Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Had bijna ne helm gekocht maar ze hadden hem natuurlijk niet in mijn maat ><
Met de btw-gratis-actie was die zelfs goedkoper dan waar ook :o

Ik pas liefst mijn kledij dus ga ik naar 'n winkel en koop ze ook daar, tenzij het een pak scheelt met wat je online bij een goeie shop kunt vinden.. Service + een fysieke winkel mag wat kosten, maar ook niet te veel :)
 
Had bijna ne helm gekocht maar ze hadden hem natuurlijk niet in mijn maat ><
Met de btw-gratis-actie was die zelfs goedkoper dan waar ook :o

Ik pas liefst mijn kledij dus ga ik naar 'n winkel en koop ze ook daar, tenzij het een pak scheelt met wat je online bij een goeie shop kunt vinden.. Service + een fysieke winkel mag wat kosten, maar ook niet te veel :)
Service mag zeker wat kosten, maar als je +150€ bespaard op een leren pak :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Hangt er vanaf hoe veel op welk bedrag he. 150 euro op een pak van 1000euro is ongeveer op 't randje. Kunt ge sowieso wel niet bestellen zonder op voorhand genoeg te passen, en dat lukt niet zonder winkel (in de buurt). Ik denk wel dat als de uw stoute schoenen aantrekt en toont dat een item ergens anders een pak minder kost, je wel wat korting kan krijgen.
 
Hangt er vanaf hoe veel op welk bedrag he. 150 euro op een pak van 1000euro is ongeveer op 't randje. Kunt ge sowieso wel niet bestellen zonder op voorhand genoeg te passen, en dat lukt niet zonder winkel (in de buurt). Ik denk wel dat als de uw stoute schoenen aantrekt en toont dat een item ergens anders een pak minder kost, je wel wat korting kan krijgen.
Prijs in België was 750€ voor dat pak...
 
20% minder is inderdaad wel een groot verschil. Ik denk dat 'gewone' winkels vaak hun prijzen minder aanpassen, terwijl dat online veel meer gebeurt door de concurrentie. Kan goed zijn dat je pak een week later ook korting heeft, maar daar ben je niks mee op die moment.
 
Blijkbaar hebben jullie nog niet begrepen dat je ook korting kan vragen :?

Of denken jullie dat dat alleen bij een auto of moto kan :?
 
:^

Doe ik heel vaak bij iets grotere aankopen :Y

Is heel gebruikelijk, je moet alleen durven ;)
Mijn klassieker is de volgende....” als ik hier nu een deftige korting zou op krijgen dan nam ik het direct mee, dit kan ik er niet aan geven....” strange maar dat werkt altijd en zus staat me dan te bekijken met een snoetje van “ hier gaan we weer...” en dan krijgt ge meestal korting en dan zeg ik nog eens,” oei had ik deftige korting vergeten zeggen? “ * lach, werkt ook bijna altijd.
Zus zegt dat ik arrogant ben ....
 
Laatst bewerkt:
~[...]

Ik pas liefst mijn kledij dus ga ik naar 'n winkel en koop ze ook daar, tenzij het een pak scheelt met wat je online bij een goeie shop kunt vinden.. Service + een fysieke winkel mag wat kosten, maar ook niet te veel :)


:^

Maar je hebt ook mensen die in een fysieke winkel gaan passen, dan "dank u" zeggen en alsnog online bestellen. Dat is ook weer erover...
 
't zal vooral van de pasvorm afliggen. Die Shoei nog niet opgehad denk ik, en die hjc ben ik al vergeten (de xl toch, de l was te klein).
 
Shoei NRX
Of
HJC Rpha-11 Venom

Moeilijke keuze, en ne winkel vinden waar ze van beide helmen mijn maat nog hebben is precies ook niet makkelijk |(


Shoei past niet op mijn hoofd ...waarschijnlijk gaat het bij mij ook een hjc rpha 11 worden maar welke weet ik nog ni :/

Gebeld met eko vandaag ,systeemhelm word afgeraden (altijd meer wind geruis tegenover integraal) dus ... en met BTW korting van opendeurdagen *O*
Pak kan nog besteld worden in alle kleuren ook hier met opendeurdagen korting *O*
 
't zal vooral van de pasvorm afliggen. Die Shoei nog niet opgehad denk ik, en die hjc ben ik al vergeten (de xl toch, de l was te klein).

Van elders op het forum:

TurboO:
Alle luchtgaten van mijn HJC Rpha11 dichtgeplakt met Gaffer tape behalve die op de kin. Die maakt vreemd genoeg geen herrie.

Ik heb zelfs een extra kinstuk van een Schubert C3 aan het kinstuk van de HJC geklit, maar het ding blijft een pleuris luide helm van ruim €400,-

Ik heb het nu 3 maanden geprobeerd en afgelopen week mijn oude Shoei Qwest maar weer opnieuw besteld. Gelukkig is deze inmiddels een stuk goedkoper als de eerste die ik destijds kocht, maar wat een tegenvaller die HJC. Daar helpt een plakbandje zelfs niet tegen. :(
 
Voor het weer moeten we het niet laten deze keer 8-)
Tijdens het weekend verwachten we overwegend zonnig weer. Het is ook warm voor de tijd van het jaar met zaterdag maxima rond 20 of 21 graden. Zondag kan het kwik lokaal zelfs klimmen tot 22 of 23 graden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan