Het Drenthe & Groningen Topic - Nieuwe Stijl Seven Sins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan het materiaal kan het niet liggen.... :t

Nope, setje ooit jaartje of 8 geleden gekocht en werkt nog steeds naar behoren.. Tuurlijk zijn er nieuwe en betere versies uit, maar de kwaliteit dat het kan bieden bevalt me nog steeds, dus zie geen reden om over te moeten stappen! (alhoewel het soms best een gesjouw is)
 
(alhoewel het soms best een gesjouw is)

yup.gif


.... iedere vakantie weer één stuk handbagage (camerarugzak) á 8kg. :')
 
:?

Waarom zou je daar willen stoppen dan? En waarom zit je in de trein... Dit is toch een MOTOR forum? Geen ouwe zeikerd forum?
 
VOER

a509-62960-2606130935-ijsje.jpg


... vanmiddag het eerste ijsje van het seizoen gehaald in Norg. :]
 
Laatst bewerkt:
VOER

[afbeelding]

... vanmiddag het eerste ijsje van het seizoen gehaald in Norg. :]


Het eerste ijsje van het seizoen... Ik krijg het al koud als ik naar buiten kijk.. Voor deze gelegenheid dit ding mezelf maar cadeau gedaan.. Ben ook zo'n koukleum

Dit ding er maar eens op knutselen. Ben een echte koukleum (mietje) :+ :+

orp27o.jpg
 
Het eerste ijsje van het seizoen... Ik krijg het al koud als ik naar buiten kijk.. Voor deze gelegenheid dit ding mezelf maar cadeau gedaan.. Ben ook zo'n koukleum

Dit ding er maar eens op knutselen. Ben een echte koukleum (mietje) :+ :+

[afbeelding]

Vandaag is het inderdaad een ander weer dan gisteren.... scheelt een jas.

HVV - nagenoeg standaard op elke (ouwe lullen motor) BMW. Ga je echt wel plezier van hebben. :t
 
Mezelf vandaag maar effe nuttig gemaakt en een nieuwe cv-ketel geplaatst bij mezelf.
Ik had zoveel onderdelen bij klanten over gehouden dat ik er een nieuwe cv-ketel van kon maken. *O*

Vanmiddag met RUK naar Louis.de in Emsdetten geweest en besloten dat het nodig tijd voor beter weer wordt :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan