Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga aankomende winter mijn sbk ombouw laten spuiten. Wanneer die er op gaat, weet ik nog niet. In de planning staat seizoen 2020, maar volgend jaar zou ook nog kunnen. Of ik dan de DHC topkuip nog bewaar weet ik niet, vind het iig veelste zonde om die aan te passen voor de sbk ombouw.
 
Tuono's zijn ook erg dikke bikes :9

Ik vind de sbk ombouw ook niet alles, maar wil de sp niet meer wegdoen. Om dan toch comfortabel door te kunnen rijden, zonder een andere bike aan te moeten schaffen, is dat toch de beste optie :]

Mag ik vragen hoe lang de remleidingen zijn en waar je die vandaan hebt? Ik heb nu wat langere leidingen er op zitten, maar weet niet of die het gaan redden voor de ombouw...
 
Laatst bewerkt:
Tuono's zijn ook erg dikke bikes :9

Ik vind de sbk ombouw ook niet alles, maar wil de sp niet meer wegdoen. Om dan toch comfortabel door te kunnen rijden, zonder een andere bike aan te moeten schaffen, is dat toch de beste optie :]

Mag ik vragen hoe lang de remleidingen zijn en waar je die vandaan hebt? Ik heb nu wat langere leidingen er op zitten, maar weet niet of die het gaan redden voor de ombouw...

3 leidingen. 60/70/105cm. Met je gaskabels red je het precies
 
Ook even melden, sinds vorige week een Honda VTR1000 SP2 opgehaald :D

LuTwZDA.jpg


4kJNyDk.jpg


BQtqbXZ.jpg


Wat een machine, rijd echt Top !
 
3 leidingen. 60/70/105cm. Met je gaskabels red je het precies
Thanks, dat is beter, scheelt weer gaskabels fixen.

Neem aan 60 en 105cm de remleidingen en 70 de koppelingskabel? (ben op het moment op vakantie, dus kan niets meten :/).


Heb een tijd geleden uit de UK een nieuwe staal omvlochten leidingen set besteld, "speciaal voor de sp", maar waren veelste lang. Kon het aan de voorzijde nog wel kwijt. Denk dat die de ombouw misschien best eens redden met de lengte.
De remleiding achter was zelfs iets van 20 cm te lang, daarvoor toen een nieuwe kortere op maat-versie besteld. Uiteindelijk met de underslung rem achter de te lange remleiding nog kunnen gebruiken, scheelde weer wachten... :P
 
Ook even melden, sinds vorige week een Honda VTR1000 SP2 opgehaald :D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat een machine, rijd echt Top !
Welkom hier :W

Mooi ding, én met oem undertail :9 Die dingen zijn geld waard, dus niet zomaar verzagen als je nog eens een andere undertail wilt... ;)

In welke omgeving rijdt deze sp rond? :]
 
Laatst bewerkt:
Thanks, ben er ook erg blij mee, en niet alleen met de undertail ;)
In de omgeving Eindhoven btw.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan