KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het al eens over gehad, maar zou een enorme klus zijn gezien dan alles op LED komt te staan, schermpje, sensoren, alles was mogelijk klonk het maar zou wel een serieuze duit gaan kosten :P
 
Hallo iedereen,
Net een "nieuwe (2014)" superduke opgehaald in Oostenrijk.
Zijn er ook leden die in het Noorden (Friesland) wonen? Wilde volgend jaar een rit organiseren; heb een mooie bochtige route.
 
Hallo iedereen,
Net een "nieuwe (2014)" superduke opgehaald in Oostenrijk.
Zijn er ook leden die in het Noorden (Friesland) wonen? Wilde volgend jaar een rit organiseren; heb een mooie bochtige route.

Nee, maar ik rijd graag een stukkie om voor leuke ritjes!
Gefeliciteerd en welkom :]
 
25552039_1795630673804204_7344121037019940288_n.jpg


Beschermer zit erop!
 
Een seat cover, de vorige ging een eigen leven lijden op de snelweg, kut dingen zijn mooi duur geworden, kocht het destijds in de US voor $60heeft, voordeel is nu wel dat hij gespoten is, dus mooi glimt (zo lang het duurt), de vorige was van zwart plastic.
6w9rl3v103z2.jpg


En ik zoek nog een achterbok die deelbaar is, wil de motor binnen neer zetten, maar de huidige is niet deelbaar en neemt dan teveel plaats in beslag.
 
Laatst bewerkt:
zo ffe update van mijn kant.

alles gaat hier nogal traag, Austin racing laat me wat in de steek, na verschillende mails en verschillende beloftes dat die vorige maand op de post zat heb ik nog steeds niets ontvangen B|

10 mails met " i am sorry" en " 100% sure it will be sent this week" maar dat is ondertussen al een maand geleden


Toen de OFT tablet ontvangen, plugde die in m'n KTM .. alles ging ruk .. alles ging in error..tablet werkte niet.
Shiv patek zeer responsief!! direct helpen troubleshooten en gewoon een ander exemplaar opgestuurd en ontvangen in 5 werkdagen!! en dat van de states!!!! :}
dus we kunnen nu verder, nu de MOTOHOOLIGAN airbox steken, de ecu tune file derin flashe en dan is het nog wachten op de Dymags en miss ooit wel nog de Austin racing uitlaat :X
 
Laatst bewerkt:
zo ffe update van mijn kant.

alles gaat hier nogal traag, Austin racing laat me wat in de steek, na verschillende mails en verschillende beloftes dat die vorige maand op de post zat heb ik nog steeds niets ontvangen B|

10 mails met " i am sorry" en " 100% sure it will be sent this week" maar dat is ondertussen al een maand geleden


Toen de OFT tablet ontvangen, plugde die in m'n KTM .. alles ging ruk .. alles ging in error..tablet werkte niet.
Shiv patek zeer responsief!! direct helpen troubleshooten en gewoon een ander exemplaar opgestuurd en ontvangen in 5 werkdagen!! en dat van de states!!!! :}
dus we kunnen nu verder, nu de MOTOHOOLIGAN airbox steken, de ecu tune file derin flashe en dan is het nog wachten op de Dymags en miss ooit wel nog de Austin racing uitlaat :X

Vervelend van AR..
Volgens mij wel gedreven gasten, maar spul komt uit Australië toch? Kan die het ook niet even zelf langs komen brengen..
 
austin racing is van de UK, eerst kreeg ik wat smoesjes dat ze op de NEC beurs stonden, maar dattie klaar ligt voor verzending.
m'n bestelling kreeg dan een update via m'n account op hun website als verstuurd, 3 weken later en 5 mails en talloze berichten via hun facebook kreeg ik te horen dattie nog in " fabrication queue" stond ...
Nu 22 mails verder maar nog steeds niets.

Beetje jammer, moesten er meer fabricanten zijn van die high end uitlaatjes zou m'n bestelling allang geannuleerd zijn, het is geen klein brood dat je koopt en voor die prijs verwacht je service.

maar al dat klagen helpt toch nix en rijden zit er toch niet in deze periode.

Zonet wat gespeeld met de OFT controller, ecu uitgelezen, standaard file naar Shiv gestuurd, wachtend op de Tune file en dan kunnen we de boel demonteren *O*

heb ook eens gevraagd of het mogelijk is om die vervelende dag/nacht modus met wat meer delay in/uit te schakelen ( als je nu onder een boom rijd dan knalt je koplamp aan en gaat je dashbord in nachtmodus om dan 2 tellen later weer dag modus, volgende boom weer nachtmodus enz )
 
nop niet op de bank gezet, het was niet zozeer de bedoeling om met de Flash PK's te winnen, ik heb het aangeschaft omdat ik anders naar de dealer moest om de akra mapping ivm de uitlaat flapper + inlaat.
de andere features waren gewoon leuk meegenomen, en ECU flashen is de toekomst met deze moderne fietsen, ik zal die nadien wel eens een dagje op de testbank zetten en zien waar alles nog kan verbeterd worden ( zoals throttle respons / ratio )
ook is een testbank dan nietmeer zo hard nodig aangezien je alles gewoon zo kan uitlezen
om een idee te geven wat er eigenlijk allemaal mogelijk is

 
Laatst bewerkt:
nop zeker niet, moest het nu lente zijn, de fiets in onderdelen liggen en alles moest wachten op de uitlaat dan zou wel bitter zijn..
Nu is het gewoon m'n ongeduld die bovenkomt.
ik wouw iets uniek ..nou dat heb je dan.
Net hetzelfde met die dymags, levertijd +6 weken, terwijl ze BST's op stock hadden..
ik vinnet gewoon lullig omdat ik met Rich van Austin zelf contact eb gehad en die zei dat hij ze op stock heeft en dus de levertijd maar 2 weken bedraagd..om dan nog eens 6 weken aan het lijntje gehouden te worden is gewoon lullig, had die me gewoon moeten vertellen dattie ze niet op stock heeft dat het wss 8 weken duurt was het geen probleem.

komt allemaal wel goed, m'n tegenslag met de OFT vonnik dan wel iets spannender omdat gans de fiets er lullig door deed ...dacht ik van hmmm KUT
 
Nog meer mensen beetje spul besteld?

Wil nog carbon hugger kopen maar wil het liefst het product even zien. Zit veel verschil in de looks/patroon,kleur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan