Motor-Forum

Select Forum

Fehn Wochenende nr.9

Groupie

Reg. datum:
19 dec. 2004
Niets bijzonders te melden, wilde alleen het topic even omhoog schoppen :P
Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.
A sinds oktober 2010 *O*

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
*O*
Deelnemen aan het MF_Gieterspel ?

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
Herinnert u zich deze nog nogh, nogh, nogch, noccggggh?

10629694_809894092366142_5891008139875492949_n.jpg

www.vvzw.nl

Reg. datum:
03 apr. 2006
Nee ..... :N
if nothing goes right ...........................................................................................................................................<--- go left ! :)

Reg. datum:
23 sep. 2006
Opzouten Oma! Dit topic niet meer op de eerste pagina, dat kan niet toch!

Groupie

Reg. datum:
19 dec. 2004
Even update betreft onze introducé, eerst heeft hij na moeten vragen wanneer zijn collega gaat trouwen, dat bleek een week later te zijn en nu wordt er gekeken of het vrijgezellenfeest wat tijdens het fehnwochenende plaats zou vinden, verplaatst kan worden.
Ik zal nog eens gaan vragen, anders moeten we even voor een ander gaan kijken ;)
Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.
A sinds oktober 2010 *O*

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
quote:
Blije Y schreef op 29 maart 2018 @ 12:56:
Opzouten Oma! Dit topic niet meer op de eerste pagina, dat kan niet toch!

Inderdaad, dat is onwaardig voor dit evenement :Y

quote:
dolfijneflipper schreef op 04 april 2018 @ 08:15:
Even update betreft onze introducé, eerst heeft hij na moeten vragen wanneer zijn collega gaat trouwen, dat bleek een week later te zijn en nu wordt er gekeken of het vrijgezellenfeest wat tijdens het fehnwochenende plaats zou vinden, verplaatst kan worden.
Ik zal nog eens gaan vragen, anders moeten we even voor een ander gaan kijken ;)

Nou, dit lijkt mij toch geen enkel probleem te zijn, gezien het Fehn Wochenende op een veel hoger level staat.

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
quote:

En deze dan DAN, dann, dannnn, dannnnnnnn?

10653693_810443328977885_893945243228195730_n.jpg

Groupie

Reg. datum:
19 dec. 2004
quote:
E.G.J. schreef op 08 april 2018 @ 16:47:

[...]

Inderdaad, dat is onwaardig voor dit evenement :Y

[...]

Nou, dit lijkt mij toch geen enkel probleem te zijn, gezien het Fehn Wochenende op een veel hoger level staat.

Dat proberen we hem ook duidelijk te maken :Y
A sinds oktober 2010 *O*

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
quote:
dolfijneflipper schreef op 09 april 2018 @ 22:00:

[...]

Dat proberen we hem ook duidelijk te maken :Y

Tssssk..., dat dit nog nodig is zeg :?

Groupie

Reg. datum:
19 dec. 2004
quote:
E.G.J. schreef op 10 april 2018 @ 17:14:

[...]

Tssssk..., dat dit nog nodig is zeg :?

_O-
A sinds oktober 2010 *O*

Groupie

Reg. datum:
19 dec. 2004
Oke, plan B moet voor ons in werking worden gezet, onze introducee heeft gister aangegeven niet mee te gaan. Momenteel een vreselijke emotionele achtbaan voor hem waardoor hij niet een beslissing kan nemen voor dit weekend, wie weet krijgen we hem een ander jaar mee :Y

Nu dus even de volgende optie als introducee afwachten :+
A sinds oktober 2010 *O*

Groupie

Reg. datum:
19 dec. 2004
Ik heb een MF-er gevonden die heeeel graag mee wilt.
*O* Hello Kitty *O*

Ik heb haar gevraagd om even een mail te sturen ter bevestiging :Y
A sinds oktober 2010 *O*

Madura700

Reg. datum:
29 okt. 2002
Hai :W

Klein konijntje gaat dit jaar niet meer mee, ik heb je net haar afzegging gestuurd EGJ
Konijntjes worden ouder en willen samen met andere konijntjes de grote boze wereld in en dat is precies dit weekend. (Festival)

Gelijk het geld voor mezelf over gemaakt, kan ik dat niet meer vergeten ;)
Sommige vrienden zijn als een schaduw, je ziet ze alleen wanneer de zon schijnt
Anderen zijn als de zon, ze komen als het donker is

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
quote:
dolfijneflipper schreef op 15 april 2018 @ 10:06:
Ik heb een MF-er gevonden die heeeel graag mee wilt.
*O* Hello Kitty *O*

Ik heb haar gevraagd om even een mail te sturen ter bevestiging :Y

:Y Gezien, zal er straks even op reageren.

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
quote:
kleintje_b schreef op 15 april 2018 @ 11:55:
Hai :W

Klein konijntje gaat dit jaar niet meer mee, ik heb je net haar afzegging gestuurd EGJ
Konijntjes worden ouder en willen samen met andere konijntjes de grote boze wereld in en dat is precies dit weekend. (Festival)

Gelijk het geld voor mezelf over gemaakt, kan ik dat niet meer vergeten ;)

Ok, ik zal mejuffrouw Maraboe even op de hoogte brengen :P

Hi Ha Konijnepak

Reg. datum:
10 dec. 2002
Door een wijziging van prioriteiten en wat andere overwegingen gaan MsNohome en ikkes niet mee.
De uitzondering die de regel bevestigt.
I'm not complete useless, I can be used as a bad example
Iedereen heeft recht op MIJN mening

Groupie

Reg. datum:
19 dec. 2004
quote:
Nohome schreef op 16 april 2018 @ 13:09:
Door een wijziging van prioriteiten en wat andere overwegingen gaan MsNohome en ikkes niet mee.

-O-
A sinds oktober 2010 *O*

Konijntje spotter.

Reg. datum:
18 mrt. 2005
:W

Reageer hier wel niet veel maar lees geregeld mee. Heb de kaarten voor de formule 1 race in Belgie al weer besteld en dat is jammer genoeg weer gelijktijdig met het Fehn wochenende 9 maar voor de jubileum editie in 2019 ben ik van plan de f1 race over te slaan.
Bręge en Bręge-miss mei inoar op en út!

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
Jammer, maar begrijpelijk :Y

quote:
Bręge schreef op 16 april 2018 @ 19:07:

Reageer hier wel niet veel maar lees geregeld mee. Heb de kaarten voor de formule 1 race in Belgie al weer besteld en dat is jammer genoeg weer gelijktijdig met het Fehn wochenende 9 maar voor de jubileum editie in 2019 ben ik van plan de f1 race over te slaan.

Tja..., wat zal ik er van zeggen...
Tien jaar met een steeds terugkerende vaste kern, maar met weinig nieuwe aanwas. En de vaste kern wordt ook al wat dunner.
Ook merk ik, dat in verhouding tot de begin jaren het topic niet meer leeft, het saamhorigheids-gevoel lager is, en het een beetje op is.
En zoals al vaker opgemerkt, om het betaalbaar/de prijs laag te houden, is het wenselijk om tenminste een groep van rond de 25 personen te hebben. Of ik moet zelf weer meer in handen nemen, en dan weer geen tijd hebben om mij onder de gasten te begeven. Nou.... :N Dat is niet de bedoeling. Ik wil zelf ook een ontspannen weekend genieten.
Misschien is het een idee om voor de "laatste" tiende keer nog een barbecue te organiseren, waarin iedereen die hier ooit was welkom is, en het Fehn Wochenende op gepaste wijze af te sluiten.

En daarna is het tijd voor iets nieuws.
Wat weet ik nog niet, maar in ieder geval op een andere datum in het jaar. En of..., en wat..., en dat zien we dus nog wel.

Maar goed, we hebben eerst nog een 9e editie :P

Groupie

Reg. datum:
19 dec. 2004
quote:
E.G.J. schreef op 24 april 2018 @ 13:15:

[...]

Tien jaar met een steeds terugkerende vaste kern, maar met weinig nieuwe aanwas. En de vaste kern wordt ook al wat dunner.
Ook merk ik, dat in verhouding tot de begin jaren het topic niet meer leeft, het saamhorigheids-gevoel lager is, en het een beetje op is.
En zoals al vaker opgemerkt, om het betaalbaar/de prijs laag te houden, is het wenselijk om tenminste een groep van rond de 25 personen te hebben. Of ik moet zelf weer meer in handen nemen, en dan weer geen tijd hebben om mij onder de gasten te begeven. Nou.... :N Dat is niet de bedoeling. Ik wil zelf ook een ontspannen weekend genieten.
Misschien is het een idee om voor de "laatste" tiende keer nog een barbecue te organiseren, waarin iedereen die hier ooit was welkom is, en het Fehn Wochenende op gepaste wijze af te sluiten.

Wat weet ik nog niet, maar in ieder geval op een andere datum in het jaar. En of..., en wat..., en dat zien we dus nog wel.

Heel jammer te zien dat het aantal afneemt, afgelopen jaren aardig mijn best gedaan om toch weer nieuw bloed erbij te krijgen en helaas zonder succes.
Ik begrijp het helemaal dat het voor jou op deze manier niet vol te houden is, hoe jammer ook. We gaan er nog 2 geweldig gezellige edities van maken :Y
A sinds oktober 2010 *O*

www.vvzw.nl

Reg. datum:
03 apr. 2006
quote:
Bręge schreef op 16 april 2018 @ 19:07:

Ik heb gehoord dat die race niet doorgaat wegens ........

......uh ......

hevige sneeuwval. :Y
if nothing goes right ...........................................................................................................................................<--- go left ! :)

Madura700

Reg. datum:
29 okt. 2002
quote:
E.G.J. schreef op 24 april 2018 @ 13:15:

[...]

Begrijpelijk maar wel jammer ja.

Maar eerst dit jaar 😃
Sommige vrienden zijn als een schaduw, je ziet ze alleen wanneer de zon schijnt
Anderen zijn als de zon, ze komen als het donker is

Konijntje spotter.

Reg. datum:
18 mrt. 2005
quote:
ootje schreef op 25 april 2018 @ 19:41:

[...]

Ik heb gehoord dat die race niet doorgaat wegens ........

......uh ......

hevige sneeuwval. :Y

En ik heb al weer gehoord dat daar ook al een oplossing voor is;F1sneeuw
Bręge en Bręge-miss mei inoar op en út!

zij met u !!

Reg. datum:
02 sep. 2004
quote:
Bręge schreef op 26 april 2018 @ 09:40:

[...]

En ik heb al weer gehoord dat daar ook al een oplossing voor is;[afbeelding]

_O-

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.