Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Zijn er mensen die interesse hebben in een GRATIS kaart voor het autosalon :? Heb er nog een 10...
Enkel nog geldig voor morgen (zaterdag), je weet me wel te bereiken via gsm of sociale media ;)
 
Laatst bewerkt:
:N

weet zelfs niet wat dat is :P
Voor wanneer de boel gepikt wordt :?

:Y

Mits dat hij binnenkort in een appartementsgarage staat. Er zijn maar een paar plaatsen maar toch, ne moto pikken blijft te makkelijk.

Ik heb veel gezocht maar niks deftig gevonden, iets deftig kost al snel 200euro +100+ euro per jaar -O-
 
:Y

Mits dat hij binnenkort in een appartementsgarage staat. Er zijn maar een paar plaatsen maar toch, ne moto pikken blijft te makkelijk.

Ik heb veel gezocht maar niks deftig gevonden, iets deftig kost al snel 200euro +100+ euro per jaar -O-
je hebt er ook zonder een abo :Y heb er ook al zitten achter zoeken mits ik er enige interesse in heb...
 
je hebt er ook zonder een abo :Y heb er ook al zitten achter zoeken mits ik er enige interesse in heb...
Dan heb je meestal wel een (prepaid) simkaart nodig en werkt het niet echt super. Dan krijg je bv enkel je coordinaten als je het opvraagt. Als uwe motor al halverwege duitsland is hebt ge daar nog weinig aan -O-
 
Dan heb je meestal wel een (prepaid) simkaart nodig en werkt het niet echt super. Dan krijg je bv enkel je coordinaten als je het opvraagt. Als uwe motor al halverwege duitsland is hebt ge daar nog weinig aan -O-


heb hier ervaring mee, volgens mij moet ik deze nog ergens hebben liggen :Y
echter komt dit met een klein batterijtje die slechts 8 uur meegaat,
dus elke dag opladen is een noodzaak.
Echter had ik dit aangesloten rechtstreeks op de accu met een omvormer van 5 volt, werkte goed 8-)

Echter als je moto gestolen wordt, en je stuurt een sms naar de GPS (simkaart),
dan krijg je inderdaad de coördinaten terug (die geopend worden via Google maps) en zo op enkele meters nauwkeurig de locatie van de moto weet.
Indien geen satellietverbinding beschikbaar is (bv in een ondergrondse parking) krijg je de locatie waar de GPS zijn laatste verbinding had met zijn satelliet.

Je kan ook een geofence functie inschakelen, bv een vierkante kilometer om je moto.
zodra de moto buiten deze grens komt, krijg je een verwittiging *D

Maar echter wordt je een beetje paranoia met dat spel, je stuurt telkens berichtjes naar de GPS om dan uiteindelijk te zien dat de moto er nog staat waar je hem zelf hebt achtergelaten.

Tegenwoordig bestaat ook de 4G functie, die constant 24/7 de locatie laat weten,
die je traject opslaat met de snelheid erbij.

Noodzakelijk...... dat mag je zelf bepalen, ik heb de mijne erafgehaald :X
 
Laatst bewerkt:
T is dat ze goeie grasmachines maken :X
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan