KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

*D

2mchjqa.jpg
 
Met spacers passen ze wel. Ik had ook 320 wavediscs op de 950 en 990 smr
 
Vandaag rond en in Utrecht, stukkies samen op gereden en ffiiess geklets bij het stop licht, een KTM 950 Adventure met grijze KTM/Gobi zij koffers, iemand van hier?
 
Husky verkocht, nette prijs voor gehad.. bijna gratis gereden door zakelijk te kopen destijds :+
 
Husky verkocht, nette prijs voor gehad.. bijna gratis gereden door zakelijk te kopen destijds :+

Goed bezig Zen! Ik ruil mn 950SE ws morgen in op de Stelvio. Die is eindelijk klaar.
Inruilprijs is mwah maar hej geen bandentrappers en testpiloten & weg is weg.
Met hartzeer dat wel: Keuzes keuzes....
Damn wat is het een fijn ding!
 
Goed bezig Zen! Ik ruil mn 950SE ws morgen in op de Stelvio. Die is eindelijk klaar.
Inruilprijs is mwah maar hej geen bandentrappers en testpiloten & weg is weg.
Met hartzeer dat wel: Keuzes keuzes....
Damn wat is het een fijn ding!

De SE, wat een hartendief dat. Echt een heerlijke fiets. Lekkere hoge zit, robuuste uitstraling, en ik kon er prima mee door de bochten trappen... jammer dat hij werd gestolen -O-
 
Nee marktplaats,

leuke enthousiaste jongen, eerste z.g.a.n. motor, gaat er veel plezier van hebben vermoed ik zo!
 
Ha mannen,

Enkele weken geleden heb ik een verhaal gepost over mijn 990 SM die ik heb verhuurd via Motoshare en waar de huurder helaas een schuiver mee heeft gemaakt.
Vandaag heb ik contact gehad met OHRA en zij krijgen van de schade expert te horen dat de motor total-loss is verklaard. Lekker klote dus...

Het betreft zover ik kon zien alleen kapschade (vooral aan de tank) dus lijkt het mij sterk dat de motor economisch total-loss is. Nu heb ik het een en ander gelezen op internet, zoals nooit akkoord gaan met de dagwaarde die zij bepalen, maar ben ik erg benieuwd wat jullie hiervan vinden. Hebben jullie tips/advies over hoe te handelen?

Als ik meer hoor laat ik het uiteraard weten en alvast bedankt :)
 
Dat is flink balen!

Het gene waar je het sterkst mee staat is een aantal gelijkwaardige motoren vinden die te koop worden aangeboden. Dagwaarde zal altijd lager zijn in de begroting van de verzekering.

Je argument moet zijn dat je een vergelijkbare weer moet kunnen kopen. Succes!
 
Ha mannen,

Enkele weken geleden heb ik een verhaal gepost over mijn 990 SM die ik heb verhuurd via Motoshare en waar de huurder helaas een schuiver mee heeft gemaakt.
Vandaag heb ik contact gehad met OHRA en zij krijgen van de schade expert te horen dat de motor total-loss is verklaard. Lekker klote dus...

Het betreft zover ik kon zien alleen kapschade (vooral aan de tank) dus lijkt het mij sterk dat de motor economisch total-loss is. Nu heb ik het een en ander gelezen op internet, zoals nooit akkoord gaan met de dagwaarde die zij bepalen, maar ben ik erg benieuwd wat jullie hiervan vinden. Hebben jullie tips/advies over hoe te handelen?

Als ik meer hoor laat ik het uiteraard weten en alvast bedankt :)

Voor elk horror verhaal is ook een goede. Ik ben in het verleden netjes geholpen bij unigarant (dochter anwb). Ik kon zelf in overleg met de expert en de beste man overtuigen waarom ik de waarde te laag vond. Heb trouwens ook 2 keer in een keer een prima waarde gekregen. Telkens diefstal trouwens.
Je kan altijd nog een tegen rapport indienen door onafhankelijk schadebureau
 
Bedankt voor de reacties. Inmiddels heb ik contact gehad en heb ik in een telefoongesprek van 10 minuten maar liefst €1000 bovenop de dagwaarde kunnen praten en €500 van de reeds bestaande schade. Al met al willen zij mij €7250 vergoeden voor de KTM uit 2008 met 11.000 op de teller. Een aardig net bedrag denk ik zelf. Wat denken jullie?
 
Bedankt voor de reacties. Inmiddels heb ik contact gehad en heb ik in een telefoongesprek van 10 minuten maar liefst €1000 bovenop de dagwaarde kunnen praten en €500 van de reeds bestaande schade. Al met al willen zij mij €7250 vergoeden voor de KTM uit 2008 met 11.000 op de teller. Een aardig net bedrag denk ik zelf. Wat denken jullie?

Ik denk dat die man dus de kluit besodemieterde...ten faveure van de verzekeraar...
 
Wil iemand nog een pakkingset voor een kleppendeksel van een lc8, halve sproeierset en uitlaatbeugels hebben?
Kwam nog eea tegen bij het opruimen ...

Gt. Willem
 
Ik heb misschien wel interesse in die kleppendekselpakkingen, passen ze op een 990adv van 2006?
 
Terug
Bovenaan Onderaan