KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
kvinnet zonder kappen gewoon goed :)

JWCjfHn.jpg


aqk4GVD.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Bedankt heren,

stickertje vinnik zo erg nog niet, zat er al op, dus laat ik het zo.


Tijd om met het ding te knallen, sinds bezoek aan hyperpro is de fiets nu echt op punt!
Toen ik de mupo kit had zitten was die nogal stug afgeveerd, probeerde ik die zachter te zetten maar werkte niet ( bij het hard gebruikte ik teveel veerweg ) het gevoel was dat oneffenheden te hard werden doorgegeven, bleek dat het de geleidbussen zijn, dus als er nog mensen zijn die praten over de " fijngevoeligheid" van hun vering zou ik hen zeker dit aanraden!

Nu nog enkel eens een uitgebreide testbankrun doen & dan ben ik jammergenoeg klaar met de fiets -O-
 
:+ ik ben nu al niet in staat om dit vermogen te benutten ..denk dat het een nutteloze oefening zou zijn :P
moest het nu een 1.0 zijn met wat KM's dan wel, maar ik denk dat er nietveel te winnen valt .. HC zuigers, ander nokken, krukas enz ..maar met wat als doel .. meer koppel :?

zal zowiezo iets anders worden, zie wel wat, nog zomertje genieten ervan en dan zien we wel wat er nog op de markt komt
 
niet genoeg, denk niet dat er iemand daarvoor 20 000 euro's wil voor geven.
Je ziet het hier maar al te vaak op MF passeren.
er zit dan wel zo'n 10 000 euro aan opties op .. maar dat haal je er nooit uit, alles demonteren en los verkopen vinnik ook zonde.
 
Misschien hier nog iemand geintresseerd in een powerparts bestuurders zadel? 2 maal mee wezen rijden maar bevalt mij toch niet.... gekocht voor het model 2017-2018 maar neem aan dat hij ook op het model daarvoor past?

Mag weg voor 125 Eur
 
Misschien hier nog iemand geintresseerd in een powerparts bestuurders zadel? 2 maal mee wezen rijden maar bevalt mij toch niet.... gekocht voor het model 2017-2018 maar neem aan dat hij ook op het model daarvoor past?

Mag weg voor 125 Eur

Je hebt een PB :)
 
+1

@polski het zadel moet je wel eerst ff een klein beetje "in zitten" ik had de eerste 200km ook best een zere kont maar nu, 500km verder kan ik er rustig een uurtje of 6 op zitten zonder iets te voelen.
 
+1

@polski het zadel moet je wel eerst ff een klein beetje "in zitten" ik had de eerste 200km ook best een zere kont maar nu, 500km verder kan ik er rustig een uurtje of 6 op zitten zonder iets te voelen.


Zadel is inmiddels verkocht;) het was niet zozeer dat ik een zere kont had, maar dat de houding net een beetje veranderd. Ik kreeg juist last van mijn onderrug.... nu misschien nog eens rondkijken naar een andere zadel.
 
Ik heb mijn Superduke vandaag opgehaald. Nu zie ik zojuist tot mijn verbazing dat de motor op kenteken op 73kw staat. -O- :X De motor is afkomstig uit Duitsland en door de dealer geïmporteerd. Vraag is hoe weet ik of de begrenzing er nog oo zit? En hoe kan ik die eraf krijgen??
 
Ik heb mijn Superduke vandaag opgehaald. Nu zie ik zojuist tot mijn verbazing dat de motor op kenteken op 73kw staat. -O- :X De motor is afkomstig uit Duitsland en door de dealer geïmporteerd. Vraag is hoe weet ik of de begrenzing er nog oo zit? En hoe kan ik die eraf krijgen??

_O- draai eens goed aan die handel rechts ;) verschil moet je wel merken :+
 
73 kw ohh da's niks bijzonders dan heb je de Rain modus versie, speciaal ontwikkeld omdat het tegenwoordig zo vaak regent. :+
Effe terug naar Duitsland dus en opentrekken, Ik neem aan dat iedere KTM dealer dat ding aan de computer kan hangen en het kan checken.
 
73 kw ohh da's niks bijzonders dan heb je de Rain modus versie, speciaal ontwikkeld omdat het tegenwoordig zo vaak regent. :+
Effe terug naar Duitsland dus en opentrekken, Ik neem aan dat iedere KTM dealer dat ding aan de computer kan hangen en het kan checken.


Hahah ja wilde ik doen totdat ik net opgeschrikt werd met de melding: failure front brake switch vlak voordat de voorrekenen vast sloeg tijdens het rijden -O- ik begin bijna mijn Speed triple al te missen ;( .

Verder zie ik in mijn menu onder setting de optie quick shift staan en die staat op ‘on’. Staat dit standaard in het menu of alleen als je daadwerkelijk een quick shifter geïnstalleerd heb??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan