Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Terug op 2 wielen *O*

2010-honda-naked-bikes-come-with-new-colors_2.jpg


Foto van de mijne komt als men andere uitlaat erop staat :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daarjuist mijn Tiger 800 te koop gezet op 2dehands.be, wat mij betreft is het genoeg geweest met motorrijden.

De laatste 15 jaar heeft er quasi altijd een motor in mijn garage gestaan, maar het zegt me al geruime tijd niks niet meer. Het ritje dat ik verleden jaar met Patrick en Jim naar de Ardennen gedaan heb was nog wel eens leuk, maar ik voel niet meer de behoefte om dat op regelmatige basis te doen.

www.2dehands.be/motoren/motoren/triumph/triumph-tiger-800-2013-12400km-431071490.html
 
-O- Da's minder :/

Ik geef je geen ongelijk hoor, als je er geen plezier meer aan hebt kan je er maar beter mee stoppen. Da's ook een van de redenen dat ik zelden woon-werk doe met de motor, dan krijg je sowieso minder zin om te gaan rijden in het weekend.

Gelukkig heb je precies al wel interesse op je zoekertje :t
 
Ik ben al zoveel weekends per jaar bezet omwille van de uitstappen die ik met de avondschool fotografie doe, dat voor motorrijden echt geen tijd meer is. En als de goesting dan ook nog weg is, dan moet je de motor maar te koop zetten.

Ik heb het minimumbod op 2dehands.be bewust niet te hoog gezet, zodat er makkelijker een startbod van iemand komt.
 
Uit het motogp stemtopic:


Tussenstand na Race 6:

1. Bartvh 37 punten
2. Nameless 35 punten
3. Jimmeh 31 punten
4. Polymorph 25 punten
5. Sheldon 20 punten

 
Eerste planning was een touring omda ik veel op en af naar zee rij maar ondertussen gaan kijken naar triumph thruxton r ,bmw r nine t en Honda cb1000r 2018 :X *O* :9~
 
Uit het motogp stemtopic :

Tussenstand na Race 7:

1. Bartvh 44 punten
2. Jimmeh 39 punten
3. Nameless 38 punten
4. Polymorph 31 punten
5. Sheldon 24 punten

 
Terug
Bovenaan Onderaan