KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bent niet de eerste met problemen als het op de hendels komt, best wel vreemd. Ö

Edit: Gelukkig kon je hem rechthouden zonder verdere problemen Sorage!
 
Laatst bewerkt:
ik was ffe aan het cruizen op ebay, zag ze staan,heb voordien nog wat spullen gekocht van racefox en was best wel goed...
nu was het gewoon chineese troep! |(

ahja en track modus best fijn toch .. vindt de gasreactie net iets beter om dan gewoon door die versnellingsbak te trappen terwijl je probeert vast te houden uit alle macht :Y

wat een debiel waanzinnige fiets :} schreeuw het nog steeds uit onder men helm terwijl ik aan het stuur wapper :+

*powerparts remhendeltjes in winkelmand*
 
ik was onlangs bij Mike velthuizen geweest ( crossblok revisie ) om m'n ander beest op te halen ( 500cc tweetakt )
vertelde over de superduke en dat ik de akra kit zou steken, maar vertelde mij om er toch ook een powercommander tussen te steken want zelfs met die kit staan ze nog te arm B|
wordt doorsparen deze winter !
 
Hoi allemaal ik ik wil een ktm superduke of BMW s1000 r of yamaha mt 10 kopen mij vraag is komen er veel problemen voor bij de ktm en wat zijn jullie ervaring er mee
Met ktm gereden wat een koppel
Yamaha gereden stuurt echt heel goed
BMW nog niet
 
zo erg large?


Onlangs nog een 2017 SD met 105km op de teller, was een klep naar beneden gevallen ik hoef je niet te vertellen welke gevolgen dat heeft gehad.
Heb ooit eens een lijst gemaakt met gevallen die ik tegen kwam word je niet vrolijk van.
Wat meeste voor kwam is speling op achterwiel en de achterbrug vol water met als gevolg dat de lagers naar de kloten gaan. Veel problemen zijn exemplarisch.

Jaren R1 gereden, daar kwam ik dit soort dingen niet tegen en ik zat toen op meer fora's als nu, toen ik de merk switchs maakte me toch een heel andere kwaliteit voor ogen van ktm en tuurlijk ben ik nu negatiever door mijn huidige ervaring.

Anyway,als hij ooit weer gaat rijden is al de ellende weer snel vergeten. ;)
 
Begrijp het wel large heb eens zo veel ellende gehad met koekblik ( met van die ringen voor op de grille) dat ik er nu nog steeds nooit meer een wil hebben .
Als die het wel deed geweldig ....chapo ! maar toch helemaal afgeknapt op,t merk .
 
Onlangs nog een 2017 SD met 105km op de teller, was een klep naar beneden gevallen ik hoef je niet te vertellen welke gevolgen dat heeft gehad.
Heb ooit eens een lijst gemaakt met gevallen die ik tegen kwam word je niet vrolijk van.
Wat meeste voor kwam is speling op achterwiel en de achterbrug vol water met als gevolg dat de lagers naar de kloten gaan. Veel problemen zijn exemplarisch.

Jaren R1 gereden, daar kwam ik dit soort dingen niet tegen en ik zat toen op meer fora's als nu, toen ik de merk switchs maakte me toch een heel andere kwaliteit voor ogen van ktm en tuurlijk ben ik nu negatiever door mijn huidige ervaring.

Anyway,als hij ooit weer gaat rijden is al de ellende weer snel vergeten. ;)
Toch vreemd betaal je een klein vermogen voor zo een fiets die toch al aantal jaren op de markt is zou je toch zeggen dat de fouten er wel uit zijn... :/

Dealer belde net, hij zegt we hebben even test gereden echt een feest nu met die nieuwe uitlaat....alleen blijft niet stationair lopen na 10 sec slaat de motor af.
:/
 
Laatst bewerkt:
jezus! ik heb bijna hetzelfde betaald voor een nieuwe 2.0!!
met akra demper / stickerset / alle software /clutch cover enz
 
@sorage, ja dat vind ik dus ook wat een prijs :O

koop je inderdaad bijna een nieuwe voor.... Akra is mooi, maar maakt hem nou ook niet zoveel meer waard.
 
Maar een nieuwe 2.0 ga je daar in Nederland niet voor kopen met die accessoires, in België zijn ze gewoon een stuk goedkoper.
 
Nee, past niet
En de prijs is vast weet ik toevallig O-)

Een beetje handige titanium lasser bakt dat toch zo aan elkaar? Er zit in het rc8 iemand die erg mooi kan lassen aan titanium, misschien een verkoopstuk ertussen ivm verschillende diameters.
En die op speurders kost maar €265
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan