KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Klinkt goed *O*
3100km alleen in de Auvergne of zitten daar de heen- en terugreis kilometers ook bij?

Nee, inclusief heen en terug reis, zo'n 1800km...maar als je 3100km in de Auvergne wilt rijden is dat ook geen enkel probleem hoor, is een enorm uitgestrekt gebied, 1/3 van NL
 
Nee, inclusief heen en terug reis, zo'n 1800km...maar als je 3100km in de Auvergne wilt rijden is dat ook geen enkel probleem hoor, is een enorm uitgestrekt gebied, 1/3 van NL

Zo groot nog, ken het eigenlijk niet. Maar wel een aanrader dus 8-)
 
Nou, vooruit dan maar, snel ff tussendoor...

full

full

full

full

full

full

full
 
Mooie plaatjes tok :Y

Het is daar zeker mooi rijden, paar keer (in de buurt) geweest. Net ten zuiden, in Lunas, zit camping moto ben ik een paar keer geweest toen die ouwe hollander er nog scepter zwaaide was altijd veel te gezellig :P .
 
Altijd zeiken over de elektronica op de 1190+ modellen en ondertussen gewoon 2 laptops op zijn stuur plakken :+

mwah, valt wel mee Zen, navi, action cam en tja, moet wel af en toe kunnen appen op de motor _O- _O- _O-
 
Hey hallo ! Zit al een tijdje mee te lezen in dit topic. komt voornamelijk omdat ik opzoek ben maar een ktm smt990 uit 2009. Nu mij. Vraag weten jullie nog een mooie complete smt te staan ? Zoek eigenlijk iets met koffers en verder moet hij gewoon netjes zijn. Heb marktplaats al afgespeurd. Had ik een mooie gevonden was net iemand me voor 😅. Hoor graag van jullie !
Groetjes Michiel.
 
Hey hallo ! Zit al een tijdje mee te lezen in dit topic. komt voornamelijk omdat ik opzoek ben maar een ktm smt990 uit 2009. Nu mij. Vraag weten jullie nog een mooie complete smt te staan ? Zoek eigenlijk iets met koffers en verder moet hij gewoon netjes zijn. Heb marktplaats al afgespeurd. Had ik een mooie gevonden was net iemand me voor 😅. Hoor graag van jullie !
Groetjes Michiel.

De SMT heeft volgens mij de cult status bereikt en gaat niet meer weg bij de huidige eigenaars. :+

Ze hadden nooit moeten stoppen met dit model :]
 
Hey hallo ! Zit al een tijdje mee te lezen in dit topic. komt voornamelijk omdat ik opzoek ben maar een ktm smt990 uit 2009. Nu mij. Vraag weten jullie nog een mooie complete smt te staan ? Zoek eigenlijk iets met koffers en verder moet hij gewoon netjes zijn. Heb marktplaats al afgespeurd. Had ik een mooie gevonden was net iemand me voor 😅. Hoor graag van jullie !
Groetjes Michiel.

Bij van Veen motoren staat een oranje met koffers.

Geen idee hoe de zaak zelf is.

greetz Richard
 
Bij van Veen motoren staat een oranje met koffers.

Geen idee hoe de zaak zelf is.

greetz Richard

Nouja hoe de zaak is maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Zal het onderhoud toch zelf doen. Als de prijs maar goed is daar gaat het me meer om 😜 En of hij evt wil inruilen, maar dat was geen probleem 😇. Zat ook al ff te kijken in Duitsland om evt 1 te importeren. Alleen hoe dat met een motor gaat weet ik niet precies. Met bpm en dergelijke.
 
Nouja hoe de zaak is maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Zal het onderhoud toch zelf doen. Als de prijs maar goed is daar gaat het me meer om 😜 En of hij evt wil inruilen, maar dat was geen probleem 😇. Zat ook al ff te kijken in Duitsland om evt 1 te importeren. Alleen hoe dat met een motor gaat weet ik niet precies. Met bpm en dergelijke.

€4xx bpm voor een uit 2012. Hoe ouder hoe minder bpm je betaald. Als je googled vind je een BPM calculator.
 
Wel of geen open lucht filter SMT.

Mocht iemand dit dilemma hebben dan kan dit misschien helpen.
Na het verwijderen van de SAS en het originele lucht filter is het verbruik van 1 op 15.5 naar 1 op 17.5 gegaan.
Het lucht filter wat er nu opzit is een Rottweiler.

Nu kan ik tenminste ook moeders de vrouw overtuigen van het nut van deze aanpassing.

Greetz Richard
 
Ja, idd. Wel verstandig eigenlijk :+
Heb er even over nagedacht en zojuist een bestelling gedaan 8-) Gewoon bij de dealer en die zetten 'm er ook voor me op. Ben ik direct klaar en kan ik lekker :]

Vandaag weer een ritje naar de dealer gedaan voor een Oberon. Na het los halen van het origineel bleek er weer olie te zitten en bij verwijderen van het dekseltje van het potje op het stuur bleek dat het vloeistofniveau alweer aardig gedaald was.... |(

Blij dat ik het dus alsnog heb laten vervangen voor mijn vakantie *O*

Heb overigens ook direct de ‘mount’ laten vervangen.
 
Was net op de website daar stond 2.5 v 2.9 a. Maar iets zachter is niet erg dus hou ik 2.4v 2.7 aan.
Zometeen weer even een rondje rursee doen.
Voor morgen allemaal de weekend rijdrs weer komen. 😉😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan