje ophemelen zoals al aangegeven word door Twonha, of misschien was het een poging om te zorgen dat hij zn broertje als team genoot zou krijgen ?
 
Alex zal best nog wel in de MotoGP terecht komen.
Juiste connecties, broer van, Spanjaard...

Op een fabrieksfiets zie ik hem niet zitten, die kiezen voor talent.
 
Alex zal best nog wel in de MotoGP terecht komen.
Juiste connecties, broer van, Spanjaard...

Op een fabrieksfiets zie ik hem niet zitten, die kiezen voor talent.

Ik denk dat hij dan of een zak geld moet meenemen want sponsering is voor independent teams belangrijk. En voor sponsers dat ze in beeld komen, en dan moet je niet achteraan rijden.
Trouwens Syahrin doet ook heel goed, had ik ook niet verwacht, dus wie weet.
 
Denk dat een plaatsje wel te koop is, zie Simeon ;)
Yamaha zal hem niet willen, Honda heeft MM en JL, Ducati heeft genoeg talent in "huis"( Petrux , Miller , Bagnaia )
Ktm is eerst wel onder de pannen en Suzuki eigenlijk ook.

Blijft er een Aprilia over , kun je lekker 16de viool spelen.

Vind hem daarbij in de moto 2 ook lang niet overtuigend genoeg!!
 
Denk dat een plaatsje wel te koop is, zie Simeon ;)
Yamaha zal hem niet willen, Honda heeft MM en JL, Ducati heeft genoeg talent in "huis"( Petrux , Miller , Bagnaia )
Ktm is eerst wel onder de pannen en Suzuki eigenlijk ook.

Blijft er een Aprilia over , kun je lekker 16de viool spelen.

Vind hem daarbij in de moto 2 ook lang niet overtuigend genoeg!!

Rijdt er sinds 2015, zijn teammaat werdt kampioen in 2017 Morbidelli.
Hij werd vorig jaar 4e zijn beste eindklassering
In de 2016 achter zijn teammaat Morbidelli.
In 2015 achter zijn teammaat Rabat.
 
Rijdt er sinds 2015, zijn teammaat werdt kampioen in 2017 Morbidelli.
Hij werd vorig jaar 4e zijn beste eindklassering
In de 2016 achter zijn teammaat Morbidelli.
In 2015 achter zijn teammaat Rabat.

Altijd achter zn team maten dus ;) en had hij soms een mooie voorsprong en ging hij zo ineens liggen, beetje een kwaaltje wat Zarco ook heeft en waar Danny kent koploper in was volgens mij ; Onder druk toch teveel fouten maken.
Maar kijk nu eens naar zo n Quartararo.. bij de meeste mensen al uit het geheugen gewist, doet ineens vooraan mee omdat er dingen " zijn gaan kloppen "
Zie zo n jongen eerder door stromen naar de Gp s dan marquez
 
Terug
Bovenaan Onderaan