Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het de 18e is meld ik mij bij deze alvast af.. Moet dan vanaf 13.00 met iets met blauwe kentekenplaten rondrijden..

Overigens, is dat rondje serieus zoveel km? Damn.. Ziet er zo kort uit..
 
Laatst bewerkt:

Kan niets anders dan vriendjes worden hè Ronny :+

Ik zal ff inlezen over eerste ritjes!
Ben trouwens Werner, woon in Bovensmilde. Werk in de zorg, Vader van 2, rijdt ongeveer een jaartje of 10 Mn motorrijbewijs..

Op volgorde : fazer 600, thundercat 600, Z1000, gpz 500 (gezamenlijk brommertje voor vrouwtje en ik) en sinds vorige jaar een echte “grote mannen” brommer gehaald, de bovenstaande sv1000. Machtige machine!
 
Kan niets anders dan vriendjes worden hè Ronny :+

Ik zal ff inlezen over eerste ritjes!
Ben trouwens Werner, woon in Bovensmilde. Werk in de zorg, Vader van 2, rijdt ongeveer een jaartje of 10 Mn motorrijbewijs..

Op volgorde : fazer 600, thundercat 600, Z1000, gpz 500 (gezamenlijk brommertje voor vrouwtje en ik) en sinds vorige jaar een echte “grote mannen” brommer gehaald, de bovenstaande sv1000. Machtige machine!

Welkom.... vriendje. :t
 
Laatst bewerkt:
Welkom.... vriendje. :t

haha thnx.. ik kan iig de aankomende 2 weekenden ook niet.. Iets met andere verplichtingen en het werken in de zorg en dus onregelmatig :S. Hopen op binnenkort wat rustigere tijden!

Deze in Ruinen gemaakt.. Ook prima te rijden daar.

1onosg.jpg


Ps: heb als hobby ook nog eens fotografie.. Mocht men dat leuk vinden om eens te combineren, kunnen we daar altijd wel wat moois van maken..

Dit soort fotos:
280sj8l.jpg


Ach you get the point ; :]
 
Kan niets anders dan vriendjes worden hè Ronny :+

Ik zal ff inlezen over eerste ritjes!
Ben trouwens Werner, woon in Bovensmilde. Werk in de zorg, Vader van 2, rijdt ongeveer een jaartje of 10 Mn motorrijbewijs..

Op volgorde : fazer 600, thundercat 600, Z1000, gpz 500 (gezamenlijk brommertje voor vrouwtje en ik) en sinds vorige jaar een echte “grote mannen” brommer gehaald, de bovenstaande sv1000. Machtige machine!

Moi Werner, leuk dat je je hier meld.
Welkom in dit draadje
 
Welkom Werner,
nog iemand die in de zorg werkt, leuk, en ook nog eens een sv, ik heb het kleine broertje van de 1000. Leuk dat je actiefoto's maakt, ziet er goed uit. Bij mij worden ze een wazige vlek :(

ik kan trouwens dit weekend en volgend weekend, ben een keer 2 weekenden vrij na 5 gewerkt te hebben.
 
Had eerlijk gezegd in het weekend erop geopperd... maar dan blijkt de (voorrijders) mogelijkheid beperkt te zijn.
De 18e maart is natuurlijk een optie.
Géén idee of er meer willen/kunnen die dag maar ik wil hem best in de OP zetten.

Ik kan die dag/dat weekend niet. :N
Komende 2 weekenden gaat het bij mij ook niet worden :N
Voor degenen die wel gaan, veel plezier :]
 
Laatst bewerkt:
Werner, welkom bij de gezelligste club met de best gevulde agenda van het noorden :t
Ik kijk nu al uit naar de actie foto’s :Y
 
Zodra er een datum bekend is.....
.... zegt het voort.... zet ik het waar het hoort. :t
 
Ps: heb als hobby ook nog eens fotografie.. Mocht men dat leuk vinden om eens te combineren, kunnen we daar altijd wel wat moois van maken..

Dit soort fotos:
[afbeelding]

Ach you get the point ; :]

Leuk.... een extra huisfotograaf..... ik voel een fotoshootrit aankomen.... :t

full

Foto by AVG

Welke camera gebruik jij :?
 
Mjah, volgend weekend dan maar afwachten? De 25e kan ik wel namelijk :)

Wat fototjes kan trouwens nooit kwaad... Ik ben ook ooit wel met autosport fotografie bezig geweest, maar dat is lang geleden. (en ik heb nog geen actie-foto's van mijzelf.. O-) )
 
Laatst bewerkt:
Leuk.... een extra huisfotograaf..... ik voel een fotoshootrit aankomen.... :t

[afbeelding]
Foto by AVG

Welke camera gebruik jij :?


De camera even meenemen kan zeker geen kwaad , mooi actie fotos zijn immers vrij snel gemaakt! En ik weet zeker dat jullie pro zijn in het poseren :+ :+

Ik zelf fotografeer met een een Canon 5dmarkII en voor actiefotos zit vaak mijn 70-200 lensje erop :Y

vzar29.jpg



25rpesx.jpg


Motor gaat marktplaats op vandaar dat ik paar fotos van een vriend zijn motor moest schieten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan