KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Op tv zag ik iemand langs de weg met een kartonnen bord met ' TokTok hartje Dumoulin' staan.
Ik dacht dat jij dat moest zijn.

Nee haha,ik was met HarryKTM op z'n duke 690 en een vriend van hem in de Ardennen beetje touren...wel vaak met de moto naar de Tout de France geweest overigens.
 
Moest vandaag met de brommer naar het werk. Op de weg terug gelijk maar een rondje Zeeland gedaan. Nieuwe helm getest, bevalt prima.

20180724_173822.jpg


20180724_184624.jpg


Was heerlijk *O*
 
Was een leuk en warm ritje. :) En door Tok meteen wat wijzer geworden over het ardennenoffensief. :t
full
 
Laatst bewerkt:
Moest vandaag met de brommer naar het werk. Op de weg terug gelijk maar een rondje Zeeland gedaan. Nieuwe helm getest, bevalt prima.


Was heerlijk *O*

Is het een beetje uit te houden in die helm ja? Ook als je wat harder rijdt kwa wind? Je had al in m'n topic gereageerd dat je m had en overweeg m toch ook wel.
 
Is het een beetje uit te houden in die helm ja? Ook als je wat harder rijdt kwa wind? Je had al in m'n topic gereageerd dat je m had en overweeg m toch ook wel.

Je mag toch niet harder dan 130 km/u :+

Gaat prima op de SMT, boven 150 is het minder maar zowiezo wat is daar de lol van?
Helm zit lekker, zonnevizier werkt goed. Goede oordoppen zijn wel noodzaak. Voering is makkelijk los te halen dus kieper je zo de wasmachine in. Voor dat geld (180 Euro bij Louis) absoluut een aanrader.
 
Is het een beetje uit te houden in die helm ja? Ook als je wat harder rijdt kwa wind? Je had al in m'n topic gereageerd dat je m had en overweeg m toch ook wel.
Ik rijd regelmatig met mijn MX-helm, zeker met deze temperaturen. Is tot 120 gewoon goed te doen, daarboven krijg je vooral last dat er wind langs de bril op je ogen komt.

Pff, eergister de pakking tussen de akra gedaan, krijg de demper nu niet meer tegenaan de flens gedraaid, flens begon zelfs wat krom te trekken :( Is er echt niemand die weet of er wel een pakking tussen hoort, wellicht in een handleiding van de akra-dempers? Kan niets terugvinden en ook bij de KTM-dealer weten ze het niet zeker.
 
Pakking tussen slip on demper en Y stuk?
950 sm met evolution lijn akra of oudere model (met tuitje, ovaal zonder carbon eindkap)?
 
Laatst bewerkt:
Pakking tussen slip on demper en Y stuk?
950 sm met evolution lijn akra of oudere model (met tuitje, ovaal zonder carbon eindkap)?
Het oudere model, betreft overigens bolt-on. Inderdaad de pakking tussen demper en y-stuk:
maxresdefault.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe helm getest, bevalt prima.

Mooie helm.
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Kijk al een tijdje naar dit model maar kan hem alleen online vinden en dan in oranje alleen in de kleine maten.
Wil wel eerst passen voor ik iets koop (en heb een grotere maat nodig :) )

~[edit]
Hmmm, zie net dat je hem bij Louis vandaan hebt.
Ik ga voortaan maar eerst alles lezen voor ik vragen ga stellen :)
 
Laatst bewerkt:
Mooie helm.
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Kijk al een tijdje naar dit model maar kan hem alleen online vinden en dan in oranje alleen in de kleine maten.
Wil wel eerst passen voor ik iets koop (en heb een grotere maat nodig :) )

\[edit]
Hmmm, zie net dat je hem bij Louis vandaan hebt.
Ik ga voortaan maar eerst alles lezen voor ik vragen ga stellen :)

Heb een S hoofd, deze helm op de gok ook besteld in maat S en past prima. Je hebt bij de meeste, zoniet alle, goede webshops optie om te ruilen/niet goed geld terug garantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan