Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
net de MAP sensor er even aangehangen, starten lopen nu *O* *O* *O*
nu even nieuwe afdichtringen in mijn luchtfilterhuis zetten van de week en dan kan ik weer rijden *O* *O*
ik heb inmiddels een MAP sensor binnen gekregen, nu nog even tijd vinden om te monteren.
ook had ik nog met de brandstofdrukregelaar geprobeerd met een vacuumpomp erop en dan het contact aan zetten. ook dan komt er geen benzine uit de vacuum aansluiting.

hopelijk kan ik binnenkort weer rijden want het weer is prima nu
 
Ook even bezig geweest afgelopen weekend, beetje gepoetst en eindelijk de open filters erin gedaan die ik al zo lang had liggen, origineel:
v6b0lu8.jpg

Deze gaan erin:
8zw0hy.jpg

Et voila:
j1hh9d8xq.jpg

ps ik heb ze uiteraard wel eerst goed ingeolied
 
Laatst bewerkt:
Volgende op het lijstje is mijn tank vervangen met de correcte tank die ik al een tijdje heb liggen...
Helaas had ik nu een volle tank en ik had geen zin om dit met een volle tank te doen.

Ps. ik kwam er achter dat mijn sp flink wat boutjes is verloren ondertussen... dus ik wil nieuwe boutjes bestellen, iemand de tip voor mij waar ik die het beste (en tegen een redelijke prijs) kan bestellen? Haast heeft niet, maar de SP is er wel aan toe.
 
Volgende op het lijstje is mijn tank vervangen met de correcte tank die ik al een tijdje heb liggen...
Helaas had ik nu een volle tank en ik had geen zin om dit met een volle tank te doen.

Ps. ik kwam er achter dat mijn sp flink wat boutjes is verloren ondertussen... dus ik wil nieuwe boutjes bestellen, iemand de tip voor mij waar ik die het beste (en tegen een redelijke prijs) kan bestellen? Haast heeft niet, maar de SP is er wel aan toe.
Welke boutjes heb je nodig?

Wat is er niet correct aan de huidige tank dan? Ziet er toch goed uit van wat ik op de foto's kan zien. Ik heb een simpel stukje slang liggen die ik in de tank hang als ie leeg moet (had ik de laatste tijd gelukkig niet zo vaak |(), klein teugje er aan en dat ling loopt helemaal leeg. Werkt ideaal... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ziet er lekker fris uit zo :t
Hier moest ik nog poetsen :+

De tank is ooit (via ons forum hier) gespoten, het is origineel een zilveren die ik via motorsloop had gevonden)... maar kleur klopt niet (zie je ook wel op de foto) en de stickers zitten niet goed.

ps.. slangetje had ik eerder ook, die is wel nu, maar heb wel wat om het te doen... alleen wil toch ff iets minder benzine erin voordat ik dit doe...
 
Die heb ik ook, maar dan in het zwart, is een erg nette set. De snelsluiters zitten er niet bij, die heb ik evt nog nieuw liggen (is oem geen kruiskop meer, maar platte schroevendraaier). Ik heb die van mij zwart gespoten
Ik mis alleen in deze set juist de bouten die ik nodig heb, ik zie dat deze set eigenlijk ook wel via ali te bestellen is, maar helaas mis ik dan de juiste bouten... ik kan ze gek genoeg nergens vinden tot nu toe... |(
 
De bouten die ik bedoel zijn deze:
icr0rwo.png

Die zat bij mij ook voorop in het midden op topkuip om screen vast te houden.
Daar ben ik sowieso 1 van kwijt geraakt en eentje is al een reserve die eigenlijk beschadigd is... en dus liever niet meer gebruik op de SP.
 
Zijn die bouten die bij het geel gemerkte deel zitten bij jouw sp dan geen snelsluiters? :? Is dat al eens aangepast naar gewoon draad?
De bout die voorop bij de topkuip zit, zitten ook aan de voorzijde van de kontkuip onder het zadel.

De bouten van de pro bolt set hebben een wat grotere kop dan oem (zeker een stuk groter dan die van Ali), past er allemaal mooi op. Enige bouten die ik niet kon gebruiken, waren de bouten op dat geel gemerkte deel. Kuipruitbouten zitten er volgens mij ook niet in...
 
Laatst bewerkt:
Gisteren trouwens van DHC deze set besteld, denk dat dat wel erg sexy staat icm titanium dempers :9 *O*
full
 
Laatst bewerkt:
ps, dat klopt ze zitten ook op die plek:
lp8eufv.png

Snelsluiters zeg jij.... ? Zegt me niet eens direct wat... deze bouten zien er ongeveer zo uit en profil:
skp9ips.png
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu pas je 2de bericht... die voor de achterkuip heb ik ook bij de voorkuip zitten, die andere die 'STUD' die heb ik helemaal niet op mijn SP?!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan