Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahaha
klopt dit is een musthave
dus vuurbloed waar wacht nog op?

dat is de prijs van een hele circuitdag met benzine erbij....


weegt af......



waar heb ik meer plezier van?.......



bij mij zal hij onderhand wel versleten zijn naar minder puntig......



beslissing:.....circuitdag boeken !!!!
 
Bijhouden????

Voorbij stuiven die hap met je rees SP2!!!!!!!! :+

Het is misschien niet gebruikelijk om hier toe te geven, maar mijn SP2 loopt minder hard dan Milco z'n SP1. Volgens mij liep zelfs m'n eigen SP1 harder dan deze SP2.

Vanmorgen in de Ketheltunnel net de 240(GPS geijkt) aangetikt, maar dan houdt het wel op zo'n beetje.

Ik vermoed dat de pijpen 'm knijpen. En daar gaat zeer binnenkort wat aan gebeuren... samen met een goede afstelbeurt van de Rapidbike gaat dat hopelijk wat opleveren.
 
Mannen, ben bezig met winterklaar maken. Accu er ff afgehaald, bijgeladen, wil 'm starten...ik hoor geen bzzzzzt meer. Is dat de brandstofpomp ? Wat moet/kan ik nalopen ? Het zal vast al tig keer zijn behandeld maar heb ff geen zin/tijd om op te zoeken. Graag antwoord in Jip en Janneke taal want ben a-technisch.
 
weet je zeker dat de accu vol is?...
bij sommige laders ontlaad hij eerst de accu, als je hem dan in die cyclus er af hebt gehaald....is hij leeg of bijna leeg.
 
Het is misschien niet gebruikelijk om hier toe te geven, maar mijn SP2 loopt minder hard dan Milco z'n SP1. Volgens mij liep zelfs m'n eigen SP1 harder dan deze SP2.

Vanmorgen in de Ketheltunnel net de 240(GPS geijkt) aangetikt, maar dan houdt het wel op zo'n beetje.

Ik vermoed dat de pijpen 'm knijpen. En daar gaat zeer binnenkort wat aan gebeuren... samen met een goede afstelbeurt van de Rapidbike gaat dat hopelijk wat opleveren.

Heb je de tandwiel verhouding al nagekeken?
 
Mannen, ben bezig met winterklaar maken. Accu er ff afgehaald, bijgeladen, wil 'm starten...ik hoor geen bzzzzzt meer. Is dat de brandstofpomp ? Wat moet/kan ik nalopen ? Het zal vast al tig keer zijn behandeld maar heb ff geen zin/tijd om op te zoeken. Graag antwoord in Jip en Janneke taal want ben a-technisch.

De zekering die in dat losse houdertje aan/op de accu zit.
Of even aan het (zwarte, dacht ik) stekkertje rommelen dat naar de brandstofpomp gaat.
 
Bij mij zat er een breuk in die zekering, dus af en toe viel ie uit.
Bij toeval ontdekt want de zekering leek prima, maar nu met een bril gaat het stukken beter. :+
 
Misschien ook niet de juiste plek om hier toe te geven maar soms hou ik van dit clubje mannen...
Stekkertjes en polen nagelopen en...voilá, er zat er 1 los |(
Ik hoor de pomp weer volop zoemen *O*
 
Heb je de tandwiel verhouding al nagekeken?

Ja, ik rij met 15/41, Milco met 16/43 dacht ik. Dus die van mij zou daarmee zelfs wat sneller moeten zijn. Is dus niet zo. Zag het verschil op het rechte eind van Zandvoort duidelijk. En verschil zat 'm niet alleen in het feit dat Milco meestal eerder/harder op 't gas gaat.
 
Ja, ik rij met 15/41, Milco met 16/43 dacht ik. Dus die van mij zou daarmee zelfs wat sneller moeten zijn. Is dus niet zo. Zag het verschil op het rechte eind van Zandvoort duidelijk. En verschil zat 'm niet alleen in het feit dat Milco meestal eerder/harder op 't gas gaat.
met de nieuwe uitlaat en afstelling van de rapid bike gaat het allemaal goed komen Rob dan zijn de rollen weer omgedraaid.
 
Ja, ik rij met 15/41, Milco met 16/43 dacht ik. Dus die van mij zou daarmee zelfs wat sneller moeten zijn. Is dus niet zo. Zag het verschil op het rechte eind van Zandvoort duidelijk. En verschil zat 'm niet alleen in het feit dat Milco meestal eerder/harder op 't gas gaat.

Dat verschil is bijna nihil, 2,73 om 2,68.
haal je wel je maximale toerental bij deze vertanding? (in de 6e versnelling)

je kan met dit programmaatje eens spelen met de verhoudingen en de toerentallen, kun je direct zien wat het resultaat (zou moeten) zijn.

Gearing Commander ⚙
 
Misschien ook niet de juiste plek om hier toe te geven maar soms hou ik van dit clubje mannen...
Stekkertjes en polen nagelopen en...voilá, er zat er 1 los |(
Ik hoor de pomp weer volop zoemen *O*


Mijn eerste ontmoeting op deze hangplek, nadat ik m'n SP1 net een week had en hij me in de
steek liet, was met ene Hawkins die me aanraadde de accupolen ff te checken. Problem solved.
Man, wat was ik daar blij mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan