Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
NOT-SO-TOPPIE

Ben ook nog op pad geweest, ben helaas niet met motor weer thuis gekomen...
-O-

giphy.gif


Kan me voorstellen dat jij er wel flauw van begint te worden. :/
 
Laatst bewerkt:
De bij Motorcycle-diaries gewonnen Arai helm kwam deze week ook binnen. Lekker felrood met wit en zwart. Helaas een maatje te klein. Ik was niet in de gelegenheid geweest ergens te gaan passen en aangezien een te grote helm me ook ergerlijk lijkt koos ik dezelfde maat als gebruikelijk, hoewel die al vaak aan strakke kant zit. Bij Arai valt dat dus echt kleiner uit. Helaas. Ik moet maar zien of ik nog kan ruilen (was niet echt de bedoeling begreep ik).
 
Laatst bewerkt:
De bij Motorcycle-diaries gewonnen Arai helm kwam deze week ook binnen. Lekker felrood met wit en zwart. Helaas een maatje te klein. Ik was niet in de gelegenheid geweest ergens te gaan passen en aangezien een te grote helm me ook ergerlijk lijkt koos ik dezelfde maat als gebruikelijk, hoewel die al vaak aan strakke kant zit. Bij Arai valt dat dus echt kleiner uit. Helaas. Ik moet maar zien of ik nog kan ruilen (was niet echt de bedoeling begreep ik).

Dat is jammer, hopelijk lukt het ruilen...
 
Welke van de twee, de GS? Blijven staan onderweg, vastgelopen, vork gebroken? Sommige bijdragen hier zijn echte puzzels of alleen te volgen voor een kleine groep insiders....


Maar bij deze:

De GSA heeft onlangs een grote beurt gehad en de cardanas en lagers zijn vervangen
(betreft de as waaraan achterwiel gemonteerd zit)

Gister dus even rijden en voelde af en toe een tik in mijn pedalen, er lag niets op de weg.
2 tot 3 maal toe gestopt en gekeken, maar zag niets.
Voelde toch niet goed, dus weer gestopt, db-killer geplaatst en geluisterd....
Dat klonk niet goed, dus gestrand in Marum....
 
De GSA heeft onlangs een grote beurt gehad en de cardanas en lagers zijn vervangen
(betreft de as waaraan achterwiel gemonteerd zit)

Gister dus even rijden en voelde af en toe een tik in mijn pedalen, er lag niets op de weg.
2 tot 3 maal toe gestopt en gekeken, maar zag niets.
Voelde toch niet goed, dus weer gestopt, db-killer geplaatst en geluisterd....
Dat klonk niet goed, dus gestrand in Marum....

Dat is inderdaad balen. Maar als je geluid hoort terwijl je stilstaat lijkt het deze keer iets anders dan de cardan te zijn. Of was je na het plaatsen van de Db-killers weer gaan rijden? Nou ja, het oordeel van de technicus maar eerst afwachten dan.
 
De bij Motorcycle-diaries gewonnen Arai helm kwam deze week ook binnen. Lekker felrood met wit en zwart. Helaas een maatje te klein. Ik was niet in de gelegenheid geweest ergens te gaan passen en aangezien een te grote helm me ook ergerlijk lijkt koos ik dezelfde maat als gebruikelijk, hoewel die al vaak aan strakke kant zit. Bij Arai valt dat dus echt kleiner uit. Helaas. Ik moet maar zien of ik nog kan ruilen (was niet echt de bedoeling begreep ik).

Kan 't ook zijn de jouw hoofd dikker is geworden... :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan