KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het, ben aan het sparen.

Als iemand ook nog zijn sd wil ontdoen van alle mileumeuk: rally-motor.nl leverd alle rottweiler spullen voor minder als rottweiler zelf en meestal sneller.
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal,

Heb sindskort een SDR 1290 uit 2017.
Ben uit '88 en kom uit Breda.
Foto kan in OP trouwens, heb ondertussen wel een baracuda tail tidy en een Arrow racetec pijp en kat vervanger gezet met een Akra race map. SAS laten staan ik hou van scheten ! Oh en de vriendin is op de foto ik ben veel lelijker *D ...

cheers !

rgpqhCR.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal,

Heb sindskort een SDR 1290 uit 2017.
Ben uit '88 en kom uit Breda.
Foto kan in OP trouwens, heb ondertussen wel een baracuda tail tidy en een Arrow racetec pijp en kat vervanger gezet met een Akra race map. Oh en de vriendin is op de foto ik ben veel lelijker...

cheers !

[~[url="http://i1126.photobucket.com/albums/l619/slavsukka/20180413_174830_zpsizdvjfvq.jpg"]afbeelding~][/URL]

Knappe brommert....... we komen elkaar wel tegen als ik de omgeving bekijk :]
 
Heren moet ik serieus dat boutje eruit boren ,om de killer eruit te halen ?
er past een 8 mm dopje op ,maar die wordt vanzelf eraf gewipt als je kracht zet .
Zal wel vast gelast zijn vermoed ik .
 
Ik weet het, ben aan het sparen.

Als iemand ook nog zijn sd wil ontdoen van alle mileumeuk: rally-motor.nl leverd alle rottweiler spullen voor minder als rottweiler zelf en meestal sneller.

Jaaaa! Thanks man! Was al tijdje op zoek naar een goede plek om de airbox van rottweiler te bestellen
 
Niet op het stuur wel een onder de tank redelijk vooraan en een onder het zadel. Beide met schakelaar zodat ik zelf aan en uit kan zetten .
Beide aangesloten op vaste voeding (rechtstreeks op accu). Wil telefoon, of senna kunnen laden onder het zadel als ik ergens op terasje zit of tijdens het rijden
 
Laatst bewerkt:
Het kreng is eruit , k ...euro 4 schit ,het gaatje zit dus niet recht tegenover het boutje van de db killer en is vast gepunt ,waardoor je een dop 8 mm er dus schuin opzet wat dus niet werkt .

Dopje dus afgeslepen zodat ie in de het carbon kapje valt ,dun verlengstukje erop ff knak en daar kwam die los .

Dan een kwartier staan slaan plus halve bus wd om het kreng eruit te krijgen , uiteinde een cm verkreukeld maar dat zagen we er af morgen :t ben benieuwd hoe ie klinkt dan :9
full
 
Laatst bewerkt:
Het kreng is eruit , k ...euro 4 schit ,het gaatje zit dus niet recht tegenover het boutje van de db killer en is vast gepunt ,waardoor je een dop 8 mm er dus schuin opzet wat dus niet werkt .

Dopje dus afgeslepen zodat ie in de het carbon kapje valt ,dun verlengstukje erop ff knak en daar kwam die los .

Dan een kwartier staan slaan plus halve bus wd om het kreng eruit te krijgen , uiteinde een cm verkreukeld maar dat zagen we er af morgen :t ben benieuwd hoe ie klinkt dan :9
[afbeelding]


Blij dat ik een evo systeem heb. *O*
 
Hi All,

Binnenkort mag ik mijn SDR 1290 R in "gebruik" nemen en ik ben aan het kijken naar een andere uitlaat. Ik wil voor nu nog niets aan de CAT doe. Heb daar geen verstand van en eerlijk gezegd vind ik het complete systeem vervangen nu nog wat te kostbaar.

Ik wil dus graag een demper los kopen, uiteraard wel 1 waar de DB Killer uit kan. Ik zit te twijfelen over de volgende 2 dempers:

SC-Project SC1-R Titanium of de SC-Project Conic Silencer.

Zelf weet ik alleen wat het prijsverschil is maar is er ook iemand hier bekend met eventuele verschillen in geluid / kwaliteit van deze dempers? Is er iemand die een SC demper heeft en daar tevreden / ontevreden over is? Hoe lastig is het bijvoorbeeld om de DB Killer eruit te halen (en terug te plaatsen wanneer nodig)

De Akra slipon vind ik zelf ook erg mooi maar deze is al gauw 300 euro duurder. En ik vraag mij af of ik daar het verschil mee ga merken tussen deze van SC.

Hoop dat jullie mij hierin verder kunnen helpen! (een goede leverancier zoek ik ook nog ;-))
 
Hi All,

Binnenkort mag ik mijn SDR 1290 R in "gebruik" nemen en ik ben aan het kijken naar een andere uitlaat. Ik wil voor nu nog niets aan de CAT doe. Heb daar geen verstand van en eerlijk gezegd vind ik het complete systeem vervangen nu nog wat te kostbaar.

Ik wil dus graag een demper los kopen, uiteraard wel 1 waar de DB Killer uit kan. Ik zit te twijfelen over de volgende 2 dempers:

SC-Project SC1-R Titanium of de SC-Project Conic Silencer.

Zelf weet ik alleen wat het prijsverschil is maar is er ook iemand hier bekend met eventuele verschillen in geluid / kwaliteit van deze dempers? Is er iemand die een SC demper heeft en daar tevreden / ontevreden over is? Hoe lastig is het bijvoorbeeld om de DB Killer eruit te halen (en terug te plaatsen wanneer nodig)

De Akra slipon vind ik zelf ook erg mooi maar deze is al gauw 300 euro duurder. En ik vraag mij af of ik daar het verschil mee ga merken tussen deze van SC.

Hoop dat jullie mij hierin verder kunnen helpen! (een goede leverancier zoek ik ook nog ;-))
SC-project is een goed merk, op meerdere motoren gehad dus dat kan ik in ieder geval zeggen :)
 
Het kreng is eruit , k ...euro 4 schit ,het gaatje zit dus niet recht tegenover het boutje van de db killer en is vast gepunt ,waardoor je een dop 8 mm er dus schuin opzet wat dus niet werkt .

Dopje dus afgeslepen zodat ie in de het carbon kapje valt ,dun verlengstukje erop ff knak en daar kwam die los .

Dan een kwartier staan slaan plus halve bus wd om het kreng eruit te krijgen , uiteinde een cm verkreukeld maar dat zagen we er af morgen :t ben benieuwd hoe ie klinkt dan :9
[afbeelding]

Heb je de killer vakkundig uit de originele of uit de akra slip-on gesloopt?
 
uit de orginele de popnagels verwijderd en netjes afgezaagd ,

uit de akra ,zo voorzichtig mogelijk ,maar het is de bedoeling dat deze er niet uit kan volgens e4 zonder de uitlaat te slopen ....

hij zit er weer in trouwens , dik een uur lopen slaan :( het is een heel krappe fitting schijnbaar dikker gemaakt volgens akra .

geluid was echt aso hard zonder db en decat ,te veel voor mij !

kon er niet tegen dat ie er niet uitging ,maar weet nu dat het kan met geduld en beleid :t

-zonder killer

full


-en weer erin

full
 
Laatst bewerkt:
Hi All,

Binnenkort mag ik mijn SDR 1290 R in "gebruik" nemen en ik ben aan het kijken naar een andere uitlaat. Ik wil voor nu nog niets aan de CAT doe. Heb daar geen verstand van en eerlijk gezegd vind ik het complete systeem vervangen nu nog wat te kostbaar.

Ik wil dus graag een demper los kopen, uiteraard wel 1 waar de DB Killer uit kan. Ik zit te twijfelen over de volgende 2 dempers:

SC-Project SC1-R Titanium of de SC-Project Conic Silencer.

Zelf weet ik alleen wat het prijsverschil is maar is er ook iemand hier bekend met eventuele verschillen in geluid / kwaliteit van deze dempers? Is er iemand die een SC demper heeft en daar tevreden / ontevreden over is? Hoe lastig is het bijvoorbeeld om de DB Killer eruit te halen (en terug te plaatsen wanneer nodig)

De Akra slipon vind ik zelf ook erg mooi maar deze is al gauw 300 euro duurder. En ik vraag mij af of ik daar het verschil mee ga merken tussen deze van SC.

Hoop dat jullie mij hierin verder kunnen helpen! (een goede leverancier zoek ik ook nog ;-))

Ik heb een bod gedaan op een akra systeem.

Mocht dat doorgaan kun je mijn arrow de-cat en akra slip-on overnemen voor een prijsje.
Daarna alleen zelf even naar de dealer om de mapping aan te laten passen (de meeste doen dat voor 50 euro). Hoef je geen verstand van te hebben hoor, zijn ze maar 5 min mee bezig.
DB killer zit erbij.

Arrow:
20819387_1666142463419693_4274502656305902874_o.jpg


Met Akra:
20776566_1666138796753393_5908666497978495732_o.jpg
 
Ik heb een bod gedaan op een akra systeem.

Mocht dat doorgaan kun je mijn arrow de-cat en akra slip-on overnemen voor een prijsje.
Daarna alleen zelf even naar de dealer om de mapping aan te laten passen (de meeste doen dat voor 50 euro). Hoef je geen verstand van te hebben hoor, zijn ze maar 5 min mee bezig.
DB killer zit erbij.

Arrow:
[afbeelding]

Met Akra:
[afbeelding]

Daan,

Bedankt maar ik vind SC-Project toch mooier en een full system zit ik nog niet op te wachten. Ik heb de motorfiets ook nog niet dus wil eerst afwachten hoe het e.e.a. klinkt met alleen een andere demper en met de db killer eruit. Ik wil ook geen boze buren zeg maar ;-)
 
Daan,

Bedankt maar ik vind SC-Project toch mooier en een full system zit ik nog niet op te wachten. Ik heb de motorfiets ook nog niet dus wil eerst afwachten hoe het e.e.a. klinkt met alleen een andere demper en met de db killer eruit. Ik wil ook geen boze buren zeg maar ;-)

Vraag maar aan Leon hoe dat klink, die heeft daar een mooie omschrijving voor _O-

Alvast gefeliciteerd met je aankoop :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan