Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Nee niets van voor de aanpassingen, maar fabriek af zijn 150pk opgegeven. Meeste stranden dan zo rond de 140-145

Ah, mss volgende keer ook eens testen voor je begint te veranderen, dan weet je of het "echt" iets heeft opgeleverd...

Al lijkt me dat redelijk moeilijk want zal sowieso altijd verschil opzitten door temperatuur ofzo :/
 
Uit het motogp stemtopic:

Tussenstand na Race 17:

1. Jimmeh 103 punten
2. Sheldon 93 punten
3. Bartvh 91 punten
4. Nameless 89 punten
5. Polymorph 88 punten
6. Team Olsene 9 punten
 
Ah, mss volgende keer ook eens testen voor je begint te veranderen, dan weet je of het "echt" iets heeft opgeleverd...

Al lijkt me dat redelijk moeilijk want zal sowieso altijd verschil opzitten door temperatuur ofzo :/

Die exacte meeting van pk's zal je niet 100% krijgen. Maar het verloop zie je wel beter worden.
 
Bij joma geven ze vandaag de btw gratis als je een helm koopt. Aangezien dat een serieuze korting is, had ik gisteren al gezocht naar een helm die ik wou bestellen. Die kwam op 439 euro uit.
Vandaag kijk ik terug op de site, met de zogenaamde 'actiedag'. Kost die helm daar nu 14euro meer |( |( |(

Ik vind dat toch verdacht veel in de buurt gaan van bedrog :X
 
Bij joma geven ze vandaag de btw gratis als je een helm koopt. Aangezien dat een serieuze korting is, had ik gisteren al gezocht naar een helm die ik wou bestellen. Die kwam op 439 euro uit.
Vandaag kijk ik terug op de site, met de zogenaamde 'actiedag'. Kost die helm daar nu 14euro meer |( |( |(

Ik vind dat toch verdacht veel in de buurt gaan van bedrog :X


Had van de week ook al gezien dat die prijzen aan de verdacht hoge kant lagen |(
 
Bij joma geven ze vandaag de btw gratis als je een helm koopt. Aangezien dat een serieuze korting is, had ik gisteren al gezocht naar een helm die ik wou bestellen. Die kwam op 439 euro uit.
Vandaag kijk ik terug op de site, met de zogenaamde 'actiedag'. Kost die helm daar nu 14euro meer |( |( |(

Ik vind dat toch verdacht veel in de buurt gaan van bedrog :X


Joma imo altijd raar... En de praat die die gasten daar verkopen ook :/
 
Joma imo altijd raar... En de praat die die gasten daar verkopen ook :/

Antwoord:

klopt!
deze staat morgen terug aan de goedkopere prijs.
De BTW korting wordt voor alle helmen op de catalogusprijs berekend
dus ook voor de helmen die in promo staan wordt dit zo berekend.
beter tot morgen wachten dus 😉

Geweldige actie dat, en dan denken ze nog dat ik hem morgen ga kopen :? :? :? :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan